cropped-Sderot-removebg-preview.png

אדריכל

באור עקיבא

אדריכל באור עקיבא – אזורי עבודה עיקריים

מחפשים אדריכלות באור עקיבא ואיזור חוף הכרמל? אדריכלות מודרנית באור עקיבא? אדריכל באור עקיבא? הגעתם למקום הנכון. הקול אור עקיבא מציג את אנשי המקצוע האמינים ביותר, עם ההמלצות הטובות ביותר. 

אצל משרד אדריכלות באור עקיבא אתם מקבלים שירותי אדריכלות שונים ואיכותיים במיוחד במחירים נוחים לכל כיס.

 

מי צריך אדריכלות באריאל?

בונים בית חדש באור עקיבא? בניין דירות באור עקיבא או מבנה לעסקים? מחפשים לשפץ את הבית או לחדש את בניית הבית שלכם עם אדריכלים באור עקיבא? משרד אדריכלות באור עקיבא מציע שירותי אדריכלות מגוונים לתושבי האזור במחירים נוחים במיוחד.


אדריכלות באור עקיבא יוצרים לכם יצירת אומנות המתאימה בדיוק לצרכים שלכם. עם אדריכלות באור עקיבא אתם יוצרים גן עדן אישי מכל חלל בבית תוך שימוש מיטבי בכל אזור והקשבה עמוקה לצרכים שלכם. אדריכלות באור עקיבא – מגשימים לכם חלומות!

 

אדריכל בקיבוץ משמרות
קיבוץ משמרות מהווה כור היתוך של דעות ותרבויות. הקיבוץ קיים עוד לפני מדינת ישראל וחברי הקיבוץ ידועים בציוניות מרשימה ומעוררת כבוד. חברי קיבוץ משמרות נהנים מייעוץ אדריכלי של אדריכל באור עקיבא.

אדריכל במושב בית חנניה
מושב בית חנניה מוקף במקורות מים שונים, נחלים וחוף הים וכל איש שמגיע לבקר במושב, נדהם מהנופים הפסטורליים שנצפים ממנו. אדריכל באור עקיבא מגיע למתן ייעוץ מקצועי במושב בית חנניה.

אדריכל בקיבוץ מעגן מיכאל
קיבוץ מעגן מיכאל הוקם על חופי הים והיה לקיבוץ המבוסס על חקלאות ימית יחד עם המפעלים שהוקמו בו. חברי קיבוץ מעגן מיכאל נהנים משירות איכותי של משרד האדריכלות "אדריכל באור עקיבא".

אדריכל בבנימינה

בנימינה הוקמה על ידי ממשיכיהם של המתיישבים בזכרון יעקב השכנה ושמה נבחר כדי להביע עוד הערכה כלפי האדמונד דה רוטשילד שרכש את האדמות. תושבי בנימינה נהנים גם הם משירות מקצועי בעת הצורך של משרד האדריכלות "אדריכל באור עקיבא".

אדריכל בקיבוץ כפר גליקסון
קיבוץ כפר גליקסון שיושב לו בשכנות לפרדס חנה-כרכור ובנימינה, מביא לכל תושביו פינה של נחת בין הנופים המרהיבים של האזור. אדריכל באור עקיבא מגיע למתן ייעוץ אדריכלי גם בקיבוץ כפר גליקסון.

אדריכל בגבעת עדה
המושבה גבעת עדה, נקראת על שמה של אשתו של רוטשילד שמוכר לכולנו בזכות קניית האדמות הרחבה שעליה הוקמו כל כך הרבה ישובים בישראל. אדריכל באור עקיבא מגיע לפגישות התרשמות וייעוץ גם בגבעת עדה.

אדריכל בקיבוץ רגבים
קיבוץ רגבים שוכן בין בנימינה לבין אום אל פאחם ומציע לתושביו מגורים באזור יפיפה ורגוע שעדיין קרוב לערים השונות שבסביבה. חברי קיבוץ רגבים מזמינים את אדריכל אור עקיבא למתן ייעוץ אדריכלי בנוגע לשיפוצים שנעשים במקום מעת לעת .

אדריכל במושב גבעת ניל"י

מושב גבעת ניל"י נקרא על שם מחתרת ניל"י שפעלה באזור זה ממש עוד טרם קום המדינה. תושבי המושב עוסקים בעיקר בחקלאות. נציג המשרד "אדריכל אור בעקיבא" מגיע גם לגבעת ניל"י לטובת עבודה אדריכלית במחירים מצויינים.

אדריכל בקיבוץ נחשולים
קיבוץ נחשולים בראשיתו בוסס בעיקר על חקלאות ימית ומכאן גם שמו. היום, תושביו נהנים מחוף ים מרהים ויפיפה אליו מגיעים רוחצים רבים מכל קצוות הארץ. אדריכל באור עקיבא מגיע לקיבוץ נחשולים לעבודות אדריכלות שונות במחירים נוחים במיוחד.

אדריכל בקיבוץ שדות ים
קיבוץ שדות ים הנח לו על חופי הים התיכון הוא אחד הקיבוצים השיתופיים הבודדים שישנם כיום במדינה. חברי קיבוץ שדות ים ממליצים על אדריכל אור בעקיבא שמגיע לקיבוץ מעת לעת למתן שירותי אדריכלות.

 

אדריכל במושב אביאל

מושב אביאל ממוקם ביישובי אלונה שבסביבת בנימינה גבעת עדה ומוקף בנוף יפיפה מלא בירוק תחת כחול השמיים. נציג המשרד "אדריכל אור עקיבא", מגיע למושב אביאל ומעניק לתושבי המקום טיפול בכל הקשור לעבודה אדריכלית. 

אדריכל במושב כפר פינס

כפר פינס הוא מושב דתי לאומי בגוונים שונים שכל אחד מהם שואף לחיבור הרמוני בין עבודת הארץ לתורה גם היום. תושבי מושב כפר פינס בוחרים כל פעם מחדש במשרד האדריכלות "אדריכל באור עקיבא" כאשר הם מגיעים לאור עקיבא הסמוכה.

 

אדריכל בקיבוץ מעיין צבי

הקיבוץ הוקם על ידי חומה ומגדל ומהווה עד היום כאחד המקומות היפים במדינת ישראל עם חוף ים נקי ונעים שמשתרע לאורכו של הקיבוץ. אדריכל באור עקיבא מציע גם לתושבי קיבוץ מעיין צבי שירותי אדריכלות מקצועיים.

אדריכל בקיבוץ גן שמואל
קיבוץ גן שמואל נולד מתוך פרדס אתרוגים שנטעו המתיישבים לזכרו של הרב שמואל מוהליבר וכך גם קיבל הקיבוץ את שמו. משרד האדריכלות "אדריכל באור עקיבא" מאפשר גם לחברי קיבוץ גן שמואל ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד.

אדריכל במושב עין עירון

מושב עין עירון היושב צמוד לפרדס-חנה כרכור מביא עימו איכות חיים נפלאה במיוחד בזכות חיי קהילה מלוכדים ומיקום אסטרטגי. תושבי מושב עין עירון מזמינים גם הם את נציגי משרד האדריכלות "אדריכל באור עקיבא", שמגיעים למושב מעת לעת.

תפריט נגישות