cropped-Sderot-removebg-preview.png

טפטים/פרקטים, מגזין טפטים/פרקטים

באור עקיבא

איך לבחור פרקטים באור עקיבא

אין כמו רצפת פרקט לבית. המראה היוקרתי יחד עם התחושה הנעימה שמביאה איתה רצפת הפרקט בכל בית, הפכה את רצפת הפרקט לחלום נפוץ וסמל סטאטוס מסוים של יוקרה ויכולות. אך בימינו, החלום הזה כבר הרבה יותר קרוב למחוזות המציאות! המחירים הנגישים של פרקטים באור עקיבא, רמת האיכות המרשימה והמגוון הרחב שממנו ניתן לבחור את הפרקטים המתאימים לכם ביותר, הופכים את רצפת הפרקט לנגישה יותר, נוחה יותר לתחזוקה ונפוצה יותר למגוון רחב של קהלים.

עם הפעלת הדמיון אפשר בקלות למצוא את אחד היתרונות המשמעותיים של הפרקטים באור עקיבא. תחזרו אחורה בדמיון אל בית הילדות שלכם. אתם יוצאים מהמיטה בבוקר, החדר עוד חשוך, אתם צריכים לקום לצחצח שיניים ונעלי הבית שלכם הרחק הרחק ליד הדלת. אתם מניחים את כף הרגל החשופה שלכם על רצפת האבן הקרה ופתאום צמרמורת של קיפאון חודרת אל תוך הגוף שלכם, מכף הרגל ועד העורף והראש. עם פרקטים, זה פשוט לא קורה! הפרקטים הם מבודד מעולה עבור החום והם לא רק מבודדים את החום הם גם צובעים את כל החלל בצבעים חמימים ועוטפים.

בגלל כל אלו, ריצוף המבנה בפרקטים הפך להיות נפוץ לא רק בבתים פרטיים אלא גם במשרדים, בתי הארחה, צימרים, מסעדות, חנויות וכו'. ניתן לראות את הפרקטים ממש בכל מקום. אין מה לומר, המהפכה בתחום הפרקטים החלה ואנחנו יכולים פשוט להנות מההשפעות.

אז לקראת התקנת הפרקטים באור עקיבא הכנו עבורכם, את המדריך המלא שיכיר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת קבלת ההחלטות החשובות לגבי הפרקטים שלכם. איזה פקרטים יש בשוק? ההבדלים ביניהם ומה הצרכים של כל פרקט אל מול הצרכים שאתם מחפשים ברצפה שלכם? כל זאת ועוד, בהמשך.

איזה פרקטים יש בכלל?

פרקטים באור עקיבא הם לא תחום שהמון בסוגים שונים של פרקטים. למען האמת, הפרקטים הנפוצים ביותר הם שניים, פרקט מעץ מלא ופרקט למינציה. פרקט מעץ מלא, כשמו כן הוא, עשוי מ-100% עץ, כמה מפתיע! הוא עמיד וחזק, נוח לתחזק אותו ברגע שמתרגלים אך הוא רגיש מאוד למים ולחות, מחירו גבוה יחסית והוא שומר על איכותו למשך עשר שנים ויותר. לעומת פרקט העץ, פרקט הלמינציה הוא פרקט סינטטי שמיוצר בצורה תעשייתית יותר ולכן מחירו נמוך יותר מפרקט מעץ מלא, הוא בין היתר עשוי משבבי עץ אך גם מחומרים אחרים שמדמים את הפרקטים מעץ מלא בנראות. 

פרקט הלמינציה הוא זול יותר ועמיד יותר מפרקט מעץ מלא אבל הוא לא מעניק את אותה התחושה החמימה ברגליים. הוא כן מבודד טוב אבל לא כמו פרקט מעץ מלא. פרקט הלמינציה יחזיק לכם גם עשרים שנים ויותר עם האחזקה הנכונה ולכן הוא מביא איתו את היתרונות שלו ואי אפשר להתעלם מכך.

