cropped-Sderot-removebg-preview.png

צבעי

באור עקיבא

צבעי באור עקיבא – שירותים

כולנו בטח צבענו איזה חדר בעצמנו. הצביעה כנראה לא היתה כל כך מדויקת, זמן הצביעה היה ארוך ומייגע ומגוון רחב של רהיטים ובגדים בטח לעולם לא חזרו לשימוש מאז. לכן כאשר אתם מעוניינים בצביעה מקצועית שגם תהיה חלקה איכותית וגם תחזיק למשך שנים אורכות כשהיא שומרת על איכות גבוהה במיוחד, פנו לצבעי באור עקיבא שעם שנות הניסיון הרבות שלו, נותן לבית שלכם את המראה הטוב והרענן ביותר בזמן קצר ובמחירים משתלמים במיוחד. כשאתם פונים לצבעי אור עקיבא אתם זוכים לעבודת צבע איכותית ומקצועית במחירים משתלמים. אין צורך לצבוע בעצמכם ולא להיות מרוצים מהתוצאה כי יש את צבעי אור עקיבא במרחק שיחת טלפון אחת!

  • צביעת תקרה
  • צביעת דירה חלקית
  • צביעת דירה שלמה 
  • צביעת חדר מדרגות
  • צביעה חיצונית לבית
  • צביעה חיצונית לבניין
  • עבודת הכנה לצביעה
  • צביעת חדרי אמבטיה
  • צביעת מטבחים
  • צביעת בתי עסק
  • צביעת משרדים
  • תיקוני צבע נקודתיים

צבעי אור עקיבא מעניק לכם מגוון רחב של שירותי צבע באור עקיבא והסביבה!

צביעת דירה עם צבעי באור עקיבא

צריכים לצבוע בית שלם? צבעי באור עקיבא מגיע לצביעה איכותית ומהירה במיוחד. אם אתם מתגוררים בבית תוך כדי הצביעה, הצביעה תיעשה בסדר מעגלי כאשר החדר האחרון שנצבע יהיה זה שאתם מתגוררים בו. הצביעה בבית מאוכלס נעשית באופן היעיל ביותר תוך התחשבות משמעותית בחיים שלכם בבית כדי להעניק לכם שירות צביעה באור עקיבא בצורה הנוחה ביותר עבורכם.

צבעי באור עקיבא שומר על כל דבר בבית כדי שלא ייגרמו נזקי צביעה שונים לרהיטים ולחפצים שלכם. ריהוט הבית וכל מה שתלוי על הקירות, יועבר למרכז הבית ויכוסה ביריעות פלסטיק שיגנו עליהם מנזקי הצבע שעלול להינתז. שקעים ומתגים יכוסו גם הם כדי למנוע נזק בהמשך וכן המשקופים, הדלתות ומנורות הקיר. הרצפה תכוסה כולה גם כן וכך צבעי אור עקיבא לא גורם נזק עקיף ועובד הכי נקי שרק אפשר.

צבעי אור עקיבא צובע את ביתכם במהירות ומציע מחירים נמוכים במיוחד. עם צבעי באור עקיבא אתם מקבלים את האיכות הגבוהה ביותר ובכל הנוגע לצביעת בית – עדיפה צביעה איכותית שתחזיק לכם במשך שנים מאשר צביעה חובבנית שתתחיל להתקלף תוך שנים בודדות ותיצור יותר כאב ראש משהיה קודם.

צביעה חיצונית עם צבעי באור עקיבא

גם את צידו החיצוני של הבית חשוב לצבוע עם צבעי באור עקיבא. השימוש בצבעים איכותיים בעלי עמידות לתנאיי מזג האוויר כמו גם שיטות צביעה ייעודיות ויעילות במיוחד, עושות את ההבדל בין בית יפה ועמיד לבין בית שאינו זה וגם לא זה. עם צביעה חיצונית לבית על ידי צבעי באור עקיבא יכולים להיות בטוחים שהבית שלכם נצבע במקצועיות מרשימה ובאופן הטוב והיסודי ביותר.

