cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין מטבחים, מטבחים

באור עקיבא

הזמנת מטבח באור עקיבא

פעם לא היה קל למצוא מטבח חדש באור עקיבא. תושבי הסביבה נאלצו לנסו לתל אביב או חיפה ורק שם להתחיל לחפש. למזלנו היום, יש באור עקיבא מטבחים מכל סוג ובכל טווח מחירים! בכל גודל ובכל סגנון! מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים, מטבחים מעוצבים, מטבחי איקאה, מטבחים זולים יותר ומטבחים זולים פחות. המבחר הרב של המטבחים באור עקיבא, מביא איתו גם מגוון שבתוכו אתם בטוח תמצאו את המטבח המתאים לכם ביותר וגם אתם יכולים לבחור בין טווח מחירים שמתאים לכל אחד!

ים של סגנונות למטבחים באור עקיבא

המבחר הרב של המטבחים באור עקיבא נוצר מתוך הצרכים השונים של תושבי הסביבה. באור עקיבא והסביבה, תמצאו משפחות שאוהבות לבשל במרחב פתוח, כך שמה שקורה בסלון, ממשיך גם למטבח ויש משפחות שמעדיפות לבשל במטבח נפרד מהסלון. יש באזורנו בתים בסגנון כפרי עם אלמנטים של עץ ואבן ויש בתים מודרניים בעלי קווים נקיים וחדים, עיצוב חדשני ושילוב של טכנולוגיות מתקדמות גם במבנה הבית. 

הצעירים בסביבה, צריכים מטבח קומפקטי שיכנס בשטח קטן יחסית ועדיין יאפשר להם לבשל בנוחות והמשפחות הגדולות שרק המטבח שלהם בגודל הבית כולו של אותם צעירים, מחפשים מטבחים רחבים עם המון מקומות אחסון. כל הצרכים השונים האלה וההעדפות השונות של תושבי הסביבה, יוצרים מבחר ענק של מטבחים באור עקיבא בכל סגנון כך שתושבי הסביבה פשוט נהנים מההיצע!

מטבח מעוצב – לעשירים בלבד?

פעם, רק העשירים יכלו להרשות לעצמם לחדש את המטבח שלהם ובנות מטבח בדיוק כמו שהם רוצים. היום, המצב ממש לא כזה. מטבחים באור עקיבא מגיעים בטווח מחירים רחב ואתם יכולים למצוא מטבח שעונה על כך הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר והמשתלמת עבורכם. דווקא על המטבח בבית, כדאי לכם להשקיע כמה שאתם יכולים כי זהו אחד החדרים החשובים מבין חדרי הבית ובמיוחד אם אתם בונים בית חדש, מטבח מושקע שמתאים לכל הצרכים שלכם ונעשה בצורה מקצועית ואיכותית, יחסוך לכם הרבה כסף ובעיקר הרבה כאב ראש.

המבצעים הרבים בתחום המטבחים באור עקיבא, מאפשרים לכם למצוא את המטבח האהוב עליכם במחירים משתלמים לכל כיס כך שאם יש לכם קצת סבלנות, הרבה פעמים תוכלו למצוא גם את המטבח האהוב עליכם במחירי מבצע משתלמים אף יותר!

 

אימרו לי מי אתם ואומר לכם באיזה סגנון המטבח שלכם  

כל משפחה נותנת לאופי שלה ביטוי בעיצוב הבית. גם החדרים השונים בתוך הבית, מעידים בקלות לפי העיצוב והסגנון, באיזה מהם אתם משתמשים יותר ובאיזה פחות, איזה צבעים אתם יותר אוהבים, מה הצרכים שלכם ואיזה חלקים בבית אתם יותר משתמשים וכך גם המטבח שלכם. 

מטבח שמעוצב בסגנון כפרי עם שילובים של ירוק וחום, של עץ ואבן, מראה על כך שאתם אוהבים את החוץ ונהנים מטיולים בטבע ומהנופים המרהיבים שפרוסים ברחבי המדינה שלנו. מטבח עם קווים נקיים בצבעים אחידים, מעיד על אהבתכם למודרנה ולקדמה. מטבח קטן בבית גדול יעיד על חוסר התשוקה או הצורך שלכם בבישול ולהפך, מטבח גדול בבית קטן יעיד על כך שכל מנה נעשית במטבח הזה עם המון אהבה ושרוב הזמן, מתקבצת המשפחה כולה בחדר הריחני הזה. 



