cropped-Sderot-removebg-preview.png

אדריכל, מגזין אדריכל

באור עקיבא

המדריך המלא לתקועים בדרכים!

מהי האנרגיה של הבית? * איך מייצרים אנרגיה טובה בבית? * למה בכלל להתחשב באנרגיה בתכנון הבית? * לסיכום.

כשאנחנו סופסוף מגשימים את החלום שלנו לבניית הבית שתמיד חלמנו עליו, ברור שאנחנו משקיעים הרבה מאוד משאבים כמו זמן, כסף, מחשבה ולחץ. בנייתו של הבית השלנו מכילה בתוכה הרבה מחשבה, משמעות ובעיקר תחושת אחריות כי הרי הבית שלנו הוא לא דבר שאנו מוציאים לפועל כל שני וחמישי. חשוב לנו הרי שצבעם של הקירות יתאים לטעמנו, שהבניה של חלל המטבח תהיה נכונה ומדוייקת לצרכים שלנו וכן שכל בני המשפחה ירגישו הכי טוב שאפשר בין כתלי הבית. אך האם התחושה הטובה קשורה בהכרח לפאר וליופיו של הבית שלנו?

היום, אנשים כבר ממש לא מסתפקים בבית שמשרת את צרכיהם הבסיסיים וזהו. הבית שלנו הפך להיות המקום הבטוח, המקום בו אנו מתמלאים בכוחות, החלל בו אנחנו משילים מאיתנו את גינוני השגרה וסופסוף יכולים להיות פשוט אנחנו. הביטוי "כמו בבית" שמגיע להסביר את ההרגשה הנינוחה שהבית אמור להביא לנו, בא להעביר בדיוק את האווירה הזו. כדי שבבית שלכם תהיה תחושה ביתית, נוחה ובטוחה, אדריכל באור עקיבא מתכנן עבורכם זרימה חופשית בין חללי הבית ונעזר באנרגיה שאתם שואפים לה מהבית שלכם בצורה רגישה ומקצועית ומאפשר לכם להגשים את החלום לבית בצורה הטובה ביותר.

לעוד פרטים לגבי מטבחים באור עקיבא לחצו כאן!

מהי האנרגיה של בית?
תכנון הבית החדש שלנו כול בתוכו המון גורמים ורבים מאיתנו נוטים להתמקד במימוש הצרכים הבסיסיים שלנו וטעמנו העיצובי אך הרבה אנשים נוטים גם להתעלם מאחד המרכיבים החשובים ביותר מהחיים בבית שהוא כמובן זרימת האנרגיה וההרגשה שאנו מקבלים תוך כדי החיים בבית. כמו שתכנון הבית חשוב להתנהלות החיים בתוך הבית, כך האנרגיה אחראית על האווירה שלכם ועל התחושה הנינוחה שלכם. 

האנרגיה של הבית מורגשת לכולנו על אף היותה מאוד קשה להגיד במילים אך בגדול אותה אנרגיה עליה אנו מדברים היא זו שמאפשרת לנו פשוט להרגיש טוב בתוך המבנה שאתם בו, אתם בטח מכירים את זה, או שאתם נכנסים לתוך בית וישר מרגישים בבית או שאתם נכנסים לתוך בית וישר מרגישים את הדחף לצאת ממנו. אדריכל באור עקיבא עוזר לבית שלכם להיות מן הסוג הראשון. האדריכל עוד יחד איתכם ועם כל אנשי המקצוע הדרושים בשביל לייצר בבית שלכם את האווירה הטובה ביותר שרק ניתן.

לפרטים נוספים על קבלן בניין באור עקיבא לחצו כאן!

איך מייצרים אנרגיה טובה בבית?

שימוש ביסודות הפנג שוואי למשל בתכנון הבית, מאפשר לכם להנות מבית שהאנרגיה בו מתועלת בצורה הטובה ביותר לחיוביות ולתחושות טובות. אדריכלות נכונה משלבת את הפנג שוואי עם עקרונות העיצוב המודרניים ומביאה לכם איכות חיים טובה יותר בעזרת שיפור הזרימה של האנרגיה בביתכם.

