cropped-Sderot-removebg-preview.png

פרגולות

באור עקיבא

פרגולות באור עקיבא – שירותים

פרגולות למרפסת באור עקיבא

גם את המרפסת שלכם אתם יכולים להפוך לפיסת גן עדן עם פרגולה מרשימה מעץ שתיתן אווירה כפרית במיוחד או פרגולה מאלומיניום שתיתן למרפסת שלכם קווים מודרניים. פרגולות באור עקיבא משדרגות כל חלל בו הן נבנות ואיתנו, פרגולות באור עקיבא עולות לכם הרבה פחות ממה שחשבתם!

אנחנו, פרגולות באור עקיבא יוצרים לכם אזור אירוח נעים, נוח ויפה במיוחד גם במרפסת שלכם וגם בכל חלל אחר, גדול או קטן. אתם יכולים ליהנות ממרפסת מוצלת, נעימה ואסתטית שמאפשרת לכם ליהנות מאוויר נעים במיוחד במחירים נוחים במיוחד.

הפרגולות שלנו מותקנות אצלכם בחצר במהירות, בגינה או במרפסת באיכותיות מרשימה ותוך עמידה בכל התקנים המחמירים כדי להבטיח לכם פרגולות ודקים בטיחותיים ומעוצבים במיוחד. זאת, כדי שתוכלו ליהנות במשך שנים ארוכות מפרגולות ודקים איכותיים במיוחד. פרגולות איכותיות למרפסת שלכם מייצרות עבורכם אווירה טובה ונעימה במיוחד ונותנות לכם מקום נוסף ליהנות מהבית.

איתנו, פרגולות באור עקיבא אתם נהנים מהנוף בצורה הטובה ביותר ביחד עם האהובים עליכם. כל זאת בנוחות ובשטח מרווח ונעים שעוצב לפי טעמכם. אתם נהנים מהפרגולות בכל שעה ביום ואנחנו נתקין לכם את הפרגולות והדקים בצורה האיכותית והמקצועית ביותר. איתנו אתם נהנים מאיכות בלתי מתפשרת, מבניה מקצועית עמידה וגם ממחירים נוחים במיוחד.

 

פרגולות מעץ באור עקיבא

פרגולות מעץ בצד הבית שלכם נותנות לכם את האפשרות הנהדרת ליהנות מהאוויר הגלילי בצורה הטובה והנוחה ביותר. פרגולות למרפסת, על פי הרצונות והעיצוב שלכם, יוצרות אזור מוצלל בחצר הבית שלכם כדי שתוכלו ליהנות מעוד שטח נעים ויפיפה לאירוח ולחיי המשפחה.

פרגולה מעץ משדרגת את החצר שלכם ונותנת לכם להנות משטח מקסים באוויר הפתוח. אתם יכולים לארח את חבריכם ואת בני המשפחה המורחבת בקלות ובנעימים עם פרגולה מרווחת ואסתטית שנותנת לכם לא רק נוחות מקסימלית אלא גם שימוש אידיאלי בשטח הבית שלכם. פרגולות מעץ מגיעות במגוון רחב של עיצובים שאתם יכולים לבחור מהם את העיצוב המתאים לכם ביותר ושהכי מתאים לעיצוב הכללי של הבית שלכם. אתם יכולים לבחור בעץ בהיר ואף צבוע בלבן ומנגד אתם יכולים גם להנות מעץ טבעי גושני ומרשים שמתחבר בצורה הטובה ביותר לנוף הכפרי שמסביב.

 

פרגולה לגינה באור עקיבא

אנחנו, פרגולות באור עקיבא, מתקינים פרגולות איכותיות (בין אם מעץ ובין אם עשויות מאלומיניום), אשר נותנות לכם מענה מושלם ויעיל לשטח הבית שלכם. הנוף שמתפרס מכל חלון או מרפסת, האוויר הנעים שמגיע עם כל משב רוח והשמש הנעימה שמעל ראשינו, רק קוראים לנו לנצל את החצר ואת המרפסת וליצור פינות ישיבה קסומות ונוחות.

פרגולה יכולה להיבנות בשטח החצר שלכם, בגינה, בין אם בצורת גזיבו ובין אם בצמוד לקיר הבית. אתם יכולים ליהנות מפרגולה איכותית במיוחד בשטח הבית שלכם היכן שרק תרצו. את שטח החצר שלכם אתם יכולים לנצל בצורה המיטבית כאשר פרגולה בגינה מגדירה את מקום הישיבה המוצל, הדשא הפרוס והחצר הפתוחה מאפשרת מקום למשחק והגינה שלכם נותנת מגוון צבעים של טבע בוהק. 

