cropped-Sderot-removebg-preview.png

מחסן עצים

באור עקיבא

מחסן עצים באור עקיבא – שירותים

מחסן עצים באור עקיבא מחזיק עבורכם מגוון עצים רחב ועוד שירותים מקצועיים נלווים איתם אתם מוזמנים להנות ממוצרי מעץ במחירים משתלמים במיוחד ובאיכות לא מתפשרת! עם מחסן עצים באור עקיבא אתם תמיד בוחרים את הבחירה הנכונה ביותר!

  • לוחות עץ במספר גדלים
  • לוחות עץ צבועים
  • פלטות עץ
  • קורות עץ
  • חידוש דקים ופרגולות
  • חידוש וריענון  גדרות
  • עצים להסקה
  • עץ חתוך לגדרות
  • אספקת עצים
  • עצים לבניה עצמית
  • חיתוך עץ לפי מידה
  • עצים בהתאמה אישית

אצלנו במחסן עצים באור עקיבא תמצאו את העצים האיכותיים ביותר במחירים נמוכים במיוחד ולכן תוכלו לפרוח במחוזות בדמיון ולבנות מגוון רחב של רהיטים וחפצים מעץ. ישנם אינספור חפצים ומבנים שאתם יכולים לבנות בעצמכם מעץ או בעזרת בעל מקצוע שבקיא באפשרויות הבניה שהעץ מביא עימו.

  • עץ לפרגולות 
  • עץ לגדרות 
  • עץ לבניית דקים
  • גגות מעץ 
  • נדנדות מעץ 
  • אדניות עץ

תנו לעצמכם להתפרע עם מחסן עצים באור עקיבא!

מוצרי גלם איכותיים למגוון שימושים עם מחסן עצים אור עקיבא

אצלנו במחסן עצים אור עקיבא אנו מחזיקים רק מוצרים איכותיים במיוחד. אנו מאמינים שאמון הוא הבסיס לכל עסק מצליח ולכן אנו שומרים על רמת איכות גבוהה ועל מחירים כמה שיותר נגישים כדי שתוכלו להנות מעצים איכותיים ממגוון רחב של סוגים שיתאימו לכל בניה שאתם מעוניינים בה במחסן עצים באור עקיבא.

עם חומרי הגלם האיכותיים שלנו והצוות המקצועי שכאן תמיד בשביל לעזור ולייעץ לכם, אתם יכולים לבנות פרגולות, דקים, גגונים, נדנדות, אדניות, רהיטים שונים וגדרות בביטחון שלם שכל מה שתבנו בעזרת העצים שלנו ישאר עמיד לאורך שנים ארוכות וישמור על איכות טובה ונראות מרשימה לזמן רב. 

עצים להסקה במחסן עצים באור עקיבא

אצלנו תמצאו מגוון עצים להסקה! חימום הבית בכמין והסקה הופכך להיות יותר ויותר פופולארי באזור. כמעט בכל ישוב ניתן להריח את שריפת העצים לחימום הבית ביום חורפי קריר ואין כמו צורת החימום הזו. אצלנו תמצאו אספקה תמידית של עצים מיוחדים להסקה במחירים נוחים במיוחד כדי שתמיד תוכלו לשמור על בית חמים ונעים!

קיימים בשוק מגוון רחב עצים להסקה ואנו תמיד נמליץ לכם על עצי הסקה שבוערים לאט ומפיצים חום רב במהירות. אלו יחזיקו לכם מעמד לפרק זמן משמעותי בעת השריפה וכך אתם יכולים להתפנות אל חיי המשפחה שלכם ולא תהיו עסוקים כל הזמן בהוספת עצים להסקה. 

בואו להיות לקוחות קבועים של מחסן עצים אור עקיבא וכך תוכלו להזמין מראש עצים להסקה שיישמרו לכם ואפילו יגיעו עד ביתכם! עם השירות האיכותי הזה לעולם לא תיתקעו ללא עצים להסקה ותוכלו תמיד להיות בטוחים שהבית שלכם נשאר חם גם בימים הקרים שבשנה.

