cropped-Sderot-removebg-preview.png

מוסך

באור עקיבא

מוסך אור עקיבא – אזורי עבודה עיקריים

מחפשים מוסך באור עקיבא? מוסך אור עקיבא והאזור? יש לכם תקלה ברכב ואתם צריכים מוסכים באור עקיבא? הגעתם למקום הנכון! הקול אור עקיבא מציג את אנשי המקצוע האמינים ביותר, עם ההמלצות הטובות ביותר! 

מוסך אור עקיבא מקצועי ואמין, מתקן את כל התקלות ברכב שלכם ומעביר אותו את כל הטיפולים במהירות ובאחריות! 

מי מחפש מוסך באור עקיבא?

אם נדלקה נורת אזהרה ברכב שלכם, אם ישנה תקלה ברכב שלכם וגם אם חלילה עברתם תאונה עם הרכב, מוסך אור עקיבא כאן בשבילכם. אם אתם נדרשים לטיפול עשרת אלפים או טיפול 15,000 וכל טיפול שגרתי אחר, מוסך אור עקיבא הוא בטוח התשובה!

מוסך אור עקיבא מביא לכם את השירות המקצועי והאמין ביותר במהירות ובאדיבות! אל תתפשרו על מוסכים אחרים באזור חוף הכרמל. במוסך אור עקיבא אתם גם מקבלים את השירות הטוב ביותר וגם מחירים נוחים במיוחד.

 

מוסך בקיבוץ נחשולים

קיבוץ נחשולים בראשיתו בוסס בעיקר על חקלאות ימית ומכאן גם שמו. היום, תושביו נהנים מחוף ים מרהים ויפיפה אליו מגיעים רוחצים רבים מכל קצוות הארץ. חברי קיבוץ נחשולים כבר יודעים שמוסך באור עקיבא מציע את מחירי הטיפולים האטרקטיביים ביותר שבאיזור.

מוסך במושב כפר פינס

כפר פינס הוא מושב דתי לאומי בגוונים שונים שכל אחד מהם שואף לחיבור הרמוני בין עבודת הארץ לתורה גם היום. מוסך באור עקיבא מציע שירותי מוסך במחירים מיוחדים עבור תושבי כפר פינס.

מוסך בבנימינה

בנימינה הוקמה על ידי ממשיכיהם של המתיישבים בזיכרון יעקב השכנה ושמה נבחר כדי להביע עוד הערכה כלפי האדמונד דה רוטשילד שרכש את האדמות. גם תושבי בנימינה מבצעים תיקוני רכב במוסך באור עקיבא ותמיד מרוצים מהתוצאה.

מוסך בקיבוץ מעגן מיכאל

קיבוץ מעגן מיכאל הוקם על חופי הים והיה לקיבוץ המבוסס על חקלאות ימית יחד עם המפעלים שהוקמו בו. גם חברי קיבוץ מעגן מיכאל מגיעים למוסך באור עקיבא בכל פעם שדרוש טיפול לרכבם.

 

מוסך בקיבוץ גן שמואל

קיבוץ גן שמואל נולד מתוך פרדס אתרוגים שנטעו המתיישבים לזכרו של הרב שמואל מוהליבר וכך גם קיבל הקיבוץ את שמו. מוסך באור עקיבא מעניקה גם לתושבי גן שמואל שירות איכותי ומחירים מפתיעים.

מוסך במושב אביאל

מושב אביאל ממוקם ביישובי אלונה שבסביבת בנימינה גבעת עדה ומוקף בנוף יפיפה מלא בירוק תחת כחול השמיים. גם במושב אביאל נהנים מרמת השירות הגבוהה והמחירים הנמוכים של מוסך באור עקיבא.

מוסך במושב עין עירון

מושב עין עירון היושב צמוד לפרדס-חנה כרכור מביא עימו איכות חיים נפלאה במיוחד בזכות חיי קהילה מלוכדים ומיקום אסטרטגי. גם תושבי מושב עין עירון מגיעים למוסך באור עקיבא ומוצאים שם את כל מה שהם צריכים.

מוסך בקיבוץ רגבים

קיבוץ רגבים שוכן בין בנימינה לבין אום אל פאחם ומציע לתושביו מגורים באזור יפיפה ורגוע שעדיין קרוב לערים השונות שבסביבה. 

מוסך בגבעת עדה

המושבה גבעת עדה, נקראת על שמה של אשתו של רוטשילד שמוכר לכולנו בזכות קניית האדמות הרחבה שעליה הוקמו כל כך הרבה ישובים בישראל. מוסך באור עקיבא מציע גם לתושבי גבעת עדה להגיע וליהנות מהיצע השירותים שלהם, במחירים מפתיעים.

מוסך במושב גבעת ניל"י

מושב גבעת ניל"י נקרא על שם מחתרת ניל"י שפעלה באזור זה ממש עוד טרם קום המדינה. תושבי המושב עוסקים בעיקר בחקלאות. תושבי גבעת ניל"י נעזרים גם הם במוסך באור עקיבא בכל בעייה מכנית שנוצרת ברכב.

מוסך בקיבוץ משמרות

קיבוץ משמרות מהווה כור היתוך של דעות ותרבויות. הקיבוץ קיים עוד לפני מדינת ישראל וחברי הקיבוץ ידועים בציוניות מרשימה ומעוררת כבוד. מוסך באור עקיבא מבצעים תיקוני מנוע וטיפולים שוטפים גם עבור תושבי הקיבוץ.

מוסך במושב בית חנניה

מושב בית חנניה מוקף במקורות מים שונים, נחלים וחוף הים וכל איש שמגיע לבקר במושב, נדהם מהנופים הפסטורליים שנצפים ממנו. מוסך באור עקיבא זהו בית העסק אליו פונים חברי המושב בכל פעם שיש בעיות מכניות ברכבם.

מוסך בקיבוץ מעיין צבי

הקיבוץ הוקם על ידי חומה ומגדל ומהווה עד היום כאחד המקומות היפים במדינת ישראל עם חוף ים נקי ונעים שמשתרע לאורכו של הקיבוץ. חברי קיבוץ מעיין צבי מגיעים למוסך באור עקיבא לכל תיקון שנדרש במערכות קירור המנוע של רכבם.

מוסך בקיבוץ שדות ים

קיבוץ שדות ים הנח לו על חופי הים התיכון הוא אחד הקיבוצים השיתופיים הבודדים שישנם כיום במדינה. בית העסק מוסך באור עקיבא, מציע לחברי קיבוץ שדות ים שירותי תיקון במחירים משתלמים במיוחד.

חומרי בניין בקיבוץ כפר גליקסון

קיבוץ כפר גליקסון שיושב לו בשכנות לפרדס חנה-כרכור ובנימינה, מביא לכל תושביו פינה של נחת בין הנופים המרהיבים של האזור. חברי הקיבוץ מתקנים את רכבם במוסך באור עקיבא בעת הצורך –   מוסך שמציע מחירים מצויינים.

תפריט נגישות