cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין דודי שמש, מתקין דודי שמש

באור עקיבא

התקנת דודי שמש באור עקיבא

צריכים להחליף את דוד השמש שלכם? מזל טוב! החלפת דוד שמש היא לא אירוע מובן מאליו! כן, אורך החיים הממוצע של דוד שמש במדינת ישראל הוא בערך עשור, מה שהופך את דוד השמש לאחד המוצרים האמינים והעמידים ביותר בשוק. אז למה מזל טוב? כי סופו של דוד שמש אחד הוא התחלתו של דוד שמש אחר! החלפת דוד שמש מאפשרת לכם להתקין דוד שמש חדש, הרבה יותר מותאם לצרכים שלכם ובעיקר, אחד באיכות גבוהה. 

דוד שמש באור עקיבא הופך את החיים שלכם לנוחים במיוחד כאשר נפחו של דוד השמש מתאים עבורכם ולכן כל כך חשובה התאמתו של דוד השמש באור עקיבא אל צרכי המשפחה שלכם כדי שזה, גם יחסוך לכם כסף! התקנת דוד שמש באור עקיבא הופכת את חיי המשפחה שלכם להרבה יותר נוחים כאשר נפח הדוד מתאים לצרכים שלכם והדוד החדש שלכם מביא את איכותו הגבוהה אל השגרה היומיומית של חיי המשפחה שלכם.

מתי בעצם מחליפים את דוד השמש שלנו?

הזכרנו את העובדה שדודי שמש מחזיקים בממוצע כעשר שנים אך אם הדוד שלכם עלה לכיתה ג' ויש לו תקלה, אפילו אם היא קטנה או פשוטה לתיקון, יכול להיות שעדיף לכם כבר להחליף את דוד השמש ולהתחדש בדוד שמש חדש. הרי בגלל גילו של הדוד, התקלה עלולה לחזור על עצמה או לכל הפחות, הדוד ימשיך להציג תקלות נספות בעקבות התבלותו הטבעית.

בכל מקרה, יש תקלות שאכן ניתנות לתיקון ויש תקלות שפשוט מחייבות את החלפתו של הדוד שלכם. למשל, בדוד השמש יש רכיב שנקרא פלאנג'. לא נלאה אתכם בכל הפרטים אבל חשוב שתדעו שתקלות ברכיב זה יהיו ברות תיקון ולאו דווקאט יחייבו אתכם להחליף את דוד השמש כולו. לעומת זאת, תקלות שמקורן בסדק או בפרצה במיכל המים של הדוד אכן מחייבות החלפה לדוד חדש ואל תאמינו למי שאומר לכם אחרת!

בואו נחליף את הדוד

אם הדוד המותקן אצלכם בבית הוא דוד חשמלי, מומלץ לכם להחליפו לדוד שמש גם אם הוא תקין. אם בכל מקרה יש לכם תקלה בדוד ואתם נדרשים להחליף אותו, דוד שמש עדיף בעשרות מונים מדוד חשמל עקב החיסכון המשמעותי שהוא מעניק והספונטניות בשימוש בו. לקראת ההתקנה של דוד השמש, חשוב שתבדקו כי הגג שלכם אכן יכול להכיל אותו. מתקין דודי שמש באור עקיבא מגיע אליכם לבדוק את איכות הגג ואת התנאים עליו ומייעץ לכם לגבי התאמת הגג שלכם לדוד שמש באור עקיבא. כמובן שאם אתם פשוט מחליפים את הדוד הישן שלכם באחד חדש, כנראה שהגג שלכם מתאים כבר אבל תמיד כדאי להיות בטוחים.

