cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין מדביר, מדביר

באור עקיבא

נמלים – כמה עולה להדביר אותן?

הנמלים הם יצור מרשים, לא סתם יש עליהן הרבה משלים. הן מהוות דוגמא מרשימה של עבודת צוות ואפילו דוגמא מרשימה אף יותר של יכולות הישרדות. הן עובדות במרץ בחודשי הקיץ בשביל לספק לעצמן מזון גם כשיהיה קר ולכן, מתחילות להופיע בביתנו עם בואו של האביב ונעלמות כלא היו בסוף הסתיו. הנמלים הן בהחלט חיות מרשימות אך למרות כל זה, רובנו נעדיף שהן ירשימו אותנו מחוץ לשטח הבית שלנו ולא בכל ארונות המטבח. כדי לוודא שהן לא נכנסות לביתנו, יש כמה דברים שנוכל לעשות וגם לאחר שהנמלה הראשונה כבר הראתה את פניה, לא אבדה תקוותנו ועדיין יש פתרונות למצב. אז איך נשמור על ביתנו ריק מנמלים? בואו נגלה.

שמרו על הניקיון

נמלים לא סתם מגיעות לבית שלכם ומביאות את כל הבנות שיצטרפו בשרשראות. הן שולחות נמלים חלוצות שיחפשו מזון וכאשר אלו מצאו בביתכם שאריות מזון ופירורים, הן קוראות לכולם ואלו מתחילות להגיע בהמוניהן. אז מה אפשר להבין מכך? שתוכלו לשמור על הבית שלכם נקי מנמלים אם פשוט תשמרו על הבית שלכם נקי! הזמינו חברת ניקיון שתגיע אליכם עם סוף החורף וכך תוודאו שמתבצע בביתכם ניקוי יסודי בכל אותן פינות שרק מנקים מקצועיים יודעים להגיע אליהן כמו מעל משקופי הדלתות, מסילות החלונות, עמוק עמוק בתוך ארונות המטבח ועד. רק תדאגו לשמור על הניקיון ולהזמין את המנקים אחת לתקופה כדי שהם ישמרו על הניקיון במקומות הלא נגישים. בנוסף, דאגו שהאוכל שלכם יהיה בכלים אטומים וודאו כי הילדים אוכלים באזור ספציפי שאותו אתם גם דואגים לנקות ביסודיות גבוהה יותר.

בחירה בדרך הקלה 

רוב האנשים יבחרו בפתרון שמרגיש הכי קל- התזה של קוטל החרקים שרובנו מאחסנים מתחת לכיור. נכון, אותן נמלים שרוססו, יאבדו את חייהן כמה רגעים לאחר מכן ואלו שניצלו, ילכו להזהיר את שאר הנמלים בקן אך בסופו של דבר שביל הנמלים יחזור תוך ימים ספורים והבית שלכם שוב, יהיה המזווה של אותן נמלים חרוצות. מדביר נמלים באור עקיבא שהנמלים לא יחזרו שוב לבית שלכם בכך שהוא לא רק מרסס את הבית בחומרי ההדברה, הוא גם מוצא את קינן של הנמלים ודואג לפתור את הבעיה מהשורש, או יותר נכון, מהקן ואף יותר נכון, מהמלכה. 

קוראים למדבירים

קוטל החרקים ממתחת לכיור הוא יותר כמו מצג שווא ולמען האמת הרבה פעמים הוא גורם לתוצאה ההפוכה. ככל שיותר נמלים ימותו מהתרסיס, כך המלכה שלהן תדאג לייצר עוד ועוד נמלים חדשות מה שגורם לכך שקוטל הנמלים עוזר לכם אולי לנצח בקרב אבל במלחמה אתם תפסיו ובגדול. הדברת נמלים באור עקיבא עם חברת הדברות היא הדרך הבטוחה ביותר להבטיח לכם קיץ שקט וריק מנמלים. אל תשכחו שהנמלים הן עקשניות ופועלות במרץ בשביל להשיג מזון לחורף ולכן, אל תשפטו אותן בגודלן אלא התייחסו אליהן כיריב משמעותי שיש להשתמש בשיטות ההדברה הטובות ביותר בשביל להפטר מהן.

