cropped-Sderot-removebg-preview.png

צבעי

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין של צבעי באור עקיבא!

המגזין שלנו מלא במאמרים וכתבות, עמודי עצות ומדריכים שיעזרו לכם להכיר את עולם הצביעה והצבעים באור עקיבא הרבה יותר לעומק. תוכלו להיחשף לעולם הצביעה המורכב שמלא בתוכן ומחביא בתוכו מגוון כה רחב של תחומי עניין שונים ומגוונים. תגלו שצביעה היא הרבה יותר מסתם מריחת צבע כלשהו על הקיר! תגלו את הסודות המקצועיים שהצבעים באור עקיבא מחביאים כמו גם טכניקות מגוונות לצביעה שתוכלו לנסות לבדכם.

תגלו את מקומו של הצבע בבית שלנו וכמה שהוא משפיע על כל אחד משני הבית ותוכלו להמשיך ולהעמיק בתחום של עולם הצבעים המעניין בפני עצמו. עם הקריאה במגזין של צבעי באור עקיבא, תוכלו להעשיר את הידע שלכם וגם להשתמש בידע החדש שתמצאו פה, על קירות ביתכם.

תגלו כמה צביעת הבית משפיעה על התפיסה שלנו ועל הרגשות של כל אחד מבני הבית, תלמדו דרכים שונות בהן ניתן להיעזר בצבעים כדי להעביר הרגשה של חלל גדול או פתוח יותר ואף להעביר רגשות כמו שלווה ונחת שניתן להעביר בעזרת צבעים רגועים.

המגזין מאפשר לכם גם ללמוד ולצלול אל תוך התחום הכל כך מעניין ובעל ההשפעה של הצביעה עצמה עם טכניקות שונות וסוגי צבע שונים. תמיד טוב ללמוד משהו חדש וכך גם בתחום הצביעה הכל כך רלוונטי. תוכלו לגשת בביטחון אל עבודות צבע בביתכם ואל צבעי אור עקיבא שיבצע אותן.

המטרה העיקרית שלנו במגזין היא לעורר אתכם, ליצור אצלכם עד סקרנות לגבי צביעה ולגבי התחום כולו כך שיעלו בכם שאלות. סקרנות מעודדת יצירתיות ולכן אנו מאמינים שהקריאה המגזין שלנו מאפשרת לכם להגיע לאופקים חדשים ולגלות דברים חדשים שלא ידעתם על תחום הצביעה.

אנו מזמינים אתכם להמשיך ולהעמיק בכל תחום שמעניין אתכם ובוודאי שבצביעה. 

אז למה אתם מחכים? קריאה נעימה!

תפריט נגישות