cropped-Sderot-removebg-preview.png

מדביר

באור עקיבא

מדביר אור עקיבא – שירותים

המגורים בסביבת אור עקיבא, בנימינה והישובים בסביבה, מאפשרים לנו להיות קרובים יותר לטבע. להנות מנופים ירוקים שמתפרסים לכל כיוון ומקיפים אותנו בשלווה חסרת מעצורים. החיים בקרבה לטבע מקרבים אותנו מן הסתם גם למגוון צורות החיים שהטבע מכיל בתוכו. חרקים, זוחלים ומכרסמים שונים שחיים בשכנות לנו, לא יודעים להבדיל בין אזור המחיה שלהם לבין הבית שלנו ולפעמים אפילו מעדיפים לקפוץ לביקור אצלנו ולהנות משפע של אפשרויות מזון טעימות במיוחד.

עם מדביר אור עקיבא אתם מזכירים לאותם מכרסמים, חרקים, או זוחלים, שהשכנות אליהם לא מחייבת ביקורים תכופים בביתכם ובטח שלא דיור קבוע! עם מדביר אור עקיבא אתם מחזירים את האיזון לביתכם ולטבע ואת ההרמוניה בחזרה לחייכם. אתם תוכלו לחזור להנות מהחיים הרגועים בצפון כאשר אתם בטוחים שהמבקרים מבחוץ, נשארים בחוץ!

מדביר אור עקיבא מגיע אליכם להדברות מקצועיות במיוחד! כל סוגי ההדברות באור עקיבא מתבצעות במקצועיות מרשימה וביסודיות מעוררת התפלאות! צריכים הדברה מקצועית באור עקיבא והסביבה? מדביר מקצועי ואיכותי במיוחד גם מרחיק את המזיקים מביתכם וגם מחזיר לכם את הבית למה שהוא צריך להיות- מקום רגוע ונעים שמכיל אתכם ואת מי שאתם בוחרים שיגיע לביקור!

  • הדברת פרעושים
  • הדברת פשפש המיטה
  • הדברת נמלים
  • הדברת נמלי אש
  • הדברת תיקנים
  • הדברת חולדות
  • הדברת צרעות
  • הדברת טרמיטים
  • הדברת יתושים
  • הרחקת דבורים
  • הדברת בתי עסק

מדביר אור עקיבא מציע מגוון רחב של הדברות איכותיות במיוחד שנותנות לכם להנות מבית נקי ושקט במחירים נוחים במיוחד.

הדברת תיקנים עם מדביר אור עקיבא

באזור שלנו ניתן למצוא מגוון סוגי תיקנים (ג'וקים) וכל תיקן דורש שיטת הדברה אחרת. מדביר אור עקיבא מכיר ויודע לזהות באילו מקרים יש להשתמש בשיטת ההדברה המדויקת עבור אותם תיקנים כדי שזו תהיה היעילה ביותר לסיטואציה שיש אצלכם. הדברת תיקנים נעשית עם ריסוס חומר ההדברה בחלל הבית וכן בחצר בחוץ ולכן חשוב לתאם מראש את מועד ההדברה כדי שתוכלו להיערך אליה כמו שצריך. 

בעקבות הסלידה של רבים מאיתנו כלפי התיקנים, לפי מדביר באור עקיבא מומלץ לחזור על ההדברה אחת לשנה, לקראת תחילתו של הקיץ וכך למנוע את המפגשים שלנו עם התיקנים עוד לפני שהם מתרחשים. בנוסף, מומלץ לאטום את כל הפתחים אל הבית, התקינו רשתות בביוב ובכיורים וודאו שהדלתות והחלונות בביתכם נסגרים כראוי.

הדברת יתושים עם מדביר אור עקיבא

היתושים, כמונו, אוהבים את סביבת אור עקיבא. הנחלים והים מהווים עבורם את אזורי ההתרבות האהובים עליהם. לפיכך, במידה ואתם מתגוררים בקרבת מקור מים (בעיקר מקורות מים עומדים), מומלץ לרשת את הבית ולקנות את קוטל החרקים עם האור הסגול שכולנו מכירים כי ניתן יהיה להפחית את כמות היתושים אצלכם אך כנראה שלא ניתן יהיה להיפטר מהם לחלוטין לאורך זמן. 

