cropped-Sderot-removebg-preview.png

חברת נקיון

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין הניקיון שלנו!

ניקיון והגיינה מלווים אותנו בכל תחום בחיינו. אנחנו דואגים להתקלח, לצחצח שיניים, לשטוף את הרכב לעתים, אנו מנקים את עדשות המשקפיים ומכבסים את הבגדים שלנו אבל איפה שהניקיון הכי מוכר וידוע לכולם זה דווקא בין כותלי הבית. ניקיון בתים באור עקיבא זה בדיוק מה שאנו עושים כבר שנים, מתוך מקום של אהבה וחשיבות גבוהה להיגיינה ובמהלך השנים למדנו מגוון רחב של שיטות לייעול הניקיון בבית ולהפיכתו לרגע מהנה ומלא בכיף.

במשך שנות עבודתנו הרבות בשירותי ניקיון באור עקיבא, לא יכולנו שלא ללמוד את חשיבותו הגבוהה של הניקיון המקצועי הנדרש. ניקיון מקצועי בבית או במשרד, מאפשר לכם לנקות בביתכם את כל אותם מקומות נסתרים שאיש לא חושב לנקות אותם אך ניקיונם כל כך הכרחי. מתי פעם אחרונה ניקיתם את מתג הדלקת האור למשל? חומרי ניקוי ייעודיים של חברת ניקיון באור עקיבא, מאפרים לנו לנקות עבורכם כל משטח ולהסיר כל כתם ללא פגע ונזק. יש דברים שפשוט אי אפשר לנקות לבד!

בגלל זה היה לנו חשוב להביא לכם כאן מגוון רחב של כתבות ומאמרים, עמודי עצות ומדריכים שבנינו במיוחד עבורכם מתוך שנות ניסיון רבות בתעשיית הניקיון! אחרי שנים במקצוע החלטנו להעביר את הידע הרב שרכשנו גם אליכם בשביל שתולו להעמיק בעולם הניקיון המרתק ולגלות אינספור עובדות ועצות שלא הכרתם!

עם המגזין םשלנו אתם מקבלים את כל הכלים כדי שגם אתם תוכלו להפוך את מטלת ניקוי הבית למטלה פשוטה שניתן להנות ממנה! עם העצות והמדריכים שלנו, בסוף גם אתם תחכו בכמיהה לרגע בו אתם נכנסים לבית נקי ומצוחצח ותלמדו גם כיצד לשמור עליו שיהיה כזה לאורך זמן.

עם הקריאה במגזין שלנו, אתם תגלו כיצד אתם יכולים לבצע עבודות ניקיון רבות בביתכם בצורה הטובה ביותר ומתי חשוב לקרוא לחברת ניקיון באור עקיבא בשביל ניקיון מקצועי בביתכם ש- מה לעשות, לפעמים צריך.

אז תניחו רגע את המגב, שבו שניה על הספה, ותתחילו לקרוא!

תפריט נגישות