cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין מדביר, מדביר

באור עקיבא

הדברת מכרסמים באור עקיבא

פעם, בכל הבית היה נפוץ למצוא מלכודת עכברים במחסן. גם בסרטים המצויירים שליוו את שנות ילדותינו, ראינו לא פעם, את אותה מלכודת עכברים אכזרית ומפחידה שמזכירה במראהה  אטב כביסה גדול אך המלכודות כאלו, היו מלוות באכזריות נוראית ובמחזות לא נעימים כלל והיום, הן כבר לא בשימוש. ככל שהתקדמו השנים, פותחו להן מלכודות אנושיות יותר שמחסלות או מדבירות את העכברים בשיטות פחות כואבות גם להם וגם לנו. 

את המלכודות השונות ניתן גם להניח בעצמכם אך אם הבעיה חוזרת על עצמה ולא משנה מה אתם עושים אתם נתקלים בעוד ועוד עכברים או חולדות, צר לנו אבל אין מנוס מלהזמין שירותי הדברה באור עקיבא ולהפטר מבעיית המכרסמים אחת ולתמיד עם עזרה מקצועית!

למה להדביר מכרסמים בכלל?

נכון, כמעט כל חיה פרוותית יותר או פחות יכולה בקלות להצטרף אל המשפחה שלכם כחיית מחמד אבל לא כדאי לעשות זאת כלאחר יד. עכברים, חמודים ככל שיהיו היוצרים הקטנטנים האלה, עדיין עלולים לשאת מחלות רבות על אף חמידותם ובגלל שגם הם, כמונו, שייכים למשפחת היונקים ובעלי דם חם, הם עלולים להעביר לנו מחלות שאחת מהן היא כלבת וזו מחלה מסוכנת מאוד שמאוד לא כדאי להדבק בה. 

חיסון נגד כלבת ניתן לחיות המחמד שלנו אחת לשנה או שנתיים ולנו בני האדם, לרוב ניתן החיסון לאחר חשיפה לחיה שאינה מחוסנת. המכרסמים הללו שמגיעים מבחוץ, מהחיים בטבע, ללא חיסונים, ללא ביקורת או מעקב וללא טיפולים, מביאים איתם הרבה מחלות כך שאם ראיתם עכברים או חולדות בבתיכם, חסנו את חיות המחמד שלכם נגד כלבת אצל וטרינר מקצועי וקראו למדביר שידאג להרחיק את המזיקים מביתכם. העכבר הכי חמוד בעולם עדיין עלול להיות מסוכן.

מיהו המכרסם שמדיר שינה מעינינו?

רוב המכרסמים שמגיעים להפר את שלוות חיינו הם העכברים והחולדות וברוב המקרים, אתם תיתקלו רק בסוג אחד כי אזורי המחיה שלהם שונים בדרך כלל. העכברים נפוצים יותר בבתים שנמצאים בקרבה לשטח פתוח או לשטחים חקלאיים. חולדה לעומתם, נפוצה יותר במרכזים עירוניים והרבה פעמים אם הבית שלכם מצא חן בעיניה, היא עלולה לעבור לגור איתכם גם בלי לשלם שכר דירה. יש גם חולדות שנמצאות באזורים פתוחים וכמובן שיש יוצאים מן הכלל אך לרוב, זו תהיה החלוקה. מדביר אור עקיבא יודע לזהות את המכרסם שנמצא אצלכם בשטח ולהתאים לו את שיטת ההדברה הנכונה.

חיפוש מחילה תחילה

מאחר וישנם שלושה סוגים של מכרסמים שנוהגים לקפוץ לביקורי בית, תחילה המדביר המקצועי יזהה את המכרסם שנמצא אצלכם כדי להיות בטוח בשיטת ההדברה הנכונה. הוא יוודא האם מדובר בעכבר הבית, בחולדת החוף או בחולדה מצויה, וכך יבחר גם את שיטת ההדברה המתאימה והיעילה ביותר עבור המכרסם. לאחר הזיהוי, המדביר יפזר רעל או מלכודות במספר אזורים בבית שהוא יודע שאליהם מגיע אותו מכרסם ושיהיו אפקטיביים עבורו. כך יוודא המדביר כי המכרסם כבר לא גר איתכם עם סיום העבודה.

