cropped-Sderot-removebg-preview.png

עבודות גבס, עבודות גבס מגזין

באור עקיבא

עבודות גבס, עיצוב ומה שביניהם

בעבר, על מנת לשפץ את הבית ולרענן את המראה שלו הרי שנאלצנו להיפרד מסכומי כסף רבים. לעומת זאת, כיום, אודות לבניה בגבס אור עקיבא ניתן ליצור כמעט כל דבר שעולה לנו בדמיון וזאת מבלי להכביד על הכיס. בהקשר זה של עבודות גבס, ניתן להיעזר בתמונות של עיצובים שונים לטובת השראה או שפשוט אנו יכולים לעצב בעצמנו – ובכך להפוך את הדמיון (שמתרוצץ אצל כולנו בראש) למציאות ממשית.

כך או כך, הרי שתצטרכו להיעזר בשירותיו של קבלן עבודות גבס באור עקיבא. ובכדי לשפוך קצת אור ואף לקבל מידע אותנטי מהשטח הרי שנעזרנו לצורך כתבה זו בבעל מקצוע שעוסק בתחום.

למה להשתמש בגבס?  מה רע בבטון ובבלוקים המוכרים?

שאלה טובה האמת… ובכן לגבס יש מספר יתרונות בולטים על פני שימוש בבלוקים ובבטון. הגבס הוא חומר שקל ביותר לפרק ולהרכיב אותו. ומכאן שקל לבצע בו שינויים. זאת ועוד, הרי שנתן לבצע בגבס אין ספור עיצובים שונים (וזאת גם בקלות, אך גם במהירות). 

כמו כן, מכיוון שהגבס הינו חומר גמיש, ניתן ליצור התאמה כמעט מלאה לכל חלל שנבחר (וזאת על פי מידות מדויקות) במיוחד כאשר קבלן עבודות גבס אור עקיבא מבצע את העבודה. את הגבס קל להתקין – לכן תוכלו לקבל מראה חדש בחלל הבית תוך מספר ימים. יתרון נוסף של הגבס (ואולי זהו יתרונו המרכזי יש שיאמרו), השיפוץ באמצעות גבס הינו שיפוץ שנחשב זול יחסית לעומת שאר עבודות השיפוץ הקיימות. 

אם כך, בשורה התחתונה ניתן לומר כי – גבס מאפשר ביצוע עבודות שיפוץ ועיצוב נהדרות. כאשר כל זאת נעשה גם בקלות, גם במהירות וגם בעלות נמוכה יחסית ואת כל זה מעניק לכם קבלן עבודות גבס באור עקיבא שמבצע עבודות גבס במקצועיות ובמחירים נוחים לכל כיס.

גבס – האם יש לו חסרונות?

מסתבר שגם לבניה בגבס ישנם חסרונות, אך הם מועטים וכאלו שניתן לפתור בקלות יחסית. הנה אלו הם חסרונותיו של הגבס:

הגבס פגיע –

הגבס הוא מוצר שהינו פגיע יותר מהבטון החסון ומהבלוקים העמידים (אבל בהתאם לכך הרי שחסרונו הוא למעשה גם יתרונו – שכן גבס הוא חומר אשר ניתן לתקן בקלות רבה – בזכות תכונתו זו).

הגבס לא עמיד במים –

גבס הינו חומר שאינו עמיד במים. כן, זהו בהחלט חיסרון. אך עם זאת כיום התחום התפתח וניתן להשיג סוגי לוחות גבס חדישים בעלי יכולות עמידות במים וכך גם חסרון זה הוא בעל פתרון.

לא יכול לשאת משקל רב – 

"בהחלט חסרון. אבל… גם לזה יש פתרונות", מדגיש קבלן עבודות הגבס באור עקיבא עימו שוחחנו, "כמו לדוגמא שימוש בלוחות מתכת ועץ בתוך הגבס שעליהם אפשר לתלות אביזרים כבדים. יש עוד פתרונות כמובן" הוא מוסיף בדבריו.

מה ניתן לעצב בגבס?

למעשה ניתן לעצב בגבס את כל מה שתמיד חלמתם עליו. בשורות הבאות נפרט אודות עיצובים פופולאריים (וזאת בכדי לאפשר השראה שמביאה רעיונות עיצוביים (כך יתאפשר לכל אחד למצוא את העיצוב "שלו").

