cropped-Sderot-removebg-preview.png

גגות רעפים, מגזין גגות רעפים

באור עקיבא

טיפים לתחזוקת הגג באור עקיבא: 3 דקות קריאה (גג...) אשר ישמרו לך על גג תקין במשך שנים!

הגג הוא אחד החלקים הכי חשובים במבנה הזה שאנו קוראים לו בית. הוא שומר עלינו מתנאי מזג האוויר, הוא מוודא שהשמש תאיר את הבית רק דרך החלונות, בזכותו אנו יכולים להרגיש מופרדים מההמולה שבחוץ והוא בעצם מחבק אותנו למעלה ושומר עלינו בטוחים כל הזמן. הגג, הוא הדבר שמאחד את כל הקירות שלנו והופך אותם לבית ובמדריך שהכנו לכם תלמדו את כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל לשמור על הגג שלכם תקין לאורך זמן ובכלל, בשביל להכיר את עבודתו של מתקין גגות באור עקיבא!

אז מי הוא ומה הוא הגגן?

הגגן הוא בעל המקצוע שמתקין גגות באור עקיבא, מתקן תקלות שונות, מחליף רעפים על גגות העיר ועושה את כל זה ביסודיות מרשימה. הגגן מוכשר בין היתר גם לעבודה בגובה ועובד לפי כל כללי הבטיחות לעבודה על גגות שונים ולכן, את עבודות הגג עדיף שתשאירו לגגן ואתם, אתם תישארו עם הרגליים על הקרקע.

אז לאיזה עבודות יש לקרוא לגגן באור עקיבא?

  • בדיקת נזילות, חיבור תקין של הרעפים.
  • מילוי משברים וסדקים.
  • ניקוי הפחים ששומרים על איטום הגג.
  • צביעת רעפים חשופים.
  • החלפת רעפים שבורים.
  • חיזוק קורות וחלקים רופפים שונים במבנה הגג.
  • ניקיון מערכות הניקוז והאוורור בגג.
  • הכנת הגג לחורף.
  • הסרת חלודה ולכלוך מהגג. 
  • התקנת רשתות בפתחי המרזבים בשביל למנוע את הצטברותם של לכלוכים.
  • הרחקת יונים שמקננות בגג הרעפים והתקנת מרחיקי יונים. 

השיטות לאיטום הגג

ישנם כמה סוגים של שיטות שונות לאיטום הגג באור עקיבא. כל שיטה מתאימה למצב אחר ומביאה איתה יתרונות וגם חסרונות. חשוב להכיר את השיטות השונות כדי שתוכלו לדעת מה הכי מומלץ עבורכם. מתקין גגות אור עקיבא יודע להציע עבורכם את השיטה הטובה והמתאימה ביותר למצבו של הגג שלכם אך תמיד טוב להבין על מה בעל המקצוע מדבר כשאנו מדברים איתו.

יריעות ביטומניות

מדובר בשיטה היעילה והפופולארית ביותר. שיטת איטום זו נעשית דרך הלחמה של היריעות הביטומניות ויוצרת בעצם סוג של שטיח שמכסה את הגג. שיטה זו מתאימה בכמה מצבים- על גג שעבר זיפות בעבר, במקרה בו צריך שכבת איטום נוספת או על גג חשוף שעשוי מבטון.

זיפות גגות

זו אחת השיטות הוותיקות יותר לאיטום הגג אך היא מביאה איתה גם יתרון משמעותי וגם חיסרון משמעותי. היתרון הוא שניתן לאטום בשיטה זו גם גגות שאינם ריקים והחיסרון הוא שיש לחזור על האיטום בזפת אחת לשנה לערך.

חומר איטום פוליאוריטני

האיטום בחומר זה מתבצע בעיקר על גגות בהם הגישה אליהם היא בעייתית או שהגג מלא מדי. חסרון משמעותי של השיטה הוא שניתן לאטום כך רק על גגות מוצלים.

חומרים אקריליים

זו שיטה חדשנית באופן יחסי. יתרונה של שיטת איטום זו הוא בכך שהיא אוטמת ביעילות מרשימה, אך מתאימה בעיקר בגגות קטנים או בגגות בטון חדשים.

תחזוקה מונעת לגג באור עקיבא

תחזוקה מונעת מאפשרת לכם למנוע מצבים של תקלות ופגיעות שונות בגג שלכם או במבנה כולו. כמו בבריאות שלנו, גם כאן, תחזוקה מונעת של הגג באופן קבוע, תבטיח לכם גג תקין לשנים ארוכות. כדי לוודא שהגג שלכם נמצא במצבו הטוב ביותר, אתם צריכים לשים לב לשינויים שקורים בו ולכן, מדי פעם לעלות ולבדוק את מצבו או יותר טוב, להזמין אחת לחצי שנה את הגגן באור עקיבא שיבדוק שהגג שלכם תקין. תחזוקה מונעת לגגות רעפים באור עקיבא וגם לגגות מכל סוג אחר, חוסכת לכם כסף על תיקונים לאורך השנים ומאפשרת לכם בעיקר לדעת שהגג שלכם אמין ואטום בכל עונה שהיא. איך בודקים את תקינותו של הגג שלכם-

  • מוודאים שכל הרעפים שלמים.
  • בדקו האם ישנו רעף שייצא ממקומו.
  •  וודאו שהמרזבים ותעלות הניקוז פנויים ומאפשרים מעבר חלק של מים.
  •  בדקו שלא הצטבר לכלוך במערכת הפחים (מונחת מתחת לרעפים).
  • בדקו את ניקיון התעלות ומעברי המים שיש בין הרעפים עצמם (לכלוך כזה יכול לגרום לסתימה ופגיעה בניקוז).

 

למרות ששמרתם על תחזוקת הגג ישנם עוד סיבות לתקלות על גגות רעפים באור עקיבא. למשל איש מקצוע חובבן שעושה את ההתקנה, בטוח יגרום לנזקים בהמשך ולכן קוראים רק למתקין גגות אור עקיבא בשביל התקנת גג יסודית ואמינה. בנוסף, יכול להיות שנגרמו נזקים לגג שלכם גם בעת עבודתם של בעלי מקצוע אחרים כמו לדוגמה מתקין דודי שמש שגם הוא עושה עובד על הגג. מה לעשות, יש תקלות שלא משנה כמה תתחזקו את הגג לקראתן, הן פשוט יתרחשו.

במידה והתקלות על הגג הן ביריעות הביטומניות, תאלצו לקרוא למתקין גגות באור עקיבא שיגיע לתקן את התקלה ולמען האמת, כשמתעסקים עם גגות גבוהים, הרבה פעמים עדיף פשוט לקרוא לבעל המקצוע ולא לעשות את הדברים לבד ולהסתכן בפגיעה או בגרימת נזק לכם או לגג עצמו.

לסיכום

מתקין גגות באור עקיבא הוא לא עוד בעל מקצוע פשוט, הוא מקצועי ויודע לעבוד על הגג בצורה הבטוחה ביותר, הוא יודע לבחור את  שיטות האיטום המתאימות ביותר לכל סיטואציה ויודע להציע עבורכם את העבודה הכי מקצועית ששומרת על איכותה גם למשך שנים ארוכות קדימה. עם איכות העבודה על הגג לא מומלץ לשחק ומתקין גגות באור עקיבא זמין לכם לעבודות במחירים משתלמים במיוחד ועם אחריות משתלמת אז אל תתפשרו על פחות! פנו עוד היום למתקין גגות באור עקיבא!

תפריט נגישות