cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין מדביר, מדביר

באור עקיבא

הדברה באור עקיבא - מה חשוב לדעת

הגעתם הביתה סופסוף אחרי יום עבודה עמוס, התיישבתם על הספה כשצלחת מלאה בכל טוב בידיכם והסדרה האהובה עליכם בטלוויזיה, מרצדת על המסך שמולכם ופתאום הבחנתם בדמות חומה וקטנה, מהירה באופן מפתיע, מגיחה משום מקום ומצטרפת לצפייה! הצלחת מתנפצת על הרצפה ואת האוויר מפלחת הצרחה "ג'וק!!!"

אתם יושבים שם, מבולבלים, לא יודעים אם לקפוא במקום ואולי הוא לא ישים לב שאתם שם או פשוט לברוח בריצה כמה שיותר רחוק מהבית, אולי זאת תקופה טובה לטוס לחו"ל או לעשות רילוקיישן? אז שניה לפני שאתם מתחילים ליצור קשר עם מתווכים לגבי הדירה שלכם, אולי כדאי רגע להירגע ולפנות למדביר באור עקיבא שיגיע להציל אתכם מהסיטואציה הנוראית.

שיטת הדברה לבחירתך 

בעבר הייתה רק שיטה אחת בה השתמשו כל המדבירים בארץ וזו כללה הדברה מתרכובות כימיות, שבהחלטת הדבירו את המקקים אבל הרבה פעמים הדבירו לצערנו גם יותר מזה וגם גרמו נזק משמעותי לסביבה ולדיירי הבית האנושיים. היום, כל שיטות ההדברה הן בעלות תו תקן של החברה להגנת הסביבה ואתם יכולים להיות בטוחים שעם כמה שהן יעילות, הן לא גורמות נזק מיותר לחיים ביית או לסביבה הכל כך חשובה שלנו. 

אחת השיטות היא הדברה ירוקה המבוססת על חומרים ממקורות טבעיים בלבד, היא מורכבת לרוב מתמציות מצמחים שבאופן טבעי מרחיקים חרקים ומזיקים ומיועדת בעיקר להדברת פרעושים, נמלים ושאר חרקים קטנים, אך ברוב המקרים אינה מתאימה לעכברים ולג'וקים שדורשים הדברה עם חומרים חזקים יותר. הדברה אורגנית, היא השיטה האקולוגית ביותר והיא לא נעזרת בשום חומר חיצוני, מעובד או טבעי. היא נעזרת בחרקים שונים כדי להיפטר ממזיקים הפוגעים ביבול או בבית מתוך היכרות של המדבירים את התהליכים הטבעיים בטבע. בשיטה זו, אין כל שימוש בחומרים השונים כי היא משתמשת בחוכמה במעגל הכוחות של הטבע עצמו ובעצם, מוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד כאשר יש לקחת בחשבון שחיות מסוימות יגיעו לעזרתכם. שיטה זו מתאימה יותר לשטחים חקלאיים ופחות להדברה בבית באור עקיבא. מדבירים מומלצים המתמחים בכל שיטות ההדברה האלו וגם בשיטות האחרות, בוחרים עבורכם את שיטת ההדברה המתאימה ביותר שתעשה את העבודה היעילה ביותר במצבכם.

פשפש אחד וחסל

חרק אחד שמאוד קשה ולפעמים אף בלתי ניתן להדברה הוא ידידנו העקשן – פשפש המיטה. חרק זה הוא טפיל חיצוני שתר אחרי דם חם בין אם ממכרסמים ובין אם מאיתנו בני האדם , כשהוא אורב לנו ברוב חוצפתו מאוחר בלילה, כשאנחנו התמימים כבר ישנים, סועד מדמנו והופך למטרד גדול שחי על חשבוננו ללא הסכמה. מדבירים מורשים אור עקיבא, נעזרים במספר חומרי הדברה שמבצעים עבודה מאוד טובה לפחות לפרק זמן מסוים אך ההדברה של אותו טפיל היא מורכבת וכוללת מספר חומרים ושיטות שונות אך בסופו של דבר, היא יכולה לעשות את העבודה לתקופה מסוימת אך אחריה, אין מנוס מלהזמין שוב את שירותי הדברה באור עקיבא שיגיעו וידבירו אותו שוב ושוב. 

