cropped-Sderot-removebg-preview.png

טכנאי מקררים

באור עקיבא

מקצוען אמיתי שישאיר את המקרר שלכם קר גם בקיץ הלוהט ביותר - טכנאי מקררים באור עקיבא!

טכנאי מקררים באור עקיבא מגיע אליכם תוך זמן קצר לתיקון כל תקלה במקרר שלכם! אל תתנו למזון שלכם להתקלקל – פנו לטכנאי מקררים באור עקיבא! טכנאי מקררים באור עקיבא בא לא רק עם ארגז כלים מקצועי ומלא, אלא גם עם שנות ניסיון ארוכות שמביאות איתן אמינות רבת שנים ויעילות מרשימה, תנו למקרר שלכם את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר במחיר משתלמם במיוחד! אל תפספסו! תיקון מקררים באור עקיבא – רק אצל הטוב ביותר!

טכנאי מקריים באור עקיבא לעבודות מקצועיות ואמינות במיוחד!היום, לא תמצאו בית בישראל שאין בו מקרר. נוכחותו של המקרר כחלק מחיינו הפכה לכל כך בסיסית, שהוא לחלוטין חלק בלתי נפרד מכל בית ומשרד בעולם. האקלים החם בישראל לא מאפשר לירקות ולפירות לשרוד זמן רב מחוץ למקור קירור ובעצם גם לשום מאכל אחר ולכן מקומו של טכנאי מקררים באור עקיבא הוא כל כך חשוב בין בעלי המקצוע של ימינו. טכנאי מקררים באור עקיבא מגיע אליכם במהירות ומתקן כל התקלה במקרר שלכם במחירים נוחים במיוחד! אל תישארו בלי מקרר ופנו עוד היום לטכנאי מקררים באור עקיבא!

אל תחכו לתקלה שתגדיל מיימדיה ותהרוס לכם את המקרר לחלוטין ופנו עוד היום לטכנאי מקריים באור עקיבא! אם אתם רואים שהמקרר שלכם מתחיל לעשות בעיות, אם הוא לא מקרר כמו פעם, עושה רעשים מוזרים או יש נזילה או הצטברות של קרח במקפיא, צרו קשר עם טכנאי מקררים באור עקיבא אשר מגיע אליכם במהירות האפשרית לתיקון המקרר שלכם. כך תוכלו להימנע מהוצאה גדולה יותר ולפעמים אפילו תוכלו למנוע כך קניה של מקרר חדש.

אל תעשו את זה בבית – קוראים לטכנאי מקררים באור עקיבא! 

אם יש לכם תקלב במקרר או במקפיא קראו קודם כל לטכנאי מקררים באור עקיבא. יש היגיון בלחמם את האזור הקפוא למשל ובכך להמיס את הקרח מהר יותר אך זה פוגע במסגרת המקפיא, זה גורם לקצרים בחשמל ואפילו עלול להוביל לכוויות ופציעות לא נעימות. ישנם גם אנשים אשר מנסים לשבור את הקרח או לגרד אותו בעזרת סכין וכלים חדים אחרים, אז, לא! גם הלומות הסכין יכולים לפגום בקירות המקפיא במקרר והקרח שיתעופף מהמכה, יכול לגרום לפצוע אתכם! תנו למקצוען בתיקון מוצרי חשמל  לתקן לכם את המקפיא וצרו קשר עם טכנאי מקררים באור עקיבא! 

אם בכל זאת המקפיא או המקרר שלכם צוברים קרח – אתם כן יכולים לעשות משהו בעצמכם! נתקו את המקרר מהחשמל וספגו את המים עם מטלית או מגבת. כן, זה ידרוש כל כמה שעות לקום ולסחוט את המגבת אבל כך תוכלו להימנע מנזקי משנה לגוף המקרר והמקפיא. בהרבה מקרים לקוחות שלא עושים זאת, מזמינים טכנאי מקררים לחינם ואף יוצאים מופסדים על הבדיקה שהוא עורך למקרר! תחסכו לעצמכם מאות שקלים בעזרת הטיפ הקטן הזה! 

טכנאי מקררים באור עקיבא מוסמך לתקן כל תקלה במקרר שלכם ועושה זאת במהירות ובמקצועיות!

תיקון מקררים באור עקיבא – מקצועי, אמין ומשתלם!

open menu

מגוון שירותים של טכנאי מקררים באור עקיבא

המקרר לא מקרר? קוראים לטכנאי מקררים בקרית שמונה!

אם המקרר שלכם לא מקרר כמו בעבר, ישנם מספר גורמים שאולי משפיעים על כך. כדי למצוא בדיוק את סיבת התקלה – קראו לטכנאי מקררים באור עקיבא שמגיע לברר בדיוק מה קורה ליכולות הקירור של המקרר שלכם! בזכות שנות ניסיון רבות וידע אינסופי, טכנאי מקררים באור עקיבא מוצא את הדרך המשתלמת והיעילה ביותר לפתרון!

