cropped-Sderot-removebg-preview.png

פנצ'ריה

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין פנצ'ריה

בין אם אתם חובבי רכב מושבעים שצופים בכל בדל מידע אינטרנטי או כזה שכתוב במדיה הכתובה (עיתונות, ספרים וכד') אודות עולמות הרכב והמוטוריקה, ובין אם אתם בכלל כאלו שהרכב משמש אותם אך ורק ככלי שלוקח אותם מנקודה אחת לנקודה שנייה, הרי שצמיגים הם אלמנט ברכבנו שכולם (כולל כולם, כן?), חייבים לתת עליו את הדעת. והרי צמיגים נחשבים בהגדרה כאחד הרכיבים הבטיחותיים ברכב. לפיכך, ככל שתדעו יותר לגבי צמיגים (אופן השימוש, תחזוקת הצמיגים, תדירות החלפתם, ממה להימנע , איך להאריך את חייהם ועוד) הרי שכך תוכלו להאריך את חיי הצמיגים אשר מותקנים ברכב שלכם. והרי איכות הצמיגים שלנו משפיעה על הנסיעה ועל הביטחון שלנו כאשר אנחנו על הכביש. רכב שהצמיגים שלו נשחקו לרמה כזו שהחריצים של הצמיג הפכו לחסרי עומק, או הצמיגים בו הפכו ליבשים, הוא רכב מסוכן מאוד ומומלץ להגיע כמה שיותר מהר לפנצ'ריה על מנת להחליף את הצמיג באחד חדש ואיכותי.

המגזין שלפניכם כולל מגוון של עצות ומדריכים שיעזרו לכם להתנהל עם הצמיגים ברכב בצורה מיטבית. לא נגזים אם נאמר כי באמצעות ידע שכזה ניתן ממש לשמור על החיים. נקודה.

אנחנו, פנצ'ריה באור עקיבא, מאמינים שככל שאנשים יידעו יותר על הצמיגים ברכב שלהם, כך הנסיעה תהיה בטוחה יותר וחיי הצמיגים יהפכו ארוכים יותר (מה שיחסוך הרבה מאוד כסף על החלפת צמיגים תדירה, ועל הזמנת גרר במקרים של פיצוץ צמיג או אף גרוע מכך). 

קריאה מהנה.

תפריט נגישות