cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין צבעי, צבעי

באור עקיבא

כל המידע על אפקטים בצבע באור עקיבא

בעבר, לא היה נהוג לצבוע את הבית מחדש אחת לתקופה ועם השנים היה צבעו של הבית מצהיב מהשמש ומתלכלך מהאבק ותנאיי מזג האוויר מה שהפך את הבתים להיות פחות ופחות לבנים ככל שעובר הזמן. היום, הקירות עוברים צביעה מקצועית בתדירות הרבה יותר גבוהה וניתן למצוא כמעט בכל בית באור עקיבא, את עבודותיו של צבעי באור עקיבא שצבע את קירות הבית במקצועיות ובטכניקות מגוונות. אז מה צריך לדעת לפני הגעתו של צבעי באור עקיבא? איזה שיטות צביעה מסתובבות בימינו? כאן תגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת על האפקטים והטכניקות העכשוויות לצביעה כדי שתוכלו להיות מוכנים!

ראשית, מה זה בכלל אפקטים בצבע?

בשנים האחרונות, אנחנו מודעים הרבה יותר להשפעה של האווירה בבית שלנו על האווירה של עצמנו. השוק מכיל את כל הצבעים וסוגי צבע שונים שמתאימים לקירות כאלו ולקירות אחרים ואפקטים רבים שצבעי אור עקיבא יודע לבצע, מאפשר לכם להכניס לכל חלל בדיוק את האווירה המתאימה שתאפשר לכם לפרוח. כל חלל בבית שלכם יכול לשדר בדיוק את מה שאתם רוצים עם הצבע הנכון.

אפקטים חמים- האפקטים החמים מחממים גם את האווירה בבית ויוצרים אצלכם בית נעים וחמים, לכן שימוש בצבעים חמים מתאים במיוחד לחללים כמו חדר שינה או סלון שם גם ככה עדיף שתהיה אווירה נעימה ורגועה. האפקטים שהכי מתאימים לצבעים החמים הם האפקט העתיק או אפקט ווש, ניתן גם לצבוע את קירות הבית באפקט שנותן צבע פנינה בכדי ליצור מראה חם ומחבק כשבוחרים את הצבע הנכון.

אפקטים קרים- האפקטים הקרים מתאימים במיוחד לסגנון מודרני ונקי בקו העיצובי של הבית. את האפקטים הקרים כדי להעניק לחדרים כמו הסלון או חדרה העבודה, שם הם יהפכו את החדר למסוגנן וחדשני. בין האפקטים הקרים שיוצרים מראה מודרני, תמצאו את האפקט המטאלי, המבריק, הכסוף וצבע בגימור מט. 

מראה טבעי- אפקטים בצבע של מראה טבעי, מכניסים אלמנטים מן הטבע אל תוך הבית שלנו כמו למשל צביעה באפקט דמוי עץ או אבן ושימוש בבטון או טיח. האפקטים של המראה הטבעי מתאימים במיוחד לחדרי השירותים והרחצה ופחות לחדרי שינה והסלון אבל זה עניין של טעם אישי בסופו של דבר. 

צבעי בד- אם אתם מחפשים מראה יוקרתי לקירות הבית יכול להיות שאפקט בד יתאים לחדר המדובר. צבע עם אפקט בד, מלווה את קירות הבית שלכם במלכותיות המבוקשת. תוכלו לצבוע באפקט המיוחד חלקים מקירות הסלון או מחדר השינה ולהעניק אפילו לקיר פשוט, עיצוב יוקרתי ומרשים במיוחד. בין סוגי האפקטים בצבעי הבד, ישנם מרקם קטיפה, זמש, קשמיר, יוטה ועוד.

 

חומרים מיוחדים לאפקטים מיוחדים

קסיופיאה- חומר הקסיופיאה נותן לקיר שלכם מראה מנצנץ שיוצר סגנון מרשים ומיוחד. קחו בחשבון כי הקסיופיאה היא אפקט דומיננטי שעלולה להיות כבדה ומשתלטת כאשר משתמשים בה יתר על המידה.  החומר עשוי משברי זכוכית קטנים שמותזים על הקיר הייעודי וכך יוצרים את המראה המנצנץ והמרשים במקצועיות. 

