cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין מדביר, מדביר

באור עקיבא

מתי קוראים למדביר מקצועי באור עקיבא

חרקים, מכרסמים ומזיקים הם לא אורחים שאנו שמחים לארח בבית שלנו. כדי למנוע את אותם ביקורים שמלווים בדרך כלל בהרגשה מאוד לא נעימה, הכנו במיוחד בשבילכם את מדריך שיסביר לכם בדיוק מתי כדאי לקרוא למדביר באור עקיבא ובכך תמנעו מעצמכם את המפגש עם אותם מזיקים עוד לפני שהוא בכלל מתרחש.

עוברים דירה באור עקיבא

אז אם אתם עוברים דירה לאור עקיבא בין אם בעזרת מתווך או שמצאתם דירה בעצמכם, כנראה שישנם כמה עבודות שיפוצים קטנים יותר וקטנים פחות שיש לבצע בדירתכם החדשה כדי להפוך אותה לבית החדש שלכם. בין כל אותן עבודות שיפוצים, חשוב שתנצלו את הזמן לפני המעבר שלכם לדירה גם להדברה מקצועית! ישנם קבלני בניין שמציעים זאת כחלק משירות הקבלנות ואלו שלא, בוודאי יעודדו אתכם להזמין את המדביר בעצמכם עם תיאום מראש. בכל אופן, הגעתו של מדביר אחרי שיפוצים או עבודות בנייה נרחבות ולפני שאתם עוברים בעצמכם עם כל הציוד שלכם לבית, מכניסה אתכם לבית החדש שלכם בצורה הטובה ביותר.

בנוסף, הדברה מקצועית בדרך כלל דורשת מכל מי שמתגורר בבית (כולל בעלי חיים) להתפנות מהבית לכמה שעות ואפילו כמה ימים. אז לפני שעברתם אל הבית זו הזדמנות נהדרת להדברה כי כאמור, גם ככה לא תהיו בבית! לא תצטרכו למצוא פנסיון לכלבים או סידור לילדים ולא תצטרכו גם אתם למצוא מקום לשהות בו עד שתוכלו לחזור חזרה הביתה.

עוד דבר שאנו ממליצים לכם לעשות זה להתייעץ עם המדביר לגבי הזמן להזמין את חברת הניקיון. אחרי שיפוצים מכל סוג, ניקיון מקצועי חוסך לכם המון עבודה ואפילו יותר מכך, ניקיון מקצועי יהיה הרבה יותר יעיל בשביל ניקיון של חומרי בניין משטח הבית אבל אם תזמינו את חברת הניקיון לאחר שההדברה נעשית, יכול להיות שאותו ניקיון יגרום להדברה להיות פחות יעילה. אז התייעצו עם המדביר ותהיו בטוחים שהבית שלכם נקי גם מלכלוך וגם ממזיקים.

הדברה עונתית באור עקיבא

עד עכשיו דיברנו בעיקר על הדברות בדירות שעוד לא עברתם אליהם אז מה עושים כשכבר גרים בבית? כדי לוודא שהבית שלכם ממשיך להיות ריק ממזיקים גם כשאתם כבר מתגוררים בו, כדאי להדביר את הבית בתדירות של אחת לכמה חודשים ובדרך כלל בתקופה של החלפת עונות. הזמן הכי טוב לבצע את ההדברה המקצועית באור עקיבא היא עם בואו של האביב וגם בתחילת הסתיו. חילופי העונות מביאים איתם מזיקים רבים. זוחלים בעלי דם קר מתעוררים בתחילת האביב ומראים את פניהם בביתנו ולקראת בוא החורף, הרבה מזיקים מגיעים לביתנו למצוא שאריות מזון שיחזיקו אותם לאורך החורף.

אז קודם כל נסו לשמור כמה שיותר על הניקיון בבית והימנעו מהשארתם של שאריות מזון בחדרים השונים ויחד עם זאת, הזמינו חברת ניקיון שתעשה ניקיון יסודי בביתכם כל כמה זמן. את הגעתם של היתושים תוכלו להפחית בכך שתייבשו את כל מקורות המים העומדים שלכם. יתושים מתרבים היכן שיש מים עומדים ולכן ייבושם יפחית את כמות היתושים בביתכם. עוד פעולה שיכולה להפחית את הופעתם של המזיקים בביתכם, היא אם תסגרו את פתחי הניקוז בביתכם עם רשת צפופה ככל האפשר. 

ואחרי כל זה, אם אתם מתחילים לשמוע רעשים שונים שמגיעים מלמעלה או שאתם מתחילים לראות גללים בסביבת המטבח או חדרים אחרים, אם אתם מתחילים לראות חורים בשקיות מזון ואם אתם פשוט נתקלים בג'וק או בעכבר בביתכם, קראו להדברת חולדות באור עקיבא ותבטיחו את הדברתו במהרה.

הדברות מקצועיות באור עקיבא חוסכות לכם חיים משותפים עם כל מני חיות שעדיף לשמור בחוץ. שמרו על הבית שלכם ושמרו על איכות החיים שלכם עם מדביר אור עקיבא!

תפריט נגישות