 

פרגולות אלומיניום באור עקיבא

אנחנו, פרגולות באור עקיבא מאפשרים לכם ליהנות מפרגולות מעוצבות, קלות משקל ועמידות במיוחד. את הפרגולות מאלומיניום, אתם לא צריכים לתחזק כמעט בשום צורה. האלומיניום הוא חומר עמיד במיוחד אשר מביא איתו את היכולת ליהנות מפרגולה מרשימה ויפיפייה שנשארת איתנה ואיכותית למשך שנים ארוכות.

פרגולות אלומיניום עמידות בצורה הרבה יותר משמעותית מאשר פרגולות העץ שנדרשות כל כמה עשרות שנים לעבודות שיפוץ או תחזוקה. אלומיניום בנוסף, דורש קונסטרוקציה פחות חזקה מכיוון שהחומר עצמו קל יותר ברוב הפעמים. בנוסף, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של עיצובים מגוונים שמוצעים עבורכם ואנחנו תמיד ממליצים גם לתת לדמיון שלכם לפעול ולעצב יחד איתנו את הפרגולה המתאימה ביותר לחלום שלכם.

פרגולות אלומיניום במחירים נוחים במיוחד, נותנים לכם מגוון פתרונות הצללה ופרגולות איכותיות במיוחד שמאפשרות לכם להנות ממגוון עיצובים רחב, שמאפשר לכם לקבל פרגולה מעוצבת ומרשימה במחירים משתלמים לכל כיס.

 

דקים למרפסת באור עקיבא

אנחנו, פרגולות באור עקיבא מייצרים לכם גם דקים איכותיים במיוחד! תוכלו להפוך את המרפסת שלכם לאיכותית ומרשימה עם דק חזק ויציב מעץ שיצור עבורכם שטח אירוח נוח ונעים בשטחו החיצוני של הבית שלכם. שטח דק ביציאה למרפסת מאפשר לכם להשתמש בחצר שלכם בצורה הטובה ביותר בזכות חלוקת השטח שלכם בצורה האיכותית אותה אתם מעוניינים לבצע.

דק מעץ מייצר לכם אזור אירוח איכותי ונוח במיוחד ואתם יכולים עם דק למרפסת, לנצל את שטח הבית שלכם באופן מיטבי ולארח את חבריכם באוויר הגלילי הנעים והנקי, בנוחות ובפרטיות ששטח הבית שלכם מציע. דק לחצר מאפשר לכם ליהנות מהנוף, מהרוח הקלילה ומהשמש הנעימה, בצורה הטובה ביותר ובמחירים נוחים במיוחד.

 

לסיכום, מה אנחנו מציעים?

פרגולות באור עקיבא מציעים לכם מגוון שירותים רחב ומגוון, אשר מעניק לכם את האפשרות לבנות פרגולה מרשימה ונעימה במיוחד לפי הצרכים שלכם. פרגולה נותנת לכם את המקום הטוב ביותר, שורה ראשונה אל הנוף של הבית שלכם, במחירים נוחים במיוחד. אנחנו, פרגולות באור עקיבא מתקינים לכם פרגולות ודקים איכותיים במיוחד! פנו אלינו עוד היום להצעת מחיר אטרקטיבית.

הנה, אלו המוצרים והשירותים בהם אנו מתמחים:

  • דק למרפסת
  • פרגולת גזיבו
  • שיפוץ וחידוש של פרגולות
  • שיפוץ וחידוש של דקים
  • פרגולה מאלומיניום
  • פרגולה שמיועדת למרפסת
  • פרגולה עשויה מעץ
  • פרגולה  שמיועדת לגינה
  • פרגולה תלויה
  • דק עשוי מעץ

 

כן, אנחנו מתקינים פרגולות ודקים ממגוון סוגים באיכות גבוהה ביותר. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונגיע בהקדם להתרשמות ראשונית (ללא כל התחייבות מצדכם).

כל שירותי הבניה, ההתקנה והתיקונים לגגות רעפים באור עקיבא במחירים נוחים במיוחד ומקצועיות ללא פשרות. פנו עוד היום לגגן באור עקיבא וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

תיקון גגות רעפים באור עקיבא

כאשר מדובר בגג רעפים – אותם רעפים אדומות שכולנו מכירים, הרי שישנה חשיבות לבצע תיקון של הרעפים אם וכאשר נוצרת שבירה של רעף בודד או של כמה רעפים. והרי בעת סופה של חורף, של רוח חזקה, של ברד כבד ושל גשמים עזים הרי שרעפים על אף שהינם בנויים מחומרים חזקים, במקרי קיצון (בעיקר של ימי חורף כאלו), עשויים להישבר. במקרה ונוצרת שבירה הרי שחשוב לקרוא לגגן מקצועי אשר יגיע ויחליף נקודתית את מה ששבור, או שירכיב מחדש את הרעפים שאינם נשברו – אך כאלו שיצאו מן המקום. לתיקונים מסוג זה ישנה חשיבות כמובן בכל הקשור לשמירה על הבית במצב יבש ולמניעת רטיבות. כמו כן, הרי שגג רעפים שלם מבטיח שמירה על טמפרטורה רצויה בבית, וכמו כן יש לכך משמעת לא מבוטלת גם בעניין העיצובי כמובן של נראות הבית או המבנה כולו.

