cropped-Sderot-removebg-preview.png

מצלמות אבטחה

באור עקיבא

מתקין מצלמות אבטחה באור עקיבא – שירותים

מתקין מצלמות אבטחה עם שנות ניסיון רבות, יחס אדיב ומקצועי והבנה עמוקה בתחום מגיע אליכם להתקנות איכותיות במיוחד במחירים נוחים ובמקצועיות מרשימה! מתקין מצלמות אבטחה באור עקיבא מגיע לעבודות שונות עם מצלמות האבטחה במהירות ובמקצועיות! אתם תמיד בבקרה על החלל אותו אתם מעוניינים לרשת במצלמות בעזרת התקנה איכותית ויעילה שמגיעה אפילו לפינה החשוכה ביותר ומתעדת בבהירות ובחדות בכל זמן!

התקנת מצלמות אבטחה אפשרית במגוון רחב של מצלמות ותוספות לכל צורך

  • התקנת מצלמת אבטחה אל-חוטית
  • מצלמת אבטחה אנטי-ונדל
  • מצלמות אבטחה – כיפה
  • מצלמת אבטחה אינפרא אדום
  • התקנת מצלמת אבטחה IP
  • התקנת מצלמת אינטרנט לאבטחה 
  • התקנת מערך מצלמות אבטחה לבית
  • התקנת מצלמת אבטחה ממונעת
  • התקנת יחידת DVR עצמאית
  • התקנת מצלמת אבטחה אנלוגית
  • התקנת כרטיס DVR למחשב
  • התקנת מערכות הקלטה לבית
  • התקנת מיקרופון למצלמות האבטחה
עם מצלמות אבטחה באור עקיבא אתם תמיד בטוחים!
 

מצלמת אבטחה לעסק באור עקיבא

מצלמות אבטחה לעסק שלכם, מכל סוג, עוזרות למניעת גניבות ונזק, מייצרות הרתעה מול פורצים ועבריינים וגם אם אלו יחליטו בכל זאת לגרום לנזק אצלכם בעסק או מחוצה לו, תוכלו בקלות לזהות אותם ולהעביר את התמונה שלהם למשטרה להמשך טיפול.

מצלמות האבטחה בימינו מסוגלות לזהות פרצופים, לצלם באופן אוטומטי וקיימות אפילו מצלמות מתקדמות יותר אשר יוצרות קשר ישירות עם המשטרה במקרים של פריצה או פעילות בלתי חוקית! לכל עסק יש את הצרכים ואת התקציב שלו ועם מגוון מצלמות האבטחה שקיימות כיום בשוק, מתקין מצלמות אבטחה באור עקיבא מתאים לכם את מצלמות האבטחה המתאימות לכם ביותר!

העסק שלכם הרבה יותר בטוח כשיש בו מצלמות אבטחה ולפעמים אפילו רק מצלמת אבטחה אחת יכולה להספיק! חנות קטנה או קיוסק יכולים להיות מכוסים לגמרי עם מצלמת אבטחה איכותית אחת שממוקמת בנקודה אסטרטגית בתקרה. לפעמים אפילו מצלמה אחת מעל הקופה מונעת הפסדים של מאות ואלפי שקלים!

עם מצלמות אבטחה בעסק, אתם תמיד יכולים להיכנס לאפליקציה מיועדת מהנייד שלכם ולצפות במה שקורה בעסק שלכם. אתם תרגישו בטוחים יותר והלקוחות שלכם גם! הם ידעו שיש תיעוד של המקום במשך כל שעות היום ושאתם עסק רציני ומקצועי שחשובה לו בטיחות המבקרים בו, העובדים והלקוחות כאחד.

מצלמת אבטחה לבית באור עקיבא

בין אם אתם רוצים להתקין את המצלמות בביתו של אדם מבוגר כדי לוודא את מצבו בכל עת ובין אם אתם רוצים להתקין אותן בחדר הילדים בביתכם כדי שתוכלו לשמור על התינוקות שלכם גם כשאתם לא נמצאים בחדר, מצלמת אבטחה איכותית מציגה את הצילומים בזמן אמת וברזולוציה גבוהה ישר במכשיר הסלולרי שלכם! 

כשאתם מעוניינים בכיסוי צילומי לפנים הבית, אנו ממליצים להתקין כמה סוגים שונים של מצלמות שמיועדות לתעד את מגוון החללים שיש בבית. מסדרונות או חללים צרים ידרשו עדשות מסוימות בעוד שלחלל גדול כמו סלון הבית נדרשות עדשות רחבות יותר לכיסוי מקסימלי. כשאתם מחליטים להתקין מצלמות אבטחה בתוך הבית, חשוב שתתייעצו עם מתקין מצלמות אבטחה באור עקיבא שיודע לתת לכם מענה מקצועי ואיכותי לדרישות שלכם.

