cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין מדביר, מדביר

באור עקיבא

איך מדבירים נכון?

הדברה מקצועית באור עקיבא נעשית על הצד הטוב ביותר כשמבצעים אותה ברגעים הנכונים. יש מזיקים שמתעוררים עם תחילתו של האביב ומתחילים לקפוץ לביקורים לא צפויים בבית שלכם ויש כאלו שמתחילים להגיע אלינו רק בסתיו אבל בין אם אתם מארחים את אלו ובין אם את אלו, יש פתרון! הדברה באור עקיבא מחזירים את הבית שלכם לאחזקתכם!

כדי להדביר בצורה הטובה ביותר, גם כדי שהמזיקים אכן לא יגיעו שוב בקרוב וגם בשביל שעליכם יעבור כל התהליך בצורה הנוחה והטובה ביותר, הכנו לכם כאן כמה טיפים שיעזרו לכם גם לזכור להדביר בזמן וגם איך לקחת את ההדברה לכיוון הכי טוב בעבורכם!

נעזרים בחגים וזוכרים יותר טוב להדביר באור עקיבא

כדאי להזמין שירותי הדברה באור עקיבא כל כמה חודשים כדי להימנע מהמפגשים עם המזיקים וכדי לעשות זאת, צריך לזכור להזמין את המדביר אליכם! לוח השנה שלנו מושלם לתזכורות מסוג זה- לקראת בואו של חג הפסח, הרבה מאיתנו מזמינים שירותי ניקיון באור עקיבא, אז אחרי הביקור שלהם אצלכם, כדאי לכם להזמין גם מדביר מקצועי. כמו שחברת הניקיון תבטיח לכם בית נקי מלכלוכים ומחמץ, המדביר יוודא שהבית שלכם נקי ממזיקים.

חברת הניקיון שמנקה את הבית שלכם ביסודיות לפני ההדברה, עוזרת להעניק לכם גם ניקיון איכותי יותר וגם הדברה יסודית יותר. חזרו על כל אלו גם לפני ראש השנה כאשר אתם מכינים את הבית שלכם לבואה של השנה החדשה. הדברה מקצועית לקראת עונות המעבר, משאירה את הבית שלכם נקי ממזיקים לאורך כל ימות השנה ולכן פסח וראש השנה הם פשוט מושלמים לתזכורת.

בסיס להדברה בטוחה

לקראת כל ביקור של המדביר באור עקיבא, כדאי לכם לקבוע חופשה או טיול משפחתי קצר באותה הזמן הרי ההדברה מתבצעת כאשר איש מדיירי הבית אינו נמצא בו. הדברה מקצועית נקבעת מראש לפי הנוחות שלכם ולכן אם תקבעו באותם זמנים חופשה או טיול מודרך באור עקיבא, תוכלו לנצל את הזמן שאתם נדרשים לבלות מחוץ לבית בהנאה ובצבירת חוויות.

אם אתם בדיוק מקבלים את המפתחות מהמתווך, כל עוד לא עברתם להתגורר בדירה והרהיטים שלכם עוד לא הגיעו אליה עם המובילים שבחרתם, נצלו את החללים הריקים והזמינו אל ביתכם החדש את המדביר המקצועי שיוודא כי אתם בהחלט הדיירים הראשוני בבית הזה. ישנם קבלני בניין באור עקיבא שכוללים את שירותי ההדברה בין יתר עבודות הבניין אך כדאי לוודא זאת.

רגע לפני סיום

חומרי ההדברה בהם משתמש מדביר מקצועי באור עקיבא, מאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שההדברה איננה רעילה עבורכם או לסביבה. הזמינו את חברת הניקיון לפני ההדברה ולא אחריה וכך תשמרו על איכות ההדברה והימשכותה, הרי אם חברת הניקיון ינקו גם את חומרי ההדברה, אתם תשלמו פעמיים.

עוד דבר שאולי הכי חשוב לתת עליו את הדעת הוא שמאוד חשוב להקשיב לכל הנחיות המדביר באור עקיבא, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים או חיות מחמד. ההנחיות שמעביר לכם המדביר הן דרך ההתנהלות הבטוחה ביותר עם אותם חומרים והמטרה העיקרית היא לשמור עליכם ועל כל בני הבית.

הדברה באור עקיבא נעשית בכל פעם באופן הבטוח ביותר אם פשוט מקשיבים להנחיות המדביר. צאו מהבית לכמה שעות וקחו את ההדברה בכיף! תכננו את ההדברה שתתרחש בתדירות הנכונה ותחסכו מכם מפגשים לא נעימים עם מזיקים ובאותה נשימה, תעניקו לעצמכם חופשה משפחתית קצרה!

תפריט נגישות