cropped-Sderot-removebg-preview.png

חשמלאי מוסמך

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין החשמל שלנו!

אם נסתכל סביבנו נבחין בהפתעה או שלא בהפתעה, שאין כמעט מוצר סביבנו שבאופן מסויים אינו קשור לחשמל. ישנם מוצרים שכמובן נדרש חשמל ישיר על מנת להפעילם אך ישנן מוצרים שמעורב חשמל בהפקתם. מקרה מובהק לתלות שלנו בחשמל זהו הבית שלנו. והרי בתוך הבית כמעט כל פעולה כפופה לשימוש בחשמל (במטבח, במקלחת, בחדר הטלוויזיה במיזוג האוויר ועוד פעולות נוספות כמובן, לרבות טעינת הרכב החשמלי). זאת הסיבה שכאשר ישנה הפסקת חשמל ביתית, לפתע אנחנו מרגישים    אבודים – אין כלום פתאום (מזל שיש את הסלולארי אבל גם הוא בשלב כלשהו יהיה זקוק לטעינה…).

כן כן… החשמל מקיף אותנו בכל פינה בחיים שלנו. אין כמעט צעד שנעשה שאינו קשור במישרין או בעקיפין לחשמל. 

המגזין שלפניכם מיועד עבור כל אלו אשר רוצים להבין קצת יותר אודות הדבר המדהים הזה אשר כולנו יודעים על קיומו (חשמל), אך לא בהכרח מבינים כיצד קורה הנס הזה…

כבר כמה שנים אנו רואים עוד פיתוחים בטכנולוגיות החשמליות וזוכים לחוות יותר ויותר מהכוח הנפלא הזה. השימוש הראשון של החשמל היה בתאורת הרחוב ומאז הוא נכנס הישר אל ביתנו עם מגוון רחב של מוצרים שעובדים על חשמל. תעשיות שלמות תלויות באספקת חשמל אמינה כדי לייצר את מוצרי החשמל שלנו וכן הלאה.

בעזרת המגזין שלנו תוכלו להיחשף לידע נכבד אודות תחום החשמל. מגזין זה נכתב לאחר שנות ניסיון רבות בחשמלאות (בבית העסק חשמלאי באריאל). כמו כן תמצאו במגזין שלנו את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להגיע להחלטות הנכונות לכם ביותר, ותוכלו גם להעשיר את הידע שלכם בתחום החשמל לעומק.

המגזין שלנו פותח בפניכם את השער אל הידע של עולם החשמל. אנו מזמינים אתכם להיכנס וללמוד, להכיר את העולם הזה יותר לעומק, לגלות כיצד לחיות עם החשמל בצורה הטובה ביותר וכיצד להימנע משימוש לא נכון במוצרי חשמל ובכך להימנע מגרימת נזק מיותר למערת החשמל בביתכם.

תפריט נגישות