cropped-Sderot-removebg-preview.png

קבלן איטום

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין האיטום שלנו!

במגזין שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מאמרים וכתבות, עמודי עצות ומדריכים שיכירו לכם את התחום המרתק של האיטום והבידוד לבית באור עקיבא. תוכלו לגלות על עולם שלם של חומרי איטום ושיטות האיטום השונות ותגלו כיצד למנוע בעצמכם הופעתם של עובשים ורטיביות שונות בבית שלכם.

עבודות איטום באור עקיבא הן עבודות שחשוב לבצע רק על ידי איש מקצוע איכותי ואמין אבל בזכות הידע שתמצאו בין דפי המגזין, תוכלו להכיר את הבית שלכם מעט יותר לעומק ולהכנס אל שכבת הבידוד שנחה לה בין הקיר לעצמו.

עובש שהמופיע על קירות הבית או על התקרה עלול להביא איתו הרבה בעיות בריאותיות ובאופן כללי אם אתם רואים סימנים ירוקים/כחולים על הקיר (ולא כי אתם צבעתם את זה), חשוב לקרוא לקבלן איטום באור עקיבא שיגיע לעבודת איטום בביתכם.

נכון, ישנן שיטות להוריד את העובש ללא התערבות של בעל מקצוע ותוכלו למצוא אותן בין דפי המגזין אך זו לא הדרך לטפל בשורש הבעיה והעובד כנראה ימשיך להופיע אחרי כל חשיפה ללחות או לרטיבות בין אם מתוך הבית או בין אם מבחוץ לו.

קבלן איטום באור עקיבא מחזיר את הבית שלכם להיות המקום הנעים והחמים שהוא אמור להיות ללא עובשים וללא ריחות לא נעימים של רטיבות לא מטופלת. בנוסף, רטיבות שמגיע מתוך קירות הבית ולא ממקור חיצוני, כנראה מתקיימת בגלל נזילה או פיצוץ בצנרת ולכן אתם משלמים גם על המים האלו שגם ככה גורמים לכם לנזק כלכלי.

בקיצור, המגזין שלנו מכיל בתוכו הרבה מאוד ידע חשוב שיעזור לכם לשמור על הבית שלכם בריא, נעים וחמים. 

על תהיו אטומים – תקראו על איטום!

תפריט נגישות