טיח דקורטיבי- הטיח הדקורטיבי הוא אחד מהאפקטים הפופולריים ביותר כרגע כי הוא מציע המון גוונים, מרקמים וסגנונות עיצוביים בתוכו ולכן מאפשר להגשים כמעט כל רעיון עיצובי. הטיח הדקורטיבי יכול להיות ברמות דחיסות רבות ולכן ניתן לשחק עם רמת הדומיננטיות של הטיח על הקיר. הטיח הדקורטיבי מתאים לצביעת הקירות בתוך הבית וניתן ובגלל המגוון שהוא מביא עמו, תוכלו לעשות איתו הכל.

טיח סטוקו- הטיח הזה מעניק לקירות מראה של שיש חלק, הוא נעים למגע ויוצר קיר מרהיב שלא אוגר לכלוך ויופיו נשמר למשך שנים ארוכות. הטיח מורכב מדבק, שיש גרוס וצבעים מיוחדים שיוצרים את האפקט המרשים. שימוש בטיח סטוקו מתאים באופן מיוחד למטבח בגלל שהוא עמיד ללחות ומשלים את המראה של השיש במטבח גם על הקירות בפשטות.

בשביל להשתמש בחומרים מיוחדים אלו, חשוב להתייעץ עם צבעי באור עקיבא ולקבל ממנו את כל הדגשים שיאפשרו לכם להנות מבית צבוע באיכותיות מרשימה לאורך זמן. הרבה פעמים יש לנו איזה חלום בראש שאינו מתכתב עם המציאות ופעמים רבות, אנו גם בכלל לא יודעים שיש אפשרות מציאותית להגשים חלום שנראה לנו כל כך רחוק מהגשמה. עם צבעי באריאל אפשר לעשות הכל!

 

טרנדים חמים מהשנים האחרונות

הטבעי- אחד הטרנדיים הפופולאריים ביותר בימינו הוא שילוב של אלמנטים טבעיים בתוך הבית. שילוב הגולמיות של הטבע בין קירות הבית שלנו מאפשר חיבור עמוק יותר של דייר הבית לטבע ומביא איתו גם רוגע ותחושות מרגיעות ונעימות שכל משפחה נהנית מהם.

המנצנץ- הטרנד המנצנץ נכנס לאופנה כבר לפני כמה שנים והוא ממשיך לקשט בתים רבים בסביבה. בית או אפילו רק קיר מנצנץ, מעביר הרגשה של פאר והוד גם אם שאר החלל יהיה יותר סולידי וגם באפקט הזה יש מגוון רחב של צבעים כך שיש מקום ליצירתיות. כדאי להתנהל מול האפקט המנצנץ בעדינות שכן הוא יכול מעט להעמיס אם מורחים אותו יותר מדי ולכן כדאי להתייעץ עם הצבעי באריאל לגבי הקירות אותם אתם רוצים לצבוע.

הבוטיק- יש כמה דרכים לייצר אווירה "בוטיקית" בכל חלל שתרצו. האחת- על ידי שימוש בצבעים מיוחדים כמו: סגול מעושן, ירוק בקבוק או פטל אשר יוצרים מראה יוקרתי בפני עצמם כאשר יודעים היכן להשתמש בהם. עוד דרך היא לצבוע באפקט היוצר מראה כמו שנראה בד קטיפה. בטרנד הבוטיק יש מגוון סגנונות וטכניקות שונות של צביעה, כך שאתם יכולים ממש ליצור סגנון ייחודי ואישי לבית שלכם.

 

רגע לפני שמתחילים לצבוע

עכשיו, כשסקרנו בפניכם מספר אפקטים נפוצים, חשוב לנו להזכיר לכם שמדובר רק בטעימה קטנה ממה שעולם הצבע מכיל בתוכו. התייעצו עם צבעי באור עקיבא  לגבי הרצונות והצרכים שלכם, שתפו אותו בטעם האישי שלכם וקבלו ממנו הכוונה מקצועית לקראת הצביעה. אולי תגלו אפקט חדש שלא הכרתם ומתאים בדיוק למה שאתם רוצים?

תפריט נגישות