צביעת מטבחים וחדרי אמבטיה עם צבעי באור עקיבא

אין ספק שצביעה של מטבחים או חדרי רחצה חייבת להיעשות על ידי צבעי מקצועי באור עקיבא. בחירת הצבעים המתאימה, העבודה היסודית וכמובן גם האחריות המגיעה עם העבודה, הן כולן חשובות לאין שיעור מכל יתר החדרים בבית. קירות אלו חשופים להרבה יותר לחות מיתר חדרי הבית וצביעה לא איכותית עלולה לעלות לכם בהרבה כאב ראש וגם לא מעט כסף. חשוב להזמין לחדרים אלו את צבעי אור עקיבא שישאיר אתכם עם ראש שקט למשך שנים ארוכות. 

את חדרי האמבטיה, החשופים במיוחד לתנאי לחות ולרטיבות, חשוב לצבוע בצבעים עמידים לתנאים הללו. צביעה מקצועית מונעת מעובש להצטבר על קירות החדר והעובש לא רק נראה רע, הוא גם עלול להזיק לבריאות שלכם ושל בני המשפחה שלכם. חשוב להיעזר בצבעי באור עקיבא לצביעת חדרי האמבטיה בצורה איכותית ומקצועית ולמנוע את הופעתו של העובש מבעוד מועד. 

בחדרי המטבח מתקיימת חשיפה ללחות גם כן. אדי הבישול עלולים גם הם לגרום להיווצרות כתמי עובש בתקרה והקירות אבל יותר מעמידות הקירות ללחות, שהיא בהחלט חשובה, על קירות המטבח להיות צבועים בצבעים מיוחדים שלא מדיפים כימיקלים דליקים. צבעי באור עקיבא יודע לבחור את סוג הצבע הנכון עם העמידות הנדרשת לכל חדר בבית ובאופן זה, לא רק לגרום לצבע על הקיר להחזיק למשך שנים אלא גם מתבצעת שמירה על איכות הצביעה ועל בריאות בני המשפחה. הבחירה בצבעי אור עקיבא בצביעה של החדרים הללו היא חשובה מאין כמוה.

צבעי באור עקיבא לצביעת תקרה

גם בצביעת התקרה, פנו לצבעי באור עקיבא בשביל שיבצע את עבודת הצביעה האיכותית ביותר ולא יגרום נזקי משנה לרצפות או לקירות הבית! צביעה עצמאית של תקרות לרוב תיעשה ללא החומרים המתאימים וללא המקצועיות הנדרשת וכך תיצרו יותר בלאגן מסדר ובסוף אתם עלולים סתם לשלם כפול גם לצבעי וגם לחברת ניקיון.

צבעי באור עקיבא בוחר עבורכם את סוג הצבע המתאים בין אם נדרש צבע עמיד ללחות ורטיבות ובין אם דווקא צבע נושם, צבעי באור עקיבא מייעץ לכם לגבי סוגי הצבע הנכונים לתקרה שלכם כדי שזו תישאר עמידה ואסתטית לאורך זמן. גוון הצבע כמובן תלוי רק בכם אך אם תרצו ייעוץ גם לגבי גוון הצבע לתקרה – צבעי באור עקיבא זמין לכם לכל שאלה!

צבעי אור עקיבא מבצע את צביעת התקרה במקצועיות הנדרשת כך ששום רהיט לא מתלכלך והרצפה גם היא נקיה כחדשה מתחת לתקרה הרעננה. צבעי אור עקיבא יודע באיזו טכניקה כדאי להשתמש בכל פרויקט מחדש וכך צובע את התקרה שלכם במקצועיות מרשימה, ביסודיות ובמחירים משתלמים לכל כיס.

צבעי באור עקיבא למגוון רחב של עבודות צבע באור עקיבא והסביבה כולה! צבעי אור עקיבא מעניק לכם שירותי צביעה איכותיים, מקצועיים, אמינים ויעילים במחירים טובים במיוחד! אל תתפשרו על עבודות צבע בביתכם ופנו עוד עכשיו לצבעי באור עקיבא!

תפריט נגישות