עם מצלמות אבטחה באור עקיבא אתם תמיד יכולים לטייל אחורה בזמן ולצפות ברגעים חשובים מחיי המשפחה שלכם! הביקור הראשון של הבכור מהצבא, מחוות רומנטיות קטנות בינכם ההורים ואף רגעי משחק יפים של האחים, מתועדים במצלמות האבטחה שלכם ומאפשרים לשמור רגעים משפחתיים לנצח. לא רק זה, תוכלו גם לצפות בנפילות קלות ומעידות של בני המשפחה ורגעים קטנים של הנאה שאף אחד לא ראה אותם ברגע ההתרחשות עצמו. תוכלו לצפות ברגעים בהם אחד הילדים הצליח לתפוס את הקערה שכמעט נפלה ונשברה ותוכלו בכל רגע נתון לדעת מי מהילדים הוא זה שהתחיל את המריבה העדכנית. 

מצלמות אבטחה בבית יכולות באות לידי שימוש גם אם אתם מחפשים חפץ שהלך לו לאיבוד או ששכחתם איפה השארתם אותו! כמה פעמים איבדתם זמן יקר בחיפוש אחר המשקפיים שלנו רק כדי לגלות שהם על הראש שלכם? כמה פעמים החיפוש אחר המפתחות לרכב עיכב את היציאה שלכם לעבודה? וכמה פעמים מצאתם את השלט מאחורי הטלוויזיה אחרי שחיפשתם בכל הבית שוב ושוב? מצלמות אבטחה בבית יספקו לכם תמונה כל כך איכותית שתוכלו למצוא בעזרתם את החפצים הקטנים אך החשובים האלו בדרך הטובה ביותר! מצלמות אבטחה בתוך הבית לא רק נותנות לכם בטחון, הן מביאות איתן רגעים רבים של נחת וכיף לכל דיירי הבית, חוסכות זמן בחיפוש אחר חפצים קטנים ואפילו עוזרות ליישב סכסוכים! 

מצלמת אבטחה לשטחו החיצוני של הבית

מצלמת אבטחה מחוץ לבית שומרת על תכולת הבית ועל הביטחון שלכם במגוון דרכים חשובות. דבר ראשון, מצלמת האבטחה מתעדת את העוברים ושבים מחוץ לבית כך שבמקרים של פריצות, גניבות או ונדליזם, תוכלו בקלות לגלות את זהות העבריין בזכות הרזולוציה הגבוהה של מצלמות האבטחה של היום. את הצילומים תוכלו להעביר למשטרה בקלות ובנוחות ותוכלו גם להוכיח לחברת הביטוח שלכם שאכן התרחשה פריצה בביתכם. בנוסף, מצלמת אבטחה בשטחו החיצוני של הבית מועילה מעצם היותה שם. אנו ממליצים להתקין מצלמת אבטחה שנראית לעין ולא אחת חבויה. העבריין יראה את מצלמת האבטחה שלכם ויחשוב פעמיים לפני ביצוע פעולה זדונית דווקא בשטח שלכם. 

כדאי לכם להתקין מצלמת אבטחה עם ראיית לילה – אינפרא אדום כאשר אתם מתקינים מצלמות אבטחה חיצוניות. כך אתם נשארים בטוחים גם בשעות החשכה כאשר האורות כבויים, מצלמת האבטחה תתעד את כל מי שיתקרב לביתכם על אף החשכה. ישנה גם אפשרות להתקין מצלמת אבטחה באור עקיבא שמדליקה אור כשהיא קולטת תזוזה. בעזרת מצלמות מהסוג הזה, הבית שלכם נשאר בטוח ומתועד גם בחושך.

טיפ קטן- מצלמות אבטחה שמותקנות מחוץ לבית מומלץ להתקין עם כיסוי ברזל. כך לא ייגרם נזק חיצוני למצלמה. במיוחד עם תחילתו של החורף, מומלץ לוודא שכיסוי הברזל שלכם תקין. הרוחות מעיפות איתן ענפים וחפצים שעלולים לגרום נזק למצלמת האבטחה ובעזרת כיסוי ברזל חזק ופשוט, אתם מונעים תקלות מיותרות והוצאות כספיות גבוהות.

פנו אלינו עוד היום לגבי מצלמות אבטחה באור עקיבא והסביבה ותוכלו ללכת לישון רגועים!

תפריט נגישות