הנמכת התקרה

להנמכת תקרה ישנן מספר סיבות:

  • הסתרה. תקרת גבס נמוכה מאפשרת להרחיק מהעין את כל חלקי המזגן ואת כל החיווטים אשר קשורים לו.
  • בידוד. המרווח שבין התקרה לבין תקרת הגבס מאפשר לייצר שכבת בידוד אשר מבודדת מרעשים או מהפרשי טמפרטורות.
  • עיצוב. התקרה האקוסטית היא גם כלי עיצובי פנטסטי, תשאלו כל מעצב פנים – מדובר במקום בו תוכלו להתקין תאורה נסתרת או לשלב בה שלל עיצובים להבלטת הסגנון הרצוי.

 

תהיה הסיבה אשר תהיה, אם בחרתם להנמיך את התקרה הרי שהעלות של הנמכת תקרה מתחילה ב- 350 ₪ למ"ר. כמובן שאם נרצה להוסיף תאורה ותוספות שונות אחרות, הרי שהמחיר יעלה בהתאם.

קרניז גבס

קרניז או בשמו העברי – כרכוב, הוא למעשה תוספת עיצובית אשר מוצמדת לחיבור בין התקרה ובין הקיר. לקרניז הגבס יש שני יתרונות מרכזיים:

האחד הוא שניתן להסתיר בתוכם חוטי חשמל ומיזוג, והשני הוא בכך שקרניז הגבס מהווה אלמנט עיצובי נהדר שבהחלט מוסיף הרבה מאוד. בהקשר זה, הרי שבכל הקשור לעיצובי הקרניזים נציין כי ניתן להשיג עיצובים כגון: קרניז מדרגה, קרניז מלבני, קרניז מעוגל ועוד.

בכל הקשור למחירי הקרניזים הרי שזהו נתון שנתון לשינויים (העניין תלוי בעיצוב ובאיכות החומר ממנו עשוי), אך עם זאת ניתן לומר שמחיר המינימום של קרניז מגבס הינו 250 ₪ למטר. 

נישות מגבס

גבס מאפשר יצירת נישות קטנות וחמודות לטובת אחסון. זאת כמובן במגוון צורות וגדלים (הנישות למעשה נוצרות לפי הצרכים שלנו ולפי העיצוב הכללי של אותו חלל אשר נמצא במבנה). 

עיצוב חדר האמבטיה באמצעות גבס?

כן. בהחלט. בניגוד למה שחושבים, הרי שניתן להשתמש בלוחות גבס גם במקלחת (שם נצטרך להשתמש בלוחות גבס מסוג מיוחד שצבעו ירוק). לוח גבס זה הינו עמיד בתנאי רטיבות ולכן מתאים מן הסתם לשימוש בחדרים בעלי לחות גבוהה כגון חדר האמבטיה.

בנוסף, בחדר המקלחת ניתן ליצור באמצעות גבס גם אסלה צפה ומיכל הדחה נסתר. כמו כן (בהקשר של יצירת נישות), הרי שניתן להוסיף בקלות נישות אחסון גם בחדר האמבטיה (ובכך לנצל את הפינות הכי קטנות שבו). 

כמה מילים לסיום 

בניה בגבס באור עקיבא בהחלט מאפשרת לנו היום שלל אפשרויות פונקציונאליות עבור שימושי הבית, אך עם זאת גם מאפשרת פתרונות עיצוביים מרהיבים ביותר. 

"הגבס מאפשר ללקוחת ליהנות מכל העולמות – מדובר בכמה יתרונות: גם הרבה מאוד אפשרויות ליצירת פתרונות נוחים, גם עיצובים נהדרים (ככל שרק עולה על הדמיון)   ו…  וכל זה בעלות ששווה לכל כיס – המחירים מאוד אטרקטיביים".  הוסיף אותו מומחה שיפוצים איתו שוחחנו -אותו בעל מקצוע אשר בעברו היה קבלן בניין ובשנים האחרונות פיתח מומחיות בגבס. "היום אני קבלן עבודות גבס באור עקיבא ובכל הסביבה– אני מומחה לעניין הזה וזה חשוב שאנשים יקחו לכל תחום את המומחה המתאים".

ובכן גבס, גבס, גבס… מסתבר שאכן מדובר במוצר נהדר שמביא לחיינו לא מעט יתרונות. תתחדשו!

תחומים רלוואנטים אחרים

קבלן איטום >>
חברת ניקיון >>
שירותי צבע>>
שירותי מנעולן >>
מתקין דודי שמש >>

תפריט נגישות