cropped-Sderot-removebg-preview.png

טכנאי מקררים

באור עקיבא

טכנאי מקררים באור עקיבא – שירותים

המקרר שלכם כבר לא כל כך מקרר? המקפיא כבר לא הכי מקפיא או שהוא מקפיא הרבה יותר מדי? יש נזילה במקרר ממקור לא ידוע? המקרר עושה רעשים של טרקטור אצלכם במטבח? המקפיא מייצר קרח על דעת עצמו? אתם לא מבינים למה המקרר מוציא ריח רע? התחלתם לראות שהמוצרים בתוך המקרר מזיעים? האור במקרר לא נדלק למרות שהחלפתם נורה? המקרר שלכם גורם לקצרים בחשמל? אתם צריכים טכנאי מקררים באור עקיבא – עכשיו!

המקרר כבר שנים הפך להיות חלק מאוד משמעותי בחיים שלנו. הוא מקנה לנו את היכולת לשמור אוכל, שבחום הישראלי לא היה שורד יותר מכמה שעות, מאפשר לנו להחזיק בשתייה קרה שתצנן אותנו גם בימים החמים ביותר וכמובן גם לאחסון תרופות חשובות שמאפשרות לנו לקבל מענה בריאותי כל כך חשוב. אם יש לכם תקלה במקרר, אל תחכו עם זה. קראו עוד היום לטכנאי מקררים באור עקיבא

תיקון מקרר באור עקיבא עם טכנאי מקררים מוסמך ומקצועי

  • החלפת גומיות בדלתות המקרר
  • מילוי גז
  • פתיחת סתימות בצינור ניקוז
  • החלפת מדחס
  • החלפת כרטיס פיקוד דיגיטלי
  • החלפת מאוורר פנימי
  • החלפת מאוורר חיצוני
  • החלפת תרמוסטט
  • החלפת טיימר
  • איתור ותיקון דליפת גז
  • תיקון מקררים למשרדים
  • תיקון מקררים תעשייתיים

וגם שירותי תיקון למקררים מתקדמים יותר כמו למשל

  • תיקון וסת למגירות המקרר
  • החלפת בר מים למקרר
  • החלפת וסת למגירות המקרר
  • תיקון צג דיגיטלי במקרר
  • תיקון וסת לדלתות המקרר
  • החלפת וסת לדלתות המקרר 

לא משנה איזה דגם של מקרר יש לכם וגם לא איזה סוג, אם הוא חדש או ישן, יד שניה או מקורי, דלת אחת, ארבע או עשרים דלתות! תיקון מקררים באור עקיבא לכל סוגי המקררים ולכל תקלה במחירים מצחיקים, במהירות ובמקצועיות רבה! אל תחכו עם תקלות וקראו לנו עוד היום!

רעשים מהמקרר? יש פתרון!

המקרר פתאום מרעיד את כל הבית עם רעשים של מכסחת דשא? כנראה שזה נגרם כתוצאה מכך שהמאוורר או המדחס תקועים או שאולי נתקע בהם משהו חיצוני. טכנאי מקררים באור עקיבא מחזיר את השקט לבית שלכם. במידה וצריך יהיה להחליף חלקים מהמאוורר או את המדחס אדאג לעשות זאת במקצועיות ויעילות כדי שתהיו בטוחים שתקבלו כמה שנים טובות של שקט. 

מגדלים פינגווינים במקפיא

מגוון המקררים בשוק היום, הוא רחב. יש כאלו עם מקפיא תחתון וכאלו עם עליון. יש אפילו מקררים בהם הטמפרטורות משתנות בכל מגירה בתוך חלקי המקרר עצמו! טכנאי מקררים באור עקיבא מקצועי ואמין מגיע לתקן כל תקלה במהירות! גם במקרים בהם המערכות של המקפיא ושל המקרר נפרדות, טכנאי מקררים באור עקיבא מטפל בבעיה ומתקן לכם את המקרר בצורה היעילה והמדויקת ביותר. 