הפנג שוואי זו בעצם פילוסופיה סינית עתיקה שאנחנו מאמצים בחיים המודרניים והעכשוויים שלנו גם היום. הפנג שוואי נעזר בנטיות הטבעיות שלנו בעיצוב הבית ומעודד את האנרגיה ואת הזרימה האנרגטית בבית כך שזו תתאים לשלווה שאנו שואפים לה. תכנון נכון של הבית, המתחשב באנרגיה ובזרימתה בחלל, משפר את השלווה שלכם ואת איכות החיים בעזרת תכנון של החלל מהבסיס בצורה כזו, שהבית שלכם יוכל להציע לכם את האווירה שאתם מייחלים לה. האדריכל הוא זה שמתכנן את הבית מהבסיס שלנו ועד מסירת המפתח, הוא מתכנן את הבית לעיצוב שיגיע בהמשך אך בלי תכנון נכון של הבית כבר מההתחלה, קשה יותר להשיג את האווירה הנכונה של האנרגיה בתוך הבית. 

שטח הבית כולו מושפע מהאנרגיה ולא רק פנים הבית. אדריכל באור עקיבא יודע לתעל את האנרגיה הזו למקומות הנכונים בעזרת הידע המקצועי, ההכשרות הבלתי נגמרות וכן, דרך רגישות והבנה כללית של האדם והחלל. חלל פתוח עם הרבה אור ישדר לכם תחושה נעימה יותר מאשר חלל קטן וסגור עם מעט חלונות. גינה מלאת צמחים שמפיצים ריחות מרגיעים יעזור גם הם לתחושתכם הנעימה וכן בניה המתחשבת בכיווני הרוח והאור, תאפשר לכם להרגיש יותר טוב עם בית מואר באור טבעי וממוזג בזרימה הטבעית של האוויר.

למה בכלל להתחשב באנרגיה בתכנון הבית?

אז כמו שכבר הזכרנו, ולא פעם אחת, הזרימה הנכונה של האנרגיה בבית שלכם משפיעה רבות על הרבה תחומי חיים. תכנון אדריכלי ששם את האנרגיה כדבר מה שיש להתייחס אליו, מאפשר לכם להנות מחיים טובים יותר בבית שלכם והרגשה עמוקה של ביתיות גם שנים לאחר סיום הבניה. הפנג שוואי זו פילוסופיה בת מאות רבות של שנים שכנראה תמיד תישאר רלוונטית ולכן, התחשבות בפנג שוואי בתכנון הבית, יעשה לכם רק טוב. 

האנרגיה הנכונה שתזרום בביתכם תורמת לשלוות הנפש שלכם, מאפשרת יכולות ריכוז גבוהות יותר, תחושה של נוחות וביטחון ושילוב נכון יותר של הצרכים שלכם בתוך הבית וממנו כמו שכבר הזכרנו, בתכנון הבית חשוב להתחשב כמובן בצרכים שלכם, אך אין זה אומר כי יש להתעלם מזרימה נכונה של האנרגיה בחלל.

לסיכום

הבית הוא הקרקע שעליה המשפחה שלכם גדלה וצומחת. הוא המקום הבטוח אליו אתם מגיעים בסופו של היום וממנו אתם יוצאים בבוקר אל יום העבודה. הבית הוא הקן המשפחתי האישי שלכם, המקום בו אתם מגדלים את הילדים וצוברים חוויות, המקום בו אתם בעצמכם ממשיכים לגדול ולהתפתח לאורכם של כל החיים. בית עם אנרגיה חיובית, מאפשר לכם חיים חיוביים יותר ונעימים יותר.

אדריכלות נכונה של הבית שלכם כוללת בתוכה הרבה יותר מתכנון גרם המדרגות לבית או בחירה נכונה של מיקום שירותי האורחים. אדריכל באור עקיבא יודע בדיוק איך לתכנן את הבית שלכם כך שכל הצרכים שלכם יתמלאו דרך התחשבות בזרימה האנרגטית הנכונה ביותר עבורכם וכל זה יחד עם תכנון עיצובי ומסוגנן של האופי המשפחתי שאתם רוצים ושל הטעם האישי שלכם. אל תוותרו על יצירת בית נעים אנרגטית עם אדריכל באור עקיבא!

לשיחה עם אדריכל באור עקיבא לחצו פה!

תפריט נגישות