לפני תחילת ההדברה, מדביר אור עקיבא ימצא את מקום משכנו של המכרסם במידה ומדובר לא רק במכרסם בודד אלא במשפחה המורחבת שלו שמגיעה גם היא אליכם. במקרה כזה כנראה שהמחילה שלהם נמצאת בסביבת הבית או בשטחו. אם מדובר בחלוץ בודד, לכידתו והוצאתו מהבית שלכם תעשה את העבודה אך יש להיות במעקב על כך.

מהן המלכודות של ימינו

המלכודות של היום מדבירות את המכרסמים בשתי דרכים. מלכודות מסויימות הורגות את העכבר במהרה וכך מונעות מממנו סבל מתמשך ומלכודות אחרות כולאות אותו כך שניתן יהיה לשחרר את המכרסם הרחק מהבית שלכם והוא יוכל להמשיך לחיות אבל שוב, רחוק רחוק מביתכם. את המלכודות, מניח המדביר בצמידות לקירות הבית שלכם ובמקומות אסטרטגיים כי בכל זאת, העכבר אינו מטייל בחופשיות בבית, אלא לרוב נע בצמוד לקירות ומאחורי רהיטים שמאפשרים לו להתחבא מאיתנו ולצאת רק כשהוא חושב שהשטח פנוי. 

ההדברה היעילה ביותר

אגב, אתם יכולים גם לרכוש מלכודות בעצמכם ולנסות לטפל בבעיה לבד אבל כמו כל תחום אחר, אם אתם לא מומחים בנושא, לא בטוח שתצליחו למגר את תופעת המכרסמים בביתכם כל כך מהר. העכברים הם קטנים, זריזים ומומחים במחבואים כך שתמיד כדאי לפנות למדביר מקצועי שיעשה את העבודה. 

חברת הדברה אור עקיבא, מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים בלכידת מכרסמים, יודעת לטפל באותם מכרסמים במהירות ולהשאיר את הבית שלכם ריק ממכרסמים. מדבירים מורשים אור עקיבא זמינים לכם בכל עת ומעניקים לכם משירותי ההדברה המקצועיים שלהם כדי שאתם, תוכלו לחיות בבית שלכם בשלווה וללא מכרסמים.

 

להדביר ולחיות

כשאתם רואים מכרסמים בשטח הבית שלכם, הדבר הנכון ביותר שאתם יכולים לעשות הוא ליצור קשר עם הדברות באור עקיבא ולוודא שהמכרסמים יוצאו מבתיכם ויחזרו אל מקום המחיה הטבעי שלהם במהירות ובמקצועיות. ברור שאתם יכולים לצרף למשפחה שלכם גם מכרסמים כחיות מחמד אבל לא לפני שהן עברו אצל הוטרינר וחוסנו עבור כל המחלות שהם עלולים לשאת. 

 מדביר באור עקיבא בוחר עבור המקרה הספציפי שלכם את שיטת ההדברה הטובה והיעילה ביותר שתבטיח שהבית שלכם נקי ממכרסמים ואתם מצידכם, חוזרים תוך זמן קצר לחיים הרגועים שלכם. הימצאותן של חולדות או עכברים בשטח שלכם, לא רק שמביאה לביתכם מחלות, גם עלולה לגרום לחוסר נוחות משמעותי עבור כל יושבי הבית ובעיקר, גורמת לכם להיות דרוכים ולא נינוחים דוקא במקום שאמור להיות הכי בטוח לכם- הבית שלכם. אל תתפשרו על הדברה באור עקיבא וקראו למדביר מקצועי!.

תפריט נגישות