יחד עם זאת, ישנם גם אפשרויות אחרות. קודם כל, סירקו את הבית שלכם ובדקו אם ניתן למצוא מים עומדים. בדקו בתחתיות העציצים או תחת צינור המזגן וכן בכל מקום אחר בקרבת ביתנו. אחרי ייבוש המים, מדביר אור עקיבא מרסס את השטח שלכם ואת הבית עצמו בחומר מיוחד להדברת יתושים שאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה כדי שתוכלו להנות משקט יחסי מיתושים בביתכם. 

הדברת חולדות עם מדביר אור עקיבא

נתקלתם בחולדה בביתכם? מצאתם גללים או שאריות של כרסומים בדברים שונים? אתם צריכים לקרוא למדביר אור עקיבא! המדביר המקצועי שלנו מוצא את השיטה היעילה ביותר ללכידת החולדה ומוצא את הדרכים לוודא כי לא יגיעו החולדות לביתכם למשך זמן רב באחריות!

בשביל להתמודד עם חולדות, ישנן מספר שיטות הדברה שיכולות להתאים, מדביר אור עקיבא בוחר את השיטה המתאימה והיעילה ביותר מתוך המגוון הקיים. ניתן להשתמש במלכודות כלוב שבעצם כולאות את החולדה בתוך המלכודת וכך ניתן לשחרר אותה במרחק רב מביתכם ולהימנע מהריגה של החולדה. המלכודת היא אפקטיבית ביותר ולרוב תהיה הכי נוחה לשימוש במצבים של פלישת חולדות לבתים פרטיים באור עקיבא. זוהי ההדברה האנושית ביותר והרבה פעמים מומלץ יהיה להשתמש בה כאשר ניגשים להדברת חולדות בעקבות כך שזו הדברה יעילה שאינה פוגעת בחיה.

קיימת עוד שיטת הדברה שנעזרת בתיבת האכלה לחולדות שמכילה בתוכה חומר רעיל ומושכת את החולדות אל תוך התיבה, שם הן אוכלות מהרעל ומתות לאחר מספר ימים. אם נחליט על השיטה הזו, מדביר אור עקיבא יגיע לאחר כמה ימים כדי לאסוף את הפגרים מביתכם ויוודא כי כל החולדות טופלו. יש לנהוג בזהירות עם תיבות הרעל שכן, חיות מחמד צריכות להתרחק ממנה כדי להימנע מתוצאות לא רצויות.

באופן כללי כאשר מדובר בחולדות, חשוב לדאוג לאחסן את המזון בבית בכלים אטומים ולדאוג לניקיון תדיר. כך תוכלו לוודא כי הבית שלכם לא הופך למזווה עבור אותן חולדות שמוצאות בו שאריות מזון או פרורים שונים. אטמו את כל הפתחים לבית כדי לדאוג לכך שלחולדות לא יהיה דרך כניסה קלה.

הדברת צרעות עם מדביר אור עקיבא

עקיצת הצרעה היא כואבת במיוחד, שורפת בעור ולא נעימה כלל. הרבה אנשים אפילו יותר רגישים ובעלי אלרגיה לעקיצת הצרעה שעלולה במקרים האלו להיות קטלנית. לכן אם אתם רואים שמתחילה להיווצר התגודדות של צרעות או שקן הצרעות מתחיל להבנות בשטח ביתכם, קראו למדביר באור עקיבא במהירות.

הצרעות מגוננות על הקן שלהן במסירות ולכן את סילוק הקן והדברת הצרעות חשוב שתשאירו למדביר מורשה באור עקיבא. המדביר יודע בדיוק כיצד לגשת אל הסיטואציה ומונע מכם פגיעות מיותרות. מדביר אור עקיבא עושה את עבודת ההדברה ביעילות, במקצועיות ובמהירות ומבטיח לכם שהצרעות לא יחזרו לביתכם בזמן הקרוב.

עם הדברה באור עקיבא למגוון רחב של מזיקים הבית שלכם חוזר להיות רק שלכם! מדביר באור עקיבא איכותי ומקצועי ובעל כל ההסמכות הנדרשות, מבצע את עבודת ההדברה בצורה היעילה ביותר והבריאה ביותר לכם, דיירי הבית במחירים נוחים במיוחד!

מדביר באור עקיבא – ככה נהנים מהצפון!

תפריט נגישות