cropped-Sderot-removebg-preview.png

מתקין דודי שמש

באור עקיבא

שירותי מתקין דודי שמש באור עקיבא והסביבה

איזה כיף להיכנס הביתה אחרי יום העבודה ולהיכנס למקלחת חמה ומרגיעה ששוטפת מכם את תלאות היום שלכם ומכניסה לאווירה הרגועה של הבית. מקלחת חמה לעולם לא נלקחת כמובנת מאליה אך אנרגיית השמש המפעילה אותה, הרבה פעמים נעלמת מהמחשבה. דודי שמש באור עקיבא מאפשרים לכם להנות ממים חמים בלי לחכות, בלי לשלם כסף ובלי להתאכזב. עם דודי שמש באור עקיבא אתם מחזירים את הספונטניות שלכם אל החיים!

היתרון הכי משמעותי בדוד שמש באור עקיבא הוא הפיזיקה שמפעילה אותו. האנרגיה שהוא צורך מתקבלת מהשמש (ממנה יש לנו הרבה) והמים מתחממים כאילו מעצמם. אתם לא צריכים ללחוץ על שום כפתור כדי שיהיה לכם מים חמים כשיש לכם דוד שמש באור עקיבא. הפעולה היחידה אליה אתם נדרשים, היא לפתוח את הברז ולתת למים לחמם את קצות האצבעות שלכם כדי לוודא שהמים לא חמים מדי.

  • התקנת דוד חשמלי על גג רעפים
  • התקנת דוד חשמלי על גג שטוח
  • החלפת דוד חשמל בדוד שמש
  • החלפת גוף חימום 
  • ניקוי ותיקון סתימות בקולטי השמש
  • החלפת תרמוסטט
  • החלפת פלאנג'
  • תיקון נזילות
  • שטיפת אבנית בקולטי שמש
  • החלפת קולטי השמש
  • ניקוי כללי לדוד
  • התקנת שעון שבת או טיימר לדוד שמש
  • התקנת מאיץ חום

ועוד מגוון רחב של תיקונים ושירותים מקצועיים בדודי שמש באור עקיבא והסביבה במהירות ובמחירים משתלמים במיוחד!

תיקון דודי שמש באור עקיבא

דודי שמש הם מוצר אמין במיוחד אבל כמו כל מוצר, גם דודי השמש מתבלים עם הזמן ואינם מחזיקים לנצח. אם אתם אם הדוד שלכם מתחיל לגמגם ולא להתחמם כראוי, יכול להיות שניקוי אבנית מחלקים שונים בתוך הדוד שלכם יפתור את הבעיה ויכלו להיות שחלק ממרכיביי דוד השמש דרושים לתיקון או החלפה. טכנאי דוד שמש אור עקיבא מגיע אליכם במהרה ומתקן את התקלה בדוד שלכם באמינות, ביסודיות ובמחירים נוחים בשביל שתוכלו לחזור ולהנות מהשימוש בדוד השמש שלכם באור עקיבא.

אם אתם רואים שהמים לא חמים למרות שהיה יום שמשי או שהדלקתם את הבויילר וגם אחרי זמן רב, המים לא מתחממים, טכנאי דודי שמש באור עקיבא מגיע אליכם לתקן כל תקלה, להחליף כל חלק וכן, לפעמים גם להמליץ לכם להחליף ולהשתדרג בדוד שמש באור עקיבא חדש ואיכותי שישרת אתכם נאמנה שנים ארוכות. טכנאי דודי שמש אור עקיבא מציע לכם את הפתרון הטוב ביותר עבורכם שגם יהיה במחיר נוח וגם יחזיק לכמה שיותר זמן ללא תקלות חוזרות!

