cropped-Sderot-removebg-preview.png

חשמלאי מוסמך

באור עקיבא

חשמלאי מוסמך באור עקיבא – שירותים

להלן מגוון השירותים שאנחנו מעניקים:

  • התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • עבודות חשמל לעסקים
  • החלפת גופי חימום לדוד
  • התקנת תנור באמבטיה
  • החלפת מפסק לדוד
  • התקנת טיימר לדוד
  • התקנת שעון שבת
  • אחזקת חשמל שוטפת
  • החלפת לוח חשמל
  • התקנת נקודות חשמל
  • איתור תקלות
  • בדיקת הארקה 
  • התקנת גופי תאורה
  • התקנת גופי תאורה מובנים 
  • התקנת מאוורר תקרה
  • התקנת בית חכם

חשמלאי מוסמך באור עקיבא מגיע אליכם למגוון רחב של שירותים ועבודות חשמל במהירות רבה ביותר תוך מתן עבודת מקצועית במיוחד ומחירים נוחים לכל כיס. אל תתפשרו על חשמלאי חובבן ופנו עוד היום לחשמלאי מוסמך באור עקיבא שיגיע אליכם לביצוע העבודה בצורה הכי איכותית.

התקנת נקודות חשמל על ידי חשמלאי באור עקיבא

אם נכנסתם לבית חדש ואתם צריכים להוסיף נקודות חשמל, פנו עוד היום לחשמלאי מומלץ באור עקיבא שיתקין לכם נקודות חשמל ברחבי הבית ככל שתרצו. חשוב שהעבודה תתבצע על ידי חשמלי  מוסמך באור עקיבא כדי למנוע תקלות בחשמל בהמשך. עבודה מקצועית עם חשמל יכולה למנוע הוצאות כלכליות גבוהות, תקלות מתמשכות באספקת החשמל, קצרים תדירים ואפילו התחשמלות!

אם השקעים שלכם משמשים מספר רב של מוצרי חשמל בעלי צריכה גבוהה, מומלץ לדבר עם חשמלאי מוסמך באור עקיבא שיגיע להתקין לכם נקודות חשמל נוספות שימתנו מעט את עומס החשמל בנקודת החשמל היחידה. 

התקנת גופי תאורה ומאווררים עם חשמלאי באור עקיבא

חשמלאי מוסמך באור עקיבא מגיע אליכם הביתה להתקנות שונות של גופי תאורה או מאווררים, תנורים, שעון שבת ומגוון רחב של מוצרים. עבודתו המקצועית של חשמלאי באור עקיבא נותנת לכם את הביטחון המלאה לעבודת החשמל ואת הידיעה השלמה שההתקנה נעשתה בצורה מקצועית ששומרת גם על המוצר ואיכותו וגם על חייכם.

בתים רבים כוללים בתוכם עבודות בניה בגבס באור עקיבא. גופי תאורה מובנים בתוך בניה מגבס, מורכבים יותר להתקנה אך חשמלאי מוסמך באור עקיבא מבצע גם התקנות מהסוג הזה ביעילות, מקצועיות, במהירות רבה ובמחירים נוחים במיוחד. אל תתפשרו על העיצוב של הבית שלכם ועל הנוחות שלכם ופנו עוד היום לחשמלאי באור עקיבא שיגיע לעבודות התקנה שונות בביתכם.

בדיקת הארקה עם חשמלאי מוסמך באור עקיבא

הארקה היא המערכת ששומרת עלינו מפני סכנת התחשמלות ולכן היא כל כך חשובה. חשוב לבדוק אותה אחת לתקופה עם חשמלאי מוסמך באור עקיבא. מערכת ההארקה, שומרת עליכם מהתחשמלות מסוכנת בכך שהיא מעבירה את הזרם החשמלי העודף במקרה הצורך אל האדמה ומונעת ממנו לעבור דרך גופנו. זרם חשמלי תמיד ישאף להגיע למטה אך הוא תמיד בוחר את המסלול הכי פשוט להגיע לשם ולכן, הארקה מנתבת אותו במסלול בטוח אל אבר האדמה בלי לעבור דרך גופים שונים או רהיטים וחפצים שעלולים גם הם להינזק.