בואו נדבר קצת מחירים

ישנו הבדל משמעותי בין המחירים של פרקט למינציה שמגיעים עד לכמה מאות בודדות למ"ר ובין מחירו של פרקט מעץ מלא שנע בין כמה מאות ועד לאלף ₪ למ"ר. כמו שציינו, פרקט מעץ מלא הוא יקר מפרקט למינציה מהסיבה העיקרית שהוא עשוי כל כולו מעץ מלא מה שמייקר את המוצר. לכן, פרקט למינציה מהווה פתרון זול ולפעמים משתלם יותר אך אם אתם מחפשים פרקט מעץ מלא, פרקט למינציה לא יגשים את החלום במיטבו. קחו בחשבון כי פרקט מעץ מלא מגיע בטווח מחירים דיי רחב בגלל המגוון של העצים מהם ניתן לייצר את הפרקט ולכן, אם אתם מחפשים פרקט רק לחדר אחד או שאתם מוכנים להשקיע בשביל ההרגשה של פרקט מעץ אמיתי מתחת לכפות הרגליים, אין מנוס מההוצאה הכספית.

גרים בדירה שכורה? יש פתרון

גם בדירה שאתם רק משכירים לתקופה, אתם יכולים להגשים את החלום לפרקט באור עקיבא בראש שקט. פרקטים מלמינציה מגיעים בגדלים שונים והתקנתם היא דיי פשוטה. יש גם שטיחים דמוי פרקט שניתן לפרוס על הרצפה ויש גם חלקי פרקטים שמתחברים אחד לשני כמו חלקי פאזל ויוצרים מצע אחיד מעל הרצפה. אצל מתקין פרקטים באור עקיבא תוכלו לשמוע על כל האפשרויות השונות שמאפשרות לכם לחיות בדירה שכורה עם פרקט שממשיך איתכם גם לדירה הבאה אם תבחרו בכזה שניתן להעביר בקלות! 

מה לגבי התחזוקה?

תחזוקת הפרקטים היא מאוד שונה מתחזוקתה של רצפה רגילה משיש או אבן. את הרצפות שכולנו מכירים, בדרך כלל מנקים עם דלי מים גדול וסבון רצפה שנשפך לכל פינה וממלא את הבית בשלולית מים אחת גדולה, את המים  אנו "מגבגבים" החוצה ו-בום! הבית נקי. עם פרקטים באור עקיבא ההפך הוא הנכון. ממש לא שוטפים אותם עם מים ובטח לא עם דלי וסבון! הפרקטים ניזוקים במגע עם המים ולכן יש לנקות אותם בדרך אחרת אבל למען האמת, האופן בו מנקים את הפרקטים הוא הרבה יותר נוח ובדרך כלל גם הרבה יותר מהיר. 

את הפרקטים, בין אם בחרתם בלמינציה ובין אם בפרקט מעץ מלא, מנקים עם סמרטוט לח וחומרי ניקוי ייעודיים לפרקטים. ביומיום, שאיבת האבק מהפרקט שומרת עליו נקי ואחת לשבועיים, מומלץ להעביר על הפרקט סמרטוט. יכול מאוד להיות שאחרי שחייתם עם פרקטים, לעולם יותר לא תוכלו לחזור אחורה לספונג'ה עם דלי מים שמפזרים בכל מקום בבית.

לסיכום,  

פרקטים באור עקיבא מגיעים במגוון צבעים, סוגים ומחירים ואם תשמרו על ההוראות שנותן לכם מתקין פרקטים באור עקיבא, אין סיבה שהפרקט שלכם לא יישמר לשנים ארוכות! פרקטים מכל סוג הופכים להיות הרבה יותר נגישים עבורנו והטכנולוגיה בתחום ממשיכה להציע עבורנו, חובבי הפרקטים, עוד ועוד אפשרויות מעולות להגשמת החלום לפרקט המושלם.

התקנת פרקטים באור עקיבא היא ממש לא סיפור מסובך, אתם רק צריכים לקחת את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם ולפנות למתקין פרקטים באור עקיבא, שתוך זמן קצר מגיע להתקין אצלכם את הפרקט. אז למה אתם מחכים? 

תפריט נגישות