מתקיני דוד שמש באור עקיבא

אין לכם דוד שמש באור עקיבא והסביבה? אל תבזבזו עוד רגע אחד ופנו להתקנת דודי שמש באור עקיבא עוד היום! מתקין דוד שמש באור עקיבא מגיעים אליכם כמה שיותר מהר לכל התקנה במקצועיות רבה ובמהירות כדי שתוכלו להנות ממים חמים בכל עת למשך שנים! מתקין דודי שמש אור עקיבא מקצועי במיוחד, במידה ויש לכם דוד ישן, נדאג להוריד ולקח את הדוד הישן לגריטה!

במידה ואתם בבניה של בית חדש, אתם בטח מודעים כבר לכל היתרונות של דוד שמש באור עקיבא לעומת דוד חשמל אבל נציג אותם בפניכם עדיין. הנוחות שגישה למים חמים כמעט בכל זמן ללא כל תשלום מדברת בפני עצמה. דוד שמש הוא המצאה ישראלית וזה כמובן מעיד על ההתאמה של האקלים במדינה אל הטכנולוגיה שמאחורי הפלא הזה ודודי שמש אור עקיבא הם אמינים ועמידים במיוחד, כך שאתם נהנים ממים חמים ונגישים למשך שנים ארוכות. לכן, דוד שמש באור עקיבא הוא הפתרון הטוב ביותר כיום למים חמים בביתכם ואנו מגיעים לבצע את ההתקנה בכל מקום באור עקיבא ובסביבה במהירות, במקצועיות ועם אחריות של שנים!

התקנת דוד שמש באור עקיבא

ל גג רעפים מתבצעת בצורה אחרת מהתקנה על גג שטוח אך מתקין דודי שמש אור עקיבא בקיא ומקצועי במיוחד בשני המצבים ולכן מבצע את כל ההתקנות במקצועיות מרשימה. מחיר ההתקנה כמובן כולל גם את הורדתו ופינויו של הדוד הקיים, העלאת הדוד החדש על הגג וכן מגוון פרטים נוספים שיישלחו לכם עם הצעת מחיר כך שתדעו בדיוק מה אתם מקבלים מטכנאי דודי שמש אור עקיבא במועד ההתקנה.

זמינות ויעילות עם טכנאי דודי שמש באור עקיבא

מים חמים בכל ברזי הבית הם לא פריבילגיה. אנו מאמינים שלכל אדם במדינת ישראל צריכה להיות גישה למים חמים בביתו בכל רגע ועם כמה שפחות תקלות. לכן, במקרים של תקלה בדוד השמש שלכם, טכנאי דוד שמש באור עקיבא מגיע אליכם במהירות המרבית ומתקן את התקלה בדוד כדי שתוכלו להנות ממים חמים בביתכם כמה שיותר מהר. טכנאי דוד שמש אור עקיבא שמגיע אליכם, תמיד אמין, מקצועי ואדיב ובעל שנות ניסיון ארוכות במקצוע והוא יוכל לפתור לכם כל תקלה ביעילות מרשימה שגם חוסכת לכם בזמן ובעיקר חוסכת לכם בכסף!

שירות ללא תחרות עם טכנאי דוד שמש באור עקיבא

טכנאי דוד שמש אור עקיבא מעניק לכם את השירות הטוב ביותר! ההתקנה מתבצעת רק עם דודי שמש שאושרו על ידי תו התקן הנדרש וכך גם קולטי השמש! טכנאי דודי שמש אור עקיבא הוא מקצועי במיוחד ומבצע כל עבודה תוך יעילות רבה ושמירה על הבטיחות. פנו עוד היום לטכנאי דודי שמש באור עקיבא לקבל בצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד! התקנת דודי שמש חייבת להיעשות בצורה הטובה ביותר, אל תתפשרו על פושר ופנו אלינו לפרטים נוספים!

תיקון דודי שמש באור עקיבא

היר ומקצועי, משאיר אתכם עם מים חמים לאורך שנים ללא תקלה חוזרת באחריות! 

דודי שמש אור עקיבא – מחממים לכם את היום!

דודי שמש אור עקיבא – נוח, אמין, משתלם, אקולוגי.

תפריט נגישות