מטפלים בנמלים מהשורש

המדביר מרחיק את הנמלים מבתיכם דרך המלכה של הקן. הדרך למלכה היא לא קלה אך ישנן כמה שיטות שמאפשרות להגיע אליה ולהדביר אותה ויחד איתה את הקן כולו. חברת הדברה אור עקיבא מוצאת עבורכם את השיטה היעילה ביותר שמבטיחה לכם הדברה יסודית ומהירה למשך זמן רב.

הרבה פעמים שיטת ההדברה המתאימה ביותר להדברה של הנמלים היא ההדברה באמצעות ריסוס וכאן לא מדובר על קוטל החרקים הביתי אלא על חומרי הדברה הרבה יותר חזקים. בהדברה זו נדרש מכם לא להיות בבית למשל כמה שעות כדי שעד שתחזרו אל ביתכם, החומרים הרעילים כבר יתפוגגו. 

הדרך היעילה ביותר ברוב המקרים להגיע אל המלכה, היא בעזרת הדברה בג'ל ובגרגרי פיתיונות. הדברה בג'ל מתקיימת בתוך הבית והדברה בגרגרי פיתיונות, נעשית בשטחו החיצוני של ביתכם. כשהנמלים יוצאות למסע חיפוש אחר האוכל שמטרתו להאכיל את המלכה, הן נתקלות בג'ל ובגרגרי הפיתיונות הרעילים והן, מתוך הנחה שמדובר במזון, נושאות על גבן  את הרעל כל הדרך אל הקן שלהן, מאכילות את המלכה וזו מתה ולאחר מותה כל הקן מפסיק לפעול גם כן. שיטת הדברה זו תהיה בדרך כלל השיטה המומלצת שתשים סוף לנמלים אצלכם בבית.

כמה זה עולה לכם?

מחיר ההדברה תלוי בהרבה מאוד גורמים אך לרוב יהיה זה בין כמה מאות שקלים לכאלף שקלים. המחיר תלוי בגודלו של הבית ובסוג ההדברה אותה המדביר בוחר לבצע אצלכם. יחד עם ההדברה, הרבה אנשים בוחרים לקחת גם שירותי ניקיון שיגיעו לפניה ולכן המחיר עולה בכמה מאות שקלים בודדים אך עם הזמן, אם תשמרו על הניקיון, המחיר של הניקיון ירד וגם ההדברה תחזיק למשך זמן ארוך יותר.

הדברת הנמלים בריסוס, בג'ל ובגרגרי פיתיונות, מתבצעת אך ורק על ידי  מדבירים מורשים באור עקיבא שהרי מדובר בעבודה עם חומרים רעילים שעלולים לגרום נזק אם משתמשים בהם לא נכון. המחיר הכלול בהצעת המחיר יהיה לרוב מורכב מגודל השטח אותו יש להדביר, שיטת ההדברה וחומרי ההדברה וכן שנות הניסיון והמקצועיות שרכש המדביר עם הזמן, הרי מדביר מקצועי יותר, עושה את ההדברה גם תוך פרק זמן קצר וגם ביעילות שמחזיקה הרבה יותר זמן. מדביר מקצועי באור עקיבא גם מציע לכם אחריות מקיפה יותר שחוסכת לכם כסף בהמשך

ודי לנמלים!

ביקורו של המדביר באור עקיבא מבטיח לכם נחת מנמלים למשך זמן רב הרבה יותר מאותו תרסיס ביתי. יחד עם זאת, ביקורו של המדביר לא צריך לגרום לכם לזלזל בשמירה על בית נקי משאריות מזון. ככל שתצליחו לשמור על הבית שלכם נקי יותר, גם ההדברה תישמר ליותר זמן. אז למה אתם מחכים? קראו למדביר אור עקיבא עוד היום!

תפריט נגישות