cropped-Sderot-removebg-preview.png

מטבחים

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין מטבחים באור עקיבא

במגזין זה שלפניכם ישנו חומר מגוון של מידע שימושי ומעניין. בין היתר תוכלו להתרשם מסקירה אודות מטבחים באור עקיבא המתאימים לסגנונות עיצוב שונים כאשר הרעיונות מובאים ממקומות רבים בעולם (אירופה, ארה"ב, אסיה, אוסטרליה).

לכל אלו מביננו אשר מתכננים שיפוץ דירה בקרוב או בעבור אלו שמתכננים בניית בית חדש, הרי שתמיד טוב יהיה לקבל עיצות וטיפים מאנשי מקצוע ומעצבים כשאנו ניגשים לעצב את המטבח שלנו (והרי זה חשוב לרובנו – המטבח הוא לב ליבו של הבית). בעזרת הידע הנרחב שבמגזין שלפניכם תוכלו לקבל שלל עצות עיצוביות וטיפים שונים (אשר יעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות לקראת עיצובו של המטבח החדש).

עצות ממעצבים ומאמרים (כאלו המלאים בידע וחוות דעת של אנשי מקצוע) זהו חומר אשר ללא ספק מאפשר מבט נרחב ונותן שלל רעיונות שעשויים לתת השראה לקראת המטבח החדש עליו אנחנו חולמים. והרי ככל שנראה יותר ונשמע יותר, כך נקבל יותר חומר שנדע לקחת ממנו את החלקים שמתאימים לנו. הסגנונות הרבים והדרכים היצירתיות לשלב את האופי שלכם במטבח, נותנים לכם את היכולת לקבל את מטבח החלומות שלכם ביתר קלות. 

המטבחים שבישראל כבר מזמן ידועים כליבו הפועם של הבית – שטח כינוס אליו מגיעים כל בני המשפחה כמה פעמים ביום. בעזרת המגזין שלנו תוכלו להפוך את המטבח שלכם למקום נעים וליהנות מרגעים בלתי נשכחים של חוויות נעימות (עם כל בני המשפחה).

אנו מזמינים אתכם ליהנות מהידע הנרחב שהבאנו לכם כאן (שלל עיצות, רעיונות, טיפים שונים וכו') וכמובן שממליצים לכם לשאול שאלות שקשורות לתחום ו… לשתף אותנו במטבח המיוחד שלכם!

קריאה מהנה!

הזמנת מטבח באור עקיבא

הזמנת מטבח באור עקיבא פעם לא היה קל למצוא מטבח חדש באור עקיבא. תושבי הסביבה נאלצו לנסו לתל אביב או חיפה ורק שם להתחיל לחפש.

קרא עוד »

תפריט נגישות