cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין דודי שמש, מתקין דודי שמש

באור עקיבא

החלפת דודי שמש באור עקיבא

דוד השמש הוא אחד המוצרים האמינים והיעילים ביותר שראינו בעשרות השנים האחרונות. היתרונות שלו עולים על כל חסרון וכל אדם בישראל מכיר את דוד השמש וכמה שזה חשוב לחיות בבית שמעליו הוא מותקן. דוד שמש באור עקיבא הוא לא יוצא מן הכלל. הוא מאפשר לכם להנות ממים חמים בכל שעות היום וכמעט בכל יום בשנה בלי לחכות למים שיתחממו ובלי למהר לצאת מהמקלחת כאשר המים מתחילים להתקרר באמצע החפיפה. אין מה לומר כי דוד שמש באור עקיבא מנצל את האקלים הישראלי בצורה הטובה ביותר וחוסך לכם כסף תוך כדי.

החלפת דודי שמש באור עקיבא נעשית בקלות ובפשטות כאשר קוראים לטכנאי דודי שמש באור עקיבא וכמו כל מוצר חשמלי, לפעמים אין מה לעשות אלא להחליף אותו. אז מתי מחליפים דוד שמש באור עקיבא ומתי ניתן לתקן את הדוד הקיים? במה יש להתחשב כאשר אנו ניגשים להחלפתו ועם מי צריך לדבר? בואו נגלה!

מתי מחליפים דוד שמש באור עקיבא

אז לפני שאנו מתחילים, חשוב לציין כי לא כל תקלה בדוד השמש שלכם דורשת החלפה של הדוד, ניתן לתקן תקלות רבות בעזרת טכנאי דודי שמש באור עקיבא שמגיע עם ארגז כלים שמלא גם בשנות ניסיון ארוכות. עכשיו כשאמרנו את זה, אם אתם בעלי דוד חשמלי, אין ספק שהחלפתו לדוד שמש, עתיד לחסוך לכם הרבה כאב ראש ואף יותר יחסוך לכם בהוצאות! 

פיצוץ בדוד שלכם הוא אחת הבעיות הנפוצות שאנו נתקלים בהן בדודי שמש באור עקיבא וגם בדודי חשמל. המונח פיצוץ בא להצביע על נזילה של מים מגוף המיכל של הדוד, שעשוי ממספר שכבות. השכבה הפנימית עשויה מפלדה, השכבה החיצונית עשויה מגליל פח שבעצם עוטף את שכבת הפלדה שבתוכה נמצאים המים ובין שני השכבות האלו קיים חומר בידוד תרמי העשוי מפוליאוריתן. מסובך אבל חשוב שתבינו את המבנה של הדוד שלכם כדי שלא תצטרכו לסמוך לחלוטין על איש המקצוע שמגיע אליכם.

במקרים של פיצוץ בדוד, מתרחשת חדירה של מים מבין השכבות הללו החוצה ולפעמים נשמע גם קול פיצוץ קטן. חשוב לשים לב לסימנים שמעידים על קרבתו של הפיצוץ שכוללים זמן ארוך ומשמעותי של המתנה למים חמים יחד עם האכזבה כשאלו לא מגיעים, או חשבון מים גבוה במיוחד עקב הנזילה הלא מוכרת של מים החוצה. אם תקראו לטכנאי דודי שמש באור עקיבא כבר בהופעתם של סימנים אלה, אתם יכולים למנוע את הפיצוץ, לחסוך כסף ובעיקר, לחזור לשימוש תקין בדוד במהרה. אם הפיצוץ כבר התרחש, לרוב תאלצו להחליף את דוד השמש שלכם באחד חדש.

עוד בעיה שעלולה לצוץ בדוד שלכם היא תקלה ברכיב הפלאנג'. הפלאנג' אחראי על סגירת פתח היציאה בתחתית הדוד. כאשר מתקנים את התקלה הזו לרוב מחליפים מכלול של רכיבים יחדיו. וחשוב לציין כי אם הדוד שלכם חגג יום הולדת 8, אז מזל טוב אבל הגיע הזמן להחליפו! 

בחירת גודל לדוד שמש באור עקיבא

דודי שמש באור עקיבא מגיעים במספר נפחים, בשביל שהביצועים של הדוד שלכם יהיו הכי טובים ביחס לכמות האנשים המתגוררים במבנה ותלויים באספקת המים החמים. מטרתו של דוד השמש באור עקיבא היא לאפשר לכם גישה מהירה ופשוטה למים חמים בלי לחכות שעות ובלי להוציא על זה כסף וכאשר נפחו של הדוד מותאם למספר הנפשות החיים בבית, מטרה זו מתבצעת בצורה הטובה ביותר.

הגודל הקטן ביותר של דוד שמש באור עקיבא ובכלל הוא 80 ליטר, נפח זה מתאים לעד שני אנשים ותאמינו לנו, גם אם אתם ממש אוהבים להתקלח זה בהחלט גודל מספק. אדם מבוגר צורך בכל מקלחת כ30-40 ליטר ולכן דוד בגודל זה הוא מושלם עבור זוג. בשביל משפחה של עד ארבעה נפשות, מומלץ שתבחרו בדוד שמש בנפח של 120 ליטר, מעבר לדוד בגודל זה, יש גם דוד שמש בנפח של 200 ליטר ויותר כך שאם אתם מתכננים להתרחב, מומלץ להסתכל כמה שנים קדימה ולבחור את נפח הדוד הנכון עבורכם לפי ההסתכלות על העתיד.

בחרנו דוד שמש, מה עכשיו?

אז אחרי שבחרתם את גודל הדוד שמתאים למשפחה שלכם, נשארה לכם משימה מאוד פשוטה אך מאוד חשובה- להתקשר למתקין דודי שמש באור עקיבא ולקבוע התקנה מקצועית ויסודית במיוחד שתביא לכם לא רק שקט של שנים אלא גם אמינות גבוהה ואחריות למים חמים. דוד שמש הוא אחד ממוצרי החשמל האמינים ביותר בשוק ואתם בהחלט יכולים להיות רגועים אחרי התקנתו. 

משנה זהירות לקראת התקנה של דודי שמש באור עקיבא

שני דברים שחשוב לבדוק עם מתקין דודי שמש באור עקיבא טרם הגעתו הם המחיר של ההתקנה, כולל כל חלקי ההתקנה, זמן ההתקנה ומע"מ, תוודאו עם המתקין כי המחיר שהוא נוקב בו הוא המחיר הסופי. הדבר השני הוא האחריות, איכותה, משכה והיקפה. דוד שמש הוא אכן מוצר אמין בהחלט אך חשוב לוודא כי האחריות שאתם מקבלים על העבודה היא משתלמת עבורכם.

בין אם אתם רוצים להשתמש בבית שלכם בצורה הטובה ביותר ולכן בחרתם להחליף דוד חשמל לדוד שמש באור עקיבא ובין אם דוד השמש הקיים אצלכם כבר יכול לחגוג בר מצווה ולכן מתחיל לעשות בעיות, מתקין דודי שמש באור עקיבא שמגיע להחליף לכם את הדוד לדוד שמש איכותי ואמין, משפר את איכות החיים שלכם וחוסך לכם בהוצאות גם בחשבון החשמל וגם על תיקונים שלא מפסיקים לחזור על עצמם. החליפו את דוד השמש שלכם כמה שיותר מהר ותזכו בשנים ארוכות של מקלחות אמינות אשר תמיד יהיו מספיק ארוכות כדי שלא תצטרכו להזדרז ולצאת מהמקלחת עם סדבון בעיניים!

תפריט נגישות