cropped-Sderot-removebg-preview.png

מחסן עצים

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין של בית מסחר לעצים באור עקיבא!

העצים מהווים משאב גדול ונרחב בעולמנו וככל שנכיר את המשאב הזה יותר טוב, כך נדע יותר טוב כיצד להתנהל איתו. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות תופתעו לגלות כמה שימושים ניתן למצוא לעצים אצלנו בבתים ובאור עקיבא והסביבה, השימוש בעץ רק עולה כל הזמן והמגזין שלנו מכיר לכם את חומר הגלם הכל כך חשוב הזה שמקיף אותנו.

מגזין העצים שלנו מכיל בתוכו מידע רב על סגי עצים וסוגי בניה בעץ, על שימוש בעצים שונים ועל אחזקת מבנים מעץ. הקריאה במגזין נותנת לכם לצלול אל תוך העולם המורכב של בניה בעץ ושל סוגי העצים עצמם. תוכלו ללמוד על הסקה בעץ ועוד מגוון רחב של ידע מהתחום.

במגזין שלנו תמצאו מגוון רחב של מאמרים, כתבות, עמודי עצות וטיפים כמו גם מדריכים רבים שהכנו לכם מתוך ידע נרחב ושנות ניסיון רבות עם מחסני עצים באור עקיבא!

עולם העצים הוא מורכב ומכיל בתוכו מגוון סוגי עצים שונים כאשר לכל סוג, מין או זן, יש יתרונות וחסרונות, עצים מסויימים מתאימים לבניית דבר אחד בעוד שעצים אחרים מומלצים לבניית דבר מה אחר. לכן, לפני שאתם ניגשים למחסן עצים באור עקיבא הכנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת אם אתם רוצים לבנות בעץ בביתכם!

בין דפי המגזין שלנו תגלו כל כך הרבה מידע חשוב על עצים, בניה בעץ וכל מה שמסביב. תמצאו השראה רבה לבנייה של דברים שונים מעץ אצלכם בבית ותגלו טכניקות שלא היכרתם. המגזין שלנו מאפשר לכם להכיר את התחום המתפתח הזה אפילו יותר לעומק. 

אנו מזמינים אתכם להמשיך וללמוד עוד בתחום העצים באור עקיבא ובכלל ולשאול אותנו שאלות. אל תסתפקו בתשובות שטחיות ותמשיכו להעמיק עם הידע שלכם בכל נושא וגם כאן במגזין שלנו!

קריאה מהנה!

תפריט נגישות