נכון, מצב זה יכול להיות מתסכל אך לרוב החרקים והמזיקים, הדברה באור עקיבא אכן מוצאת פתרון שמניח את הדעת. הדברות הן אף פעם לא לנצח ולכן אחת לתקופה, תיאלצו לאחר שוב בביתכם את המדביר מאור עקיבא ועל כן, חשוב להיות ערניים ולדעת את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי שלמור על ביתכם נקי ממזיקים.

איך להתכונן להדברה?

בדרך כלל, את ההדברה קובעים בהתראה לפחות של כמה ימים ולכן יש לכם את האפשרות לנצל את ההזדמנות ולקבוע חופשה או ביקור אצל חברים או משפחה רחוקים. בשביל ההדברה, יש לפנות את הבית לפחות למספר שעות ולכן, אם יש לכם חיות מחמד או ילדים קטנים, חכם יהיה לצאת איתם מהבית ולחכות שביתכם יהיה נטול חומרי הדברה (ומזיקים) כשאתם חוזרים אליו. כל הדברה באור עקיבא משתמשת בחומרים פעילים שונים ואלו מתנדפים בפרק זמן אחר זה מזה ועל כן, חשוב לשמוע להוראות המדביר לגבי הזמן שצריך לעבור ממועד ההדברה ועד שובכם הביתה. אם יש לכם כלב, לפעמים תעדיפו להכניס אותו לפנסיון לכלבים ללילה ולהחזיר אותו רק יום אחרי כשהבית בטוח עבורו.

אחריות ושוב אחריות

אחריות לעבודת ההדברה מבטיחה לכם מקום בטוח לפנות אליו. המדביר יודע כי ההדברות הם לרוב תקופתיות ולכן, בשביל לשמור איתכם על קשר מקצועי טוב, הוא מעניק לכם אחריות לתקופה של מספר חודשים, בהתאם לסוג ההדברה. האחריות היא נהדרת כי היא מבטיחה לכם שאם המזיקים חוזרים לביתכם לפני תום תקופת האחריות, אתם מקבלים הדברה בחינם או לכל הפחות במחיר מעולה.

המשרד להגנת הסביבה והדברות באור עקיבא

כל חומר או שיטת הדברה (גם כנגד לפשפש המיטה) מחויבת באישור של המשרד להגנת הסביבה בגלל שיש שימוש בחומרים רעילים שעלולים להיות מסוכנים לבני האדם ולסביבה ובגלל זה, חשוב לקחת לעבודות ההדברה השונות בביתכם רק מדבירים מורשים באור עקיבא שגם עובדים עם חומרים מאושרים לשימוש וגם מכירים את שיטות ההדברה הנכונות שלא ייגרמו נזק משני לחיים בבית או לסביבה.

חזרה לשגרה במהרה

אז אחרי שלמדתם את כל מה שהזכרנו פה, תארגנו לכם יום חופש, צאו לבלות ועד שתחזרו, הבית שלכם יהיה נקי שוב ממזיקים. הדברה מקצועית באור עקיבא נעשית על הצד הטוב ביותר וחוסכת מכם את המפגשים הלא נעימים עם המזיקים השונים. ברוב המקרים, המדביר יבקש מכם לפנות את הבית לכמה שעות ועד ליום אחד ולכן, קחו את ההדברה כהזדמנות לכייף לכם יחד כל המשפחה. הדברה באור עקיבא נעשית על הצד הטוב ביותר ומאפשרת לכם לחזור ולהרגיש בבית שלכם הרבה יותר בטוחים.

תפריט נגישות