המקרר שלכם מפסיק להרעיש עם טכנאי מקררים באור עקיבא

אם התחלתם לשמוע טרקטורים נוסעים אצלכם בסלון, יכול להיות שאתם לא מדמיינים והמקרר עושה קולות רציניים. קיימות מספר סיבות בגללן המקרר שלכם מתחיל להרעיש, רוב הפעמים התקלה מתרחשת בגלל חפץ נתקע במאוורר או במדחס של המקרר. טכנאי מקררים באור עקיבא מאתר את מקור התקלה ופותר לכם אותה ביסודיות, באמינות ובמחיר משתלם במיוחד!

תיקון מקררים באור עקיבא

מקרר הוא מוצר חשמלי אשר מורכב מכמה מערכות שונות שעובדות יחד בהרמוניה ונותנות לנו את היכולת להנות מקירור מוצרי מזון או תרופות. טכנאי מקררים באור עקיבא יודע לתקן כל חלק במקרר שלכם ויודע גם להמליץ לכם על החלפתו במידת הצורך. פנו לטכנאי מקררים באור עקיבא כמה שיותר מהר ותמנעו מהמקרר שלכם נזקים מיותרים שיעלו לכם יותר כסף וייקחו יותר זמן. אולי העיקוב הזה יגרום לכך שתאלצו להחליף את המקרר כולו, מה שיעלה לכם אפילו יותר. לא חבל?

ייעוץ מקצועי עם טכנאי מקררים אור עקיבא

אם אתם חושבי םלהחליך את המקרר, מחפשים מקרר שיתאים לדירההחדשה שלכם או סתם מחפשים איש מקצוע אמין להתייעץ איתו, טכנאי מקררים באור עקיבא כאן בשבילכם! אין כמו לשמוע ממקצוען אמיתי! טכנאי מקררים באור עקיבא מכיר את כל הדגמים והטכנולוגיות המתקדמות ויודע לייעץ לכם לגבי המקרר המתאים ביותר עבורכם! עם טכנאי מקררים באור עקיבא לא קונים מקרר "על עיוור"!

טכנאי מקררים באור עקיבא עוצר נזילות!

הלכתם לפתוח את דלת המקרר למרות שלפני כמה דקות פתחתם אותה (וכלום לא השתנה) ופתאום כף רגלכם רטובה כולה? יש בעיה בניקוז המקרר שלכם! טכנאי מקררים באור עקיבא מגיע ופותר את התקלה במהירות כדי שתוכלו לחזור ולהנות מרצפת מקרר נעימה לדריכה לכל פעם שתרצו לפתוח את המקרר ולבדוק אם משהו השתנה בתכולתו!

מפסיקים לצבור קרח עם טכנאי מקררים באור עקיבא

אם המקפיא שלכם מתחיל להצטמצם ולא כי מילאתם אותו, התעלמות מהמצב לא תפתור את זה. לפני שאתם קוראים לטכנאי מקררים באור עקיבא, נתקו את המקרר מהחשמל ותנו לקרח להמיס את עצמו במשך יממה. אל תאיצו את תהליך ההמסה, אל תשפכו מים חמים וגם אל תשתמשו בחפצים חדים לשבירת הקרח, פשוט תיעזרו בסבלנות. טכנאי מקררים באור עקיבא מגי לתקן לכם את התקלה במקרר במהרה!

מגזין

אתם מוזמנים להנות ממגוון רחב של מאמרים, מדריכים ועצות שאנו מביאים במגזין שלנו! הם יעזרו לכם לבחור את המקרר הנכון עבורכם ויתנו לכם את הכלים כדי שתדעו גם איך לתחזק אותו בצורה הטובה ביותר כך שהוא יעשה לכם כמה שפחות בעיות ויחזיק לזמן רב ככל הניתן. תוכלו גם בעזרת המגזין שלנו לחסוך לעצמכם ביקורים מיותרים של טכנאי מקררים באור עקיבא ולהיות טכנאים מתחילים בעצמכם! 

אז למה אתם מחכים? בואו לעמוד המגזין שלנו ותיחשפו לידע הרב מתוך שנות הניסיון הארוכות של טכנאי מקררים באור עקיבא! טכנאי מקררים באור עקיבא תמיד כאן בשבילכם לכל פניה או תקלה ומגיע אליכם במהירות לתיקון כל תקלה במקרר באור עקיבא והסביבה!

איפה טכנאי מקררים באור עקיבא נותן שירות?

שנדבר?

תפריט נגישות