תיקון נקודתי בגגות רעפים באור עקיבא לא חייב להיות יקר ועם גגן מקצועי אתם מקבלים שירות תיקונים איכותי במיוחד במחירים נוחים לכל כיס. שנות ניסיון ארוכות והיכרות רבת שנים עם מגוון רחב של תיקונים בגגות השונים באזור, נתנו לגגן באור עקיבא את הידע לתקן כל גג בצורה הטובה והיעילה ביותר כך שאתם זוכים בתיקון איכותי ומקצועי במהירות מרשימה וללא הפתעות.

התקנת גגות ירוקים באור עקיבא

גגות ירוקים באור עקיבא הם שונים כמובן מגגות רעפים אך מה שהם מביאים איתם מדהים ומרשים לכל אחד והם מהווים פתרון מושלם לניצול שטח הגג במידה ויש לכם גג שטוח. גגות ירוקים הם בעצם גגות שעליהם קיימת גינה ירוקה מלאה בצמחים. גגות ירוקים מנצלים את שטחו של הגג שלרובנו אין בו שימוש בצורה כזו שהגג הופך לריאה ירוקה באמצע העיר.

גגות ירוקים מבודדים את הבית מחום ומקור, הצמחים גם עוזרים לאיזון הטמפרטורה בסביבת הבית ולכן, גגות ירוקים הופכים ליותר ויותר פופולאריים ברחבי העולם ובישראל בפרט. גגות ירוקים מביאים בידוד איכותי לבית שלכם ותורמים לסביבה כולה. הצמחים על הגג מפיצים חמצן ומנקים את האוויר מפחמן דו חמצני ולכן גם מטהרים את האוויר ונותנים לכל מי שבסביבה את האפשרות לנשום אוויר נקי יותר ונעים יותר.

גגן באור עקיבא מבצע הכנה לגגות ירוקים בצורה מקצועית במיוחד. חשוב לאטום את הגג ביעילות וביסודיות וגגן באור עקיבא עושה זאת מתוך ניסיון רב. האיטום בגג מאפשר למים המשקים את הגינה, להיות מנוצלים אך ורק על ידי הצמחים ללא חדירת המים אל הגג ואל שכבת הבידוד. גגות ירוקים מנצלים את שטח הגג בצורה הטובה והסביבתית ביותר. גגן באור עקיבא מתקין לכם גינה ירוקה במחירים נוחים במיוחד ובמקצועיות מרשימה! נצלו את הגג שלכם בצורה הטובה ביותר עם גגן באור עקיבא שמתקין לכם הכנה לגגות ירוקים.

גגן באור עקיבא מבצע מגוון רחב של עבודות בגגות הרעפים שלכם, מהתקנה של גגות רעפים ממגוון סוגים ועד תיקונים נקודתיים או החלפת גגות, גגן בקרית שמנה מציע לכם מחירים נוחים במיוחד ושומר על רמת עבודה מקצועית ולא מתפשרת. פנו עוד היום לגגן באור עקיבא וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

התקנה של גגות באור עקיבא והסביבה

התקנה של גגות שמתבצעת על ידי בעל המקצוע הותיק – גגן באור עקיבא זו התקנה שיש בה הרבה מיומנות וניסיון. והרי מיומנות וניסיון אלו שני אלמנטים כל כך חשובים שמן הסתם באים עם הזמן…

בכל הקשור לבטיחות ולתפקוד של הבית או המבנה, הרי שלגג ישנו תפקיד חשוב. הגג הוא אשר מאפשר לשמור את הבית מפני רטיבויות, הגג הוא אשר שומר מפני חדירת מזיקים, כמו כן הגג הוא אשר יכול לווסת את חדירת האור אל הבית באופן נכון, בנוסף הגג הוא אשר מבודד את כל הבית מבחינת שמירה על טמפרטורה רצויה. כמו כן, הגג הוא בעצם המעטפת העיצובית והכל כך חשובה שמקנה לבית (או המבנה) מאין חבישת כובע אסתטי – שמעניק הרבה מאוד סטייל כשהוא נמצא בחלקו העליון של הבית (וכזה שנראה בקלות מכל מקום, גם כאשר מתרחקים מן הבית או המבנה).

תפריט נגישות