cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין צבעי, צבעי

באור עקיבא

הכנת הקיר לפני הגעתו של הצבעי הביתה

כל בית צריך מדי פעם ריענון לצבע שעל הקירות  אז כדי שתוכלו להעניק לבית שלכם את הריענון שהוא כל כך זקוק לו, הכנו לכם כאן מדריך מושלם עבור כל מה שאתם יכולים לעשות כדי להכין את הבית לצביעה מקצועית של צבעי מאור עקיבא. בוודאי שאתם יכולים לצבוע את הבית לבד אבל האם התוצאה תהיה מספיק טובה? האם הזמן שתשקיעו בצביעה יהיה שווה את זה? וכמה בעצם תחסכו מכל העבודה הקשה? לא הרבה. צבעי באור עקיבא צובע לכם את הבית במהירות ובמקצועיות כדי שתוכלו להתפנות לעשות את מה שאתם אוהבים לעשות.

מורידים את כל מה שעל הקיר

בית שחיה בו משפחה הוא בית מלא התמונות, במדפים, בכל מני דברים וחפצים שמקשטים את קירות הבית ומעניקים לו את האופי הייחודי של המשפחה שלכם. אז לפני שהצבעי מגיע אליכם ומתחיל את עבודות הצבע, הורידו מהקירות את כל מה שניתן, אפילו גופי תאורה שונים. אם יש לכם רהיטים שמחוזקים אל הקיר כמו כונניות מדפים או ארונות, נתקו אותם מהקיר אם ניתן. הצבעי יעשה זאת בעצמו אם תרצו אך זו דרך דיי פשוטה לקצר את זמן העבודה של הצבעי בביתכם ולכן גם דרך מאוד טובה להוזיל את העלויות של עבודת הצבע בבית שלכם.

מילוי הסדקים ותיקון הקילופים בקיר

אחרי שהורדתם את כל מה שתלוי על קירות הבית, אתם מוזמנים גם לשייף את הקיר משאריות של צבע, במיוחד באזורים בהם יש בקיר שלכם כל מני סדקים. את הסדקים, מלאו עם חומר למילוי סדקים שתוכלו למצוא בכל חנות של חומרי בניין ושטחו את האזור עם שיוף עדין. הרבה אנשים מעדיפים את העבודה הזו להשאיר לצבעי אבל אם תעשו זאת בעצמכם, תחסכו יותר כסף על עבודת הצבע המקצועית שתיעשה אצלכם.

הסרת נקודות חשמל ישנות והתקנת חדשות

אם כבר קבעתם עם הצבעי באור עקיבא, נסו לתאם את הגעתו של חשמלאי מקצועי לקראת העבודה. הצרכים שלנו משתנים בשנים האחרונות כל כך מהר ושקעים במקומות מסוימים כבר הפכו נטושים לעומת אזורים אחרים בבית, שם על שקע אחד אתם מחברים בתורות כל כך הרבה מוצרי חשמל. נצלו את ההזדמנות וקראו לחשמלאי מקצועי להסרתם של השקעים חסרי השימוש או התקולים וכן להתקנה של נקודות חשמל נוספות בביתכם היכן שיש בכך צורך. כך גם תתאימו את הבית שלכם לצרכים שלכם וגם תוודאו שהבית שלכם יישאר יפה ונקי לאחר ביקורו של החשמלאי

 

ריכוז כל הרהיטים במרכז החדר וכיסויים בניילון

אז אחד הדברים הכי חשובים שאתם יכולים לעשות לקראת הביקור של הצבעי באור עקיבא הוא כמובן לערום את כל החפצים שלכם בזהירות במרכז החדר, כמה שיותר רחוק מהקירות ולכסות אותם בניילון. בערימה הזו, שימו גם את כל התמונות והחפצים שהורדתם מהקירות של כל חדר, כך תוכלו בקלות להחזיר את הכל למקום כשהצבע החדש יתייבש. אתם יכולים להשאיר את העבודה הזו לצבעי כמובן אבל אם תעשו זאת בעצמכם, גם כאן תוכלו לחסוך מזמן העבודה של הצבעי ולכן גם כמה שקלים.

 

צבעי באור עקיבא לצביעה מקצועית בבית

אז כמו שכבר ציינו, צבעים מקצועיים רבים מכינים בעצמם את הדירה שלכם לקראת הצביעה, כך שאם אינכם מעוניינים להשקיע את הזמן או האנרגיה שלכם בכל הפעולות שתיארנו עד כה, זה ממש בסדר. הצבעי יוריד הכל מהקירות, כמובן בזהירות וברגישות מרשימה, הוא יכסה את נקודות החשמל שלאורך הקירות, יסתום את כל הסדקים והחורים השונים בקיר במקצועיות וכמובן יערום את החפצים שלכם כמה שיותר רחוק מהקירות ויכסה אותם כדי להימנע מנזק מיותר. 

עוד יתרון משמעותי בצביעת הבית שלכם עם צבעי מקצועי  יודע להמליץ לכם על סוג הצבע המתאים ביותר לבית שלכם! כן! עם צבעי מומחה שמכווין אתכם אל סוג הצבעים המתאים לביתכם, תוכלו להימנע מטעויות רבות שמתרחשות כאשר אנשים רוכשים צבע ללא עזרתו של איש מקצוע. מתוך שנות הניסיון הארוכות, צבעי באור עקיבא יודע איך להתנהג עם כל צבע. איך התאורה הטבעית תשפיע עליו, איך החלל שלכם יראה בצבע המדובר ואיזה חברות צבעים מומלצות עבור כל עבודת צביעה וכל חדר.

עוד דבר שמבדיל את עבודתו של הצבעי המקצועי באור עקיבא מאשר צביעה עצמאית הוא הטכניקה. שיטות הצביעה של הצבעי מוכחות כבר שנים ארוכות, עברו אינספור גלגולים ועד היום, ממשיכות להשתכלל ולהתייעל. לכן, זמן העבודה של הצבי יהיה קצר יותר משלכם והתוצאה ככל הנראה תהיה הרבה יותר טובה (מבלי לזלזל ביכולות הצביעה שלכם עצמכם כמובן).

המצלה אחרונה לקראת סיום

 אנו ממליצים לכם לאחר הצביעה לקבוע עם חברת ניקיון מקצועית שיודעת איך לנקות במקצועיות לאחר עבודות צבע שונות. ככל הנראה הצבעי לא ישאיר את הבית שלכם מלא בכתמי צבע והתזות אך אל על פי כן, כדאי לוודא כי הבית בהחלט נקי כמו שהייתם רוצים שהוא יהיה בעת חזרתכם הבית ולכן, פנו לחברת ניקיון באור עקיבא שתגיע אליכם יום לאחר עבודת הצבע ותוודאו שהחזרה שלכם לבית תהיה באמת הכי טובה שאפשר.

אז מה היה לנו פה

הצבעי באור עקיבא מכין לכם את הבית לעבודת הצבע אך משזה נאמר, אתם יכולים להכין את הבית בעצמכם ולחסוך קצת כסף. אתם יכולים גם לנצל את הגעתו של הצבעי באור עקיבא להגעתם של עוד כמה בעלי מקצוע שישלימו את העבודה כמו החשמלאי וחברת הניקיון ולאחר שכל זה נאמר, את כל עבודות ההכנה אתם יכולים להשאיר לצבעי המקצועי ולאפשר לעצמכם לנוח באמת ולהתרכז במה שאתם הכי אוהבים- במשפחה שלכם. אז בהצלחה!

תפריט נגישות