יתרונות וחסרונות של כל סגנון מטבח

לכל סגנון מטבח יש את היתרונות והחסרונות שלו ולפני שמתחילים לחפש את המטבח שתמיד חלמתם עליו, כדאי להכיל לעומק כל סגנון בתחום כדי לוודא כי החלום שלכם באמת ישרת אתכם במציאות. 

מטבח בסגנון מודרני מביא עיצוב נקי עם קווים ישרים, זה אמנם מתאים לשמירה על הניקיון במטבח ולכך שהמטבח שלכם יהיה מאוד פרקטי, אבל במטבחים מודרניים יש הרבה פינות חדות ואלו, לא מתאימות למשפחות צעירות. הילדים רצים, משתוללים, נופלים, נתקעים בכל מה שבולט, ולכן, אולי כדאי לעגל פינות – תרתי משמע. 

הסגנון הכפרי הוא סגנון שמשלב בתוכו אלמנטים מהטבע, מביא אווירה חמימה ומחבקת ומאפשר לכם להתחבר אל הטבע גם כשאתם מבשלים. האוויר הנעים באזור והנופים המרהיבים, ממש מדרבנים את תושבי אור עקיבא והסביבה להכניס קצת מהסביבה הטבעית אל תוך הבית עם מטבח בסגנון כפרי, אבל בעיצוב הכפרי יש הרבה שילוב של עץ בתוך המטבח והעץ יכול להביא עמו קשיים מסוימים ולכן חשוב להתייעץ עם מטבחים באור עקיבא. בנוסף, אם המיקום של המטבח שלכם בבית מקבל פחות אור, עיצוב כפרי עלול להיות חשוך מעט.

 

סוף מעשה – במחשבה תחילה 

את החלק הכי חשוב שמרנו לסוף. לפני שאתם ניגשים לקניית המטבח שלכם, עשו רשימה עם כל הצרכים שלכם מהמטבח. חכו שניה עם הסגנון והעיצוב ותרשמו קודם כל למה אתם מצפים מהמטבח שלכם. אתם צריכים מטבח מרווח? כמה מוצרי חשמל אתם רוצים להתקין בו ואיזה? אתם מעדיפים ארונות אחסון גבוהים או נמוכים? מה יהיה לכם הכי נוח? כמה שטח אתם צריכים שיישאר פנוי על משטח העבודה? כל אלו הן שאלות שהתשובות עליהן, יעזרו לכם למצוא את המטבח המתאים לכם ביותר גם בעיקר מבחינת הצרכים שלכם וכמובן גם מבחינת העיצוב שעוטף אותם. 

קחו בחשבון גם את הגובה שלכם. אנשים גבוהים במיוחד, יחסכו הרבה כאבי גב (וגם דפיקות ראש) עם מטבח מותאם לגובה שלהם. אם אחד מבני המשפחה שלכם מתנייד בכיסא גלגלים, חשבו על הנגישות שהוא צריך בשביל לתפקד במטבח. מטבח הוא לא חדר שמשפצים בתדירות גבוהה ולכן, חשיבה עמוקה ויסודית תעניק לכם מטבח שממלא אחר הצרכים שלכם, שיהיה נוח ביותר עבורכם ושיעניק לכם שנים ארוכות של מנות טעימות!

 

לסיכום 

בשביל המטבח המתאים ביותר עבורכם, יש קצת תכנונים שכדאי לעשות לפני שמזמינים מטבחים באור עקיבא. המטבח שלכם הוא הלב הפועל של הבית ולכן, חשוב לא לקחת את התכנון שלו בקלות דעת אבל אל תדאגו, המגוון של המטבחים באור עקיבא הוא רחב ואתם יכולים למצוא את המטבח המושלם עבורכם במחיר מושלם עוד יותר! בתיאבון!

תפריט נגישות