עכשיו משווידאתם את התאמתו של הגג שלכם לדוד שמש באור עקיבא, אתם צריכים להחליט איזה נפח של דוד שמש מתאים לכם. קחו בחשבון כי אדם בוגר צורך שמקלחת ממוצעת בין 30 ל-40 ליטר מים כך שדוד חשמל בנפח של 80 ליטר יהיה אידיאלי עבור זוג אך יש דודי שמש גם בנפח של 120, 180 ואף 200 ליטר כך שמומלץ שתיקחו בחשבון את מספר הנפשות בבית (גם בשנים הקרובות) ולפי הצורך, בחרו את נפח הדוד. קחו בחשבון שדוד בעל נפח גדול יותר, יתחמם לאט יותר מאשר דוד שמש בעל נפח של 80 ליטר.

עכשיו, שימו לב כי מתקין דודי שמש באור עקיבא מתקין אצלכם קולטני נחושת. לכל דוד שמש יש להתקין קולטן שיודע לעבד את קרני השמש לאנרגיה הסולארית שמחממת את המים בדוד שלכם. מתקין דודי שמש באור עקיבא יודע כי קולטן מנחושת מביא איתו התאמה מיטבית לתנאי האקלים באזור וידע לא להתקין לכם קולטן מברזל שעלול להינזק מתנאיי הלחות. 

איך נמנעים מעוקץ?

אין מה לעשות, כשמדובר בבעלי מקצוע, לפעמים צריך להיעזר באמון וסבלנות ולתת להם לתקן את התקלות במוצרים שלנו בלי שאנחנו מבינים כלום בתהליך. מתקין דודי שמש באור עקיבא מאמין כי כל מתקין דודי שמש, אחראי על התדמית של יתר המתקינים וכי קהל הלקוחות המרוצים הגדול שלו, מעיד בפני עצמו על איכות העבודה אך כדי שאתם לא תיאלצו להתפשר על מתקין דודי שמש חובבן, הבאנו לכם כמה טיפים שימנעו מכם לחוות עוקץ בהתקנה.

סוגים נפוצים של שרלטנים, מוכרים דוד ישן כחדש, איך? הם פשוט צובעים את החלק החיצוני של הדוד בשכבת צבע שמציג מראה חדש. אל דאגה, עכשיו כשאתם קוראים את המאמר הזה, עליכם הם לא יעבדו. תוכלו לזהות זאת  לאחר שתראו את רכיב הפלנאג' שהוזכר כבר מקודם. השוו אותו לתמונה של פלאנג' חדש מהאינטרנט כדי להבחין האם הוא חדש או ישן. אחרי שבדקתם את הפלאנג' עדיין יהיה בטוח יותר לבקש את המספר הסידורי של דוד השמש, להתקשר ישירות לייצרן וכך בטוח תוכלו לגלות מה טיבו של הדוד. 

עוד הפתעה לא נעימה בכלל יכולה להתרחש כאשר המתקין שעשה אצלכם את העבודה, מבקש מחיר גבוהה בהרבה מהמחיר עליו סגרתם בהתחלה. כדי להימנע מהפתעה זו, בקשו עוד לפני תחילת העבודה, הצעת מחיר מפורטת במייל שכוללת בתוכה גם ציוד נלווה, זמן עבודה וכמובן מע"מ. כך תדעו מראש כמה הסכום שעולה השירות והמתקין לא יוכל להוסיף על הצעת המחיר עוד ועוד סעיפים.

מתקין דודי שמש באור עקיבא יודע כי קהל של לקוחות מרוצים הם משרד היחסי ציבור הטוב ביותר שהוא יכול לבקש ולכן, כל לקוח שעובר תחת שירותו, יוצא שמח ומרוצה. מתקין דודי שמש באור עקיבא דואג להעניק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר, מחיר משתלם לכל עבודה, אחריות מקיפה ויחס אדיב והוגן כדי שאותם לקוחות תמיד יבחרו בו לעבודות שונות.

אז למה אתם מחכים? מתקינים דוד שמש באור עקיבא ונהנים ממים חמים ונעימים בכל שעות היום, בלי הצורך לחכות שאלו יתחממו ובלי לשלם על זה כסף! התקנת דודי שמש באור עקיבא הופכת את החיים שלכם להרבה יותר נוחים במחיר של עבודה חד פעמית של התקנה שמשאירה אתכם מאושרים!

תפריט נגישות