cropped-Sderot-removebg-preview.png

טפטים/פרקטים

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין טפטים/פרקטים באור עקיבא

עיצוב הבית הוא תהליך שלעיתים באופן מפתיע, ניתן להשיג באמצעים די פשוטים. פשוטים אך כאלו שמקנים לבית שינוי מהותי ביותר. דוגמא לשני אמצעים שכאלו הם הפרקט והטפט. כן בהחלט, והרי שני אלו יש ביכולתם לחולל שינוי דרמטי בחללי הבית השונים (חדרי השינה, המטבח, חדר הרחצה, ולמעשה הבית כולו). כמו כן הרי שטפטים ופרקטים עושים כמובן עבודה מדהימה גם בעיצוב של משרדים ומבני תעשייה. 

בין אם אתם חובבי עיצוב שרוצים לדעת על שיטות עיצוב ולקבל השראה של שלל רעיונות, ובין אם אתם ממש לקראת שיפוץ של דירה משרד וכד', הרי שמגזין זה שלפניכם עשוי להעניק לכם לא מעט אינפורמציה מעניינית (ואף שימושית) בכל הקשור לעולם העיצוב המרתק.

כמו כן, במגזין זה תוכלו למצוא מגוון רחב של מאמרים וכתבות, עצות, טיפים ומדריכים שיעזרו לכם ללמוד יותר על כל עולם הטפטים והפרקטים שכל כך מלא במידע.

עם הידע שאנו משתפים איתכם במגזין שלנו תוכלו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לגבי הלבשת הבית שלכם והפיכתו ליצירת האומנות שמתאימה במיוחד אליכם! מגוון חידושים שהתחום הזה מביא איתו בכל עת רק מעמיקים את הידע הרחב שאנו ממשיכים ללמוד לאורך השנים.

טפטים באור עקיבא יכולים להכניס מהחוץ הירוק קצת אל תוך הבית והם יכולים גם להפוך את קירות הבית שלכם לחוויה בתלת מימד עם הדפסים ייחודיים. פרקטים באור עקיבא מכניסים את הסגנון הכפרי לכל חדר שתבחרו ונותנים לכם ליהנות מרצפה איכותית ונעימה לדריכה.

פרקטים וטפטים הם ממש כמו החולצה והמכנסיים שאנחנו לובשים! תלבישו את הבית שלכם עם מגוון רחב של סגנונות וטכניקות חדשניות שיאפשרו לכם ליהנות מטפטים מיוחדים ופרקטים איכותיים במחירים נוחים במיוחד ובאיכות מרשימה!

קריאה נעימה!

תפריט נגישות