הרבה תקלות יכולות לגרום להצטברות קרח במקפיא. משחיקה של הגומיות של המקפיא ועד מערכות שונות בגוף המקרר שלא עובדות כראוי, טכנאי מקררים מנוסה כמוני יודע לתקן את הבעיה ולהחזיר את המקרר שלכם לאיכות בה הוא היה במהירות! המקרר מורכב מכמה חלקים משמעותיים אשר משפיעים על יכולת הוויסות במקפיא. בין אם מדובר בתרמוסטט ובין אם צריך להחליף את גוף החימום, מתוקף ניסיוני אני אדע לבצע את ההערכה הנכונה שבסופה, המקרר שלכם יהיה מתוקן ויחזור להקפיא את המוצרים שבתוכו ולא את עצמו.

מקרר שלא מקרר, האם הוא מקרר בכלל?

התרמוסטט אחראי על הטמפרטורה של המקרר. הוא שומר על הטמפרטורה הנכונה בכך שהוא מוציא אוויר קר או אוויר חם לפי מה שנדרש לשמירה על טמפרטורה במקרר ועל הפשרת הקרח שמצטבר במקרר ובמקפיא כך שזה לא יהפוך למטרד ואף יזיק לתפקודו של המקרר שלכם. כאשר יש תקלות בתרמוסטט, תוכלו להרגיש בכך אם המקרר לא מקרר טוב את המזון בתוכו והאוויר היוצא ממנו מתחיל להיות פחות קר. עוד דרך לשים לב לתקלה בתרמוסטט היא אם האוכל שבתוך המקרר- קופא. אם שני אלו קורים, או אפילו רק אחד מהם, תנחומיי, יש לכם תקלה בתרמוסטט. 

תקלה בתרמוסטט כמעט תמיד מחייבת החלפה של התרמוסטט. טכנאי מקררים באור עקיבא, נותן לכם את הביטחון שאתם מקבלים את התרמוסטט המתאים ביותר למקרר שלכם וכך מונעים בעיות בהמשך. אני אחליף לכם את התרמוסטט במקצועיות וביעילות והמחירים של התרמוסטט הם רק כמה מאות שקלים בהתאם לסוג המקרר. עם החלפת החלק תוכלו לחזור לשגרת יומכם בלי דאגה למקרר שלכם ולכל מה שבתוכו. 

ממלאים את הגז במקרר שלכם

הגז במקרר אחראי על יכולות הקירור של המקרר שלכם והרבה פעמים ניתן לתקן את דליפת הגז ולהחזיר למקרר את יכולות הקירור שלו. במקרים בהם אתם צריכים מילוי גז למקרר, כנראה שיש לכם דליפת גז מאחד הצינורות. כאשר אמצא את מקור הדליפה, אאטום את החור ואמלא לכם את הגז. טכנאי מקררים באור עקיבא עם שנות ניסיון רבות, יודע למצוא כל מקור לדליפה ולאטום אותה היטב ככל הניתן. 

אם אתם רואים שהמקרר והמקפיא או כל אחד בנפרד, אינם מקררים כראוי, תוכלו לזהות בכך שישנה דליפה של גז הקירור. אם נגלה שדליפת הגז מתרחשת בגוף המקרר או במקום שלא ניתן לתקן אותה, תאלצו למלא גז אחת לתקופה. אם נראה שאתם נדרשים למלא גז בתדירות גבוהה מדי, אולי כדאי לכם להתחדש במקרר חדש.

תיקון מקררים באור עקיבא איכותי ומקצועי מונע מגוון תקלות ומחזיר את המקרר שלכם לשימוש במהרה! מזג האוויר הישראלי, אפילו באור עקיבא, לא מאפשר למאכלים לשרוד ללא מקרר במשך זמן ממושך. לכן אני מאמין בזמינות ומהירות התיקון. טכנאי מקררים באור עקיבא זמין לכם לאורך כל שעות היום ומגיע עד אליכם לתיקון מקררים באור עקיבא והסביבה כדי שתוכלו להיות רגועים עם המקרר שלכם.

טכנאי מקררים באור עקיבא מגיע אליכם במהירות ומתקן מקררים במקצועיות מרשימה כדי שתוכלו להמשיך להנות מכל הנוחות החשובה שמקרר תקין מביא עימו.

תפריט נגישות