אם נכנסתם לדירה חדשה, מומלץ לפנות במהרה אל חשמלאי מוסמך באור עקיבא שיגיע אליכם לבדיקת הארקה מהירה ומקצועית במחיר נמוך במיוחד כדי שתוכלו לודא שהדירה החדשה בטוחה עד כמה שניתן עבורכם.

חשמלאי 24 שעות באור עקיבא

חשמלאי באור עקיבא מגיע אליכם במהירות בכל שעה ופותר תקלות חשמל במקצועיות ובאמינות. פנו לחשמלי מוסמך באור עקיבא לעבודות התקנה שונות ותיהנו משירות מקצועי ואדיב וממחירים נמוכים במיוחד. אל תתפשרו על חשמלאי חובבן. זה עלול לעלות לכם בחיים. פנו לחשמלאי מוסמך באור עקיבא ולא תצטערו.

תקלות חשמל רבות מתרחשות בשעות הערב כאשר הבית בשימוש מלא. אתם, ההורים בבית וכך גם כל ילדיכם, אורחים שונים וחברים של הילדים לפעמים קופצים לביקור והרבה פעמים, כאשר הבית מלא, צריכת החשמל עולה, בעיקר בחורף כאשר אנו משתמשים באמצעי חימום חשמליים בגמיעה.

חשמלאי מוסמך באור עקיבא מכיר את העובדה הזו וזמין לכם 24 שעות כדי לתת לכם שירותי חשמל גם בערב במידה וישנן תקלות. להישאר בלי חשמל לכמה שעות יכול להיות סיוט ועם זמינות גבוהה, אתם יכולים לחסוך מכם את הסבל הזה.

התקנת עמדות טעימה לרכבים חשמליים עם חשמלאי באור עקיבא

עם התקנת עמדת הטענה לרכב חשמלי בחניה הפרטית שלכם, אתם יכולים להטעין את הרכב עם החזרה מהעבודה או במהלך שעות הערב ולהתעורר בבוקר אל רכב מוטען במלואו ללא פגיעה בלוח הזמנים שלכם. התקנת עמדת הטענה ברכב חייבת להיעשות על ידי חשמלאי מוסמך באור עקיבא שמכיר את העבודה ויודע לבצע את ההתקנה ברמה המקצועית ביותר וכך למנוע תקלות בהמשך. אל תחסכו על חשמלאי חובבן ללא הסמכה! זה עוד יעלה לכם ביוקר. כן בהחלט, היום הרבה אנשים מבינים את היתרונות של קנייה ושימוש ברכב חשמלי. רכב חשמלי יותר שומר על איכות הסביבה וגם על הכיס שלכם עם "תדלוק" בחשמל במקום בדלק. זמן ההטענה של רכב חשמלי, תלוי בסוללה ובמספר גורמים נוספים אך עלול לקחת גם כמה שעות לכל הפחות, כדי למלא את הסוללה מאפס למאה אחוז.

איתור תקלות עם חשמלאי מוסמך באור עקיבא

בתי המגורים כוללים מערכות חשמל אשר הותקנו בזמן בניית המבנה. למעשה בתוך הקירות ישנן מערכות חשמל רבות וכמובן הרבה מאוד חוטי חשמל שאינם נראים לעין. עם השנים הרי שחיבורי חשמל, נקודות חשמל, ונתיכי חשמל ייתכן ויינזקו או שהמגעים בהם יתרופפו. לעיתים כשהמשתמש רוצה להדליק מנורה בבית לדוגמא, ולא נדלק אור (כיוון שלא נסגר מעגל חשמלי), הרי שעבודתנו היא להגיע למקום ולבדוק מהיכן נובעת הבעיה. צריך לאתר היכן נוצר הנתק החשמלי (גם אם זה בחוטי חשמל שהגישה אליהם היא מאוד בעייתית). בעזרת הרבה מאוד ניסיון ומכשור מתקדם אנחנו יודעים להגיע גם לבעיות נתקים שנמצאות ממש בתוך קירות ובמקומות שהגישה אליהם נראית לעיתים בלתי אפשרת.

תפריט נגישות