cropped-Sderot-removebg-preview.png

גגות רעפים

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין גגות רעפים באור עקיבא

עבור כל אלו שעיצוב זה חלק בלתי נפרד מהחיים שלהם וכמובן שעבור כל אלו שמוצאים את עצמם כבר תקופה ארוכה מתלבטים לגבי עיצובו של בית החלומות שלהם, המגזין שלפניכם עשוי לתת לכם מענה נרחב, מעניין ואף מרתק. כן בהחלט, והרי במגזין זה הוכנסו שלל דעות ועצות, וגם טיפים שימושיים ביותר אשר מובאים על ידי בעלי מקצוע מן הענף (ענף הגגות). בכל הקשור לגגות הרי שתפקידם הוא דו כיווני. מצד אחד הגג הוא בעל מרכיב משמעותי ביותר בעיצובו של כל בית (למעשה הגג הוא הכובע של הבית – הוא אשר נותן את הטון בנוגע לסטייל הכללי של המבנה), ועם זאת לגג ישנו תפקיד משמעותי ביותר בכל הנודע לשימושיות ולבטיחותו של המבנה. כן בהחלט, לגג עצמו וכמובן שלעבודתו של הגגן, ישנה משמעות גדולה ביותר.

גגות רעפים באור עקיבא והסביבה יכולים בקלות להפוך למציאות עם גגן מקצועי באריאל שמתקין את גגות הרעפים אצלכם בבית. המגזין שלנו נותן לכם את כל הידע שאתם צריכים לדעת לקראת בניית הגג שלכם. רבים מחליפים את גגות האסבסט הרעילים אל גגות רעפים מרשימים. גגות הרעפים שתוכלו למצור במגוון סוגים, סגנונות או גדלים, הופכים את הבית שלכם לביתי יותר, לחמים יותר וליפה יותר והם גם פרקטיים במיוחד באזורנו עם יכולות הבידוד והניקוז שלהם.

קריאת המגזין תפתח אתכם אל עולם הרעפים ותוכלו להגיע מוכנים הרבה יותר לשיחה עם גגן מקצועי או לתכנון הבית שלכם עם קבלן בניין או אדריכל. ידע נותן לכם כוח לבצע החלטות מושכלות ואנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך הידע הרב שתמצאו במגזין ולקבל החלטות נכונות יותר מתוך הבנה עמוקה יותר של התחום.

אז למה אתם מחכים? תתחילו לקרוא!

תפריט נגישות