עצים לבניה עצמית בבית מסחר לעצים באור עקיבא

החלטתם להתחיל ולהתעסק בפרוייקטים ביתיים של "עשה זאת בעצמך"? איזה יופי! בית מסחר לעצים באור עקיבא מציעים לכם מגוון רחב של עצים בחיתוכים וגדלים שונים ותמצאו אצלנו גם שירותי ייעוץ לבנאים המתחילים בכל זמן עם אנשי המקצוע האיכותיים שאנו מעסיקים אצלנו במחסן עצים באור עקיבא.

המומחים שלנו שמחים לעזור לכם בכל הניתן, לתת לכם המלצות על סוגי עצים שונים וכמובן גם על כלי עבודה מתאימים לכל מטרה. אם אתם צריכים לבצע חיתוכים מיוחדים, אצלנו תוכלו לחתוך לפי מידה עם הדרכה של המקצוענים במחסן עצים באור עקיבא! כך שאתם יכולים להיעזר באיש מקצוע עם שנות ניסיון רבות שיבצע את החיתוכים וכל מה שנותר לכם יהיה להרכיב את כל החלקים בבתיכם!

הובלה עד הבית עם מחסן עצים באור עקיבא

מחסן עצים באור עקיבא דואגים להוביל את העצים החדשים שרכשתם למקום היעד כמה שיותר מהר מבלי לבזבז זמן מיותר. אנו מספקים עבורכם את העצים שבחרתם במהירות וביעילות ודואגים להביא אותם עד למקום שבחרתם ללא נזקים וללא הפתעות. עם מחסן עצים באור עקיבא אתם פשוט יכולים להיות בטוחים.

עצים יכולים להגיע בחלקים גדולים ולכן גם אם אין לכם את האפשרות לשנע אותם למקום הנדרש וגם אם אתם פשוט לא מעוניינים ללכלך את הרכב שלכם עם העצים החדשים, פנו אלינו להובלת העצים במהירות ואנחנו נדאג לכך שלא תאבדו זמן יקר בבניית הפרויקט שלכם.

בית מסחר לעצים באור עקיבא – ייעוץ לקניה

במחסן עצים אור עקיבא תמצאו את אנשי המקצוע האיכותיים שאנו מעסיקים כבר שנים ודואגים להכשרתם האיכותית כל הזמן. נותני השירות שלנו במחסן עצים באור עקיבא מעניקים לכם את התשובות הנכונות ביותר לכל השאלות ומייעצים לכם במקצועיות מרשימה לגבי כל סוגי עצים וכמובן גם לגבי הטיפול הנכון בהם. אנו יודעים להתאים לכם את סוג העץ וצורת החיתוך בהתאמה לפרויקט עליו אתם עובדים כך שכל מה שתייצרו יהיה איכותי ועמיד לאורך זמן רב בכמה שפחות הוצאות נלוות.

חומרי הגלם האיכותיים שאנו מחזקים במחסן עצים באור עקיבא, מאפשרים לכם נחת. איתנו אתם יכולים להיות רגועים ואנשי המקצוע שלנו יודעים לייעץ לכם בדיוק במה לבחור גם אם אתם קונים עצים לפרויקטים עצמאיים, לבניה מסוג "עשה זאת בעצמך". בית מסחר לעצים באור עקיבא מאמינים שעל העבודה בעץ להיות הכי פשוטה ומדויקת ולכן אנו מעמידים לשירותכם את היועצים המקצועיים שלנו שיעזרו לכם לאורך כל תהליך הבניה או ההרכבה של המוצר בביתכם.

אנו מחזיקים במלאי עצים רחב ומגוון אשר חוסך לכם גם בכסף וגם בזמן. בחירת עצים מדויקת חוסכת לכם מאות שקלים באחזקת המבנה והנגישות הרבה אל המלאי הרחב שיש לנו במחסן עצים באור עקיבא, חוסך לכם זמן רב בהמתנה עד שהעצים המתאימים לכם באמת יגיעו. בית מסחר לעצים באור עקיבא – העצים שלנו – החלום שלכם!

תפריט נגישות