cropped-Sderot-removebg-preview.png

מטבחים

באור עקיבא

מטבחים באור עקיבא – שירותים

 

המטבח שלנו הוא מרכז הבית. כולנו כמובן נמצאים בו כמעט בכל שעות היום כשאנחנו בבית. המטבח שלנו הוא ללא כל ספק הלב הפועם של הבית – במטבח ישנם גם ריחות של בישולים טובים וגם סיפורים "שמתבשלים" להם ביחד עם האוכל. אלו אותם סיפורים משפחתיים שלאחר שנים ארוכות במבט לאחור יסופרו כחלק מן המורשת המשפחתית. אלו הם אותם סיפורים כמו למשל: השיחה עם הדודה לפני ליל הסדר, שנעשתה במטבח ממש לפני שכולם הגיעו, או הישיבה לקפה עם הבן דוד מאמריקה לאחר שכולם כבר הלכו מהדלקת הנרות ההיא של חנוכה באותו יום חורף גשום, או כל אותם סיפורים של שבתות בפיג'מה בהן ישבנו ושיחקנו יחד במטבח (שש בש ושחמט וגם קלפים ביחד כל המשפחה. כן כן… איזה כיף שזה היה…).

אמרנו מטבח אמרנו זיכרונות, אמרנו רגעים בלתי נשכחים של כל בני הבית והמשפחה המורחבת. והרי ניתן לומר שהמטבח הוא מאין אלבום משפחתי דינאמי לאורך ציר הזמן. בהקשר זה, הרי שהמקרר עצמו הופך ללוח מודעות ומציג על גביו ציורים של ילדים וציונים מבתי הספר בין המון תמונות משפחתיות. אנחנו, מטבחים באור עקיבא נותנים לכם את האפשרות להפוך את המטבח לחלק מהמשפחה. עם מטבחים באור עקיבא אתם מקבלים את המטבח שמתאים לכם ולמשפחתכם ואתם זוכים ליחס חם ומקצועי עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר במחירים נוחים ומפתיעים!

מטבחים באור עקיבא נותנים לכם מגוון רחב של שירותים

בין יתר השירותים שאנחנו מעניקים ללקוחותינו ניתן למצוא: תכנון ועיצוב מטבחים, עבודות נגרות למטבח, שיפוץ וחידוש מטבח, התקנת ארונות, אינסטלציה למטבח, פירוק ופינוי מטבח קיים, התקנת שיש במטבח, הרכבת ארונות מטבח ועוד ועוד.
כל השירותים שלנו ניתנים במהירות ובמקצועיות. אנשי המקצוע שאנו מעסיקים מעניקים שירות מקצועי ואדיב שמתרכז בלקוחותינו. המטבח שתקבלו יהיה ייחודי (בהתאמה אישית) וכזה שיספק את כל החלומות והבקשות המיוחדות שלכם. בהחלט ניתן לומר כי עם השירותים שלנו אתם מקבלים את המטבח שדמיינתם במהירות ובמחירים נוחים במיוחד.

מטבחים מעוצבים באור עקיבא

מטבחים מעוצבים בכל סגנון שתבחרו יהיו החותם הראשי של האופי שלכם בתוך הבית. המטבחים, שגם ככה מהוויים את לב הבית, הופכים להיות הרבה יותר אתם כשאנחנו מייצרים יחד עיצוב ייחודי שקודם כל מתרכז בכם ובצרכים שלכם. 

המטבחים המעוצבים שלנו נשארים רלוונטיים לשנים ארוכות ונותנים לכם את המטבח הנוח ביותר, היפה ביותר וזה שמשקף את האופי שלכם באופן מושלם. עם מטבחים מעוצבים באור עקיבא אתם מקבלים שירות מקצועי ואדיב. אנשי המקצוע האיכותיים שלנו נותנים לכם את השירות הטוב ביותר כדי שתוכלו לקחת חלק בכל תהליך העיצוב והתכנון של המטבח החדש שלכם ולקבל את התוצאה הטובה ביותר.

שיפוץ וחידוש מטבחים באור עקיבא

במטבח אנו מבלים הרבה משעות היום שלנו, לכן גם על המטבח להיות החדר העמיד ביותר בבית. מטבחים באור עקיבא מייצרים עבורכם את המטבחים האיכותיים ביותר שיחזיקו לכם כמה שיותר שנים באיכות גבוהה במיוחד, כאילו ובנינו אותם אתמול. 

בשיפוץ מטבחים באור עקיבא תקבלו מאיתנו את השירות המקצועי של נגר מטבחים באור עקיבא שישפץ לכם את המטבח בצורה הטובה והיעילה ביותר כך שתוכלו במהירות לחזור אל שגרת החיים שלכם עם מטבח משופץ ונקי. 

שיפוץ המטבח שלכם ייעשה במהירות ועם אחריות כדי שתוכלו להתאים את המטבח החדש שלכם אל חיי המשפחה שהשתנו עם השנים. אנו מייצרים מטבחים שממשיכים עם משפחתכם שנים קדימה אך אנו לוקחים בחשבון שהצרכים שלכם עתידים להשתנות כל כמה שנים ולכן שיפוץ מטבחים אור עקיבא נותנים לכם את המחירים המשתלמים ביותר ומאפשרים לכם להתאים מחדש את המטבח שלכם לצרכי המשפחה שמתבגרת לה עם השנים.

מטבחים זולים באור עקיבא

מטבחים זולים באור עקיבא ממש לא אומר מטבחים באיכות נמוכה. הזמינות אל חומרי הגלם הטובים שהגליל מביא איתו יחד עם אנשי מקצוע איכותיים בתעריפי פריפריה, נותנים לכם את האפשרות לקבל את מטבח החלומות שלכם במחירים זולים ועדיין לשמור על איכות גבוהה.

עם השירות המקצועי שלנו, חומרי הגלם האיכותיים והמהירות שבה אנו עובדים, אתם מקבלים מטבח חדש ויפיפה שהופך להיות שוב הלב הפועם של הבית שלכם במהירות, באיכות ללא פשרות ובמחירים נמוכים במיוחד.

מטבחים באור עקיבא נותנים לכם מטבחים מעוצבים באור עקיבא שנשארים במשך שנים, התכשיט של הבית. אנשי המקצוע האיכותיים באזור שמים אתכם במרכז ומייצרים לכם מטבח ייחודי, איכותי ועמיד במחירים נוחים ועם יחס חם ואדיב בכל התהליך.

מטבחים מודרניים באור עקיבא

מטבחים מודרניים מנגד, מביאים איתם קווים חלקים וישרים, צבעים עזים והרבה אפשרויות. במטבחים מודרניים, השאיפה היא להסתיר ולהצניע כמה שיותר את מוצרי החשמל אך עדיין לייצר במטבח שלכם נוחות מקסימלית וגישה אל כל אלה. המטבחים המודרניים באור עקיבא נותנים לכם את האפשרות להתפרע עם המחשבות ולקבל מטבח ייחודי ומרשים שהעין שלנו פחות רגילה אליו. אצלנו, אין סיבה שמטבחים שכאלו יעלו לכם יותר מדי כסף. 

גם עם המטבחים המודרניים אנו נותנים לכם לשחק ולפרוץ גבולות וניתן לשלב את הסגנון המודרני עם הרבה סגנונות אחרים. אתם יכולים להפוך את המטבח שלכם למודרני מבלי לאבד את החמימות יחד עם מטבחים באור עקיבא שיודעים לעצב לכם את המטבח המיוחד שלכם שיענה על כל הצרכים שלכם ולמשך שנים ארוכות יהווה הלב הפועל של הבית.

תפריט נגישות