cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין קבלן בניין, קבלן בנייין

באור עקיבא

אור עקיבא מתפתחת!

אור עקיבא היא אחת הערים המתפתחות ביותר בישראל. שכונות חדשות קמות כפטריות אחרי הגשם וגם השכונות הוותיקות עוברות מתיחת פנים משמעותי. קבלן בניין באור עקיבא מקבל יותר ויותר עבודות בסביבה ותושבי המדינה נחשפים לאזור אור עקיבא המרשים ביופיו. אור עקיבא היא ממש לא עיר נידחת ולכן גם כל כך הרבה אנשים רוצים להגיע ולבנות את חייהם בעיר ויחד איתם, וותיקי העיר ממשיכה להנות בה מהתפתחות עירונית שלא עוצרת. שיפוץ של מבנים ציבוריים, הקמת מרכזי מסחר וקניות, שיפור התשתיות בעיר וכן השכונות החדשות הקמות בה, הופכות את אור עקיבא לעיר נוחה יותר, נעימה יותר ויפה יותר ועם קבלן בניין באור עקיבא, גם הרחוב שלכם יכול להיות מהיפים בעיר!

קצת היסטוריה 

אור עקיבא נוסדה בשנת 1951, בשנותיה הצעירות של המדינה והוקמו בה בתים רבים, שכונות לתפארת, מבני ציבור ועוד אך עם הזמן, כמו כל דבר, מתחילה התיישנותו של החומר. בנוסף, עצם מיקומה של המדינה שלנו על השבר הסורי-אפריקאי, יש הכרח להתאים את חוזקו של המבנה לרעידות האדמה שעלולות לפגוע באזור בכל רגע נתון. עצם מושבנו על אותו שבר טקטוני, גורם לאדמה שמתחתינו להיות בתנועה מתמדת וכך גם לבית שלנו. הבתים שנבנו בשנות החמישים, לא הכי בטוחים למחיה והבתים החדשים שנבנים בעיר, מותאמים לאתגר רעידות האדמה ומעניקים למתגוררים בהם, חיים בטוחים יותר ושמירה איכותית יותר על החיים והציוד בבית. בשביל לעמוד באלו ולהציע לתושבי המדינה חיים איכותיים יותר, המדינה מתמקדת במספר תכניות לשיפור פני העיר ואור עקיבא לא נשארת מאחור.

מה שעובד במרכז, לא תמיד עובד בפריפריה

אז המדינה התחילה ליישם את התכניות השונות ברחבי הארץ אבל פערי המחירים בין המרכז לפריפריה, גרמו לקבלני בניין רבים להתמקד בשיפוצים ובניה במרכז. קבלן בניין באור עקיבא, שמכיר את תנאיי השטח ואת הפוטנציאל האדיר של עיר החוף הזו, לא נרתע מהקושי ויחד עם תכניות מדיניות שממוקדות יותר בערי הפריפריה, מעניק לתושבי הסביבה עבודות בניה איכותיות ומקצועיות. קבלן בניין באור עקיבא נהנה לשפץ את פני העיר ולהציע לתושבי אור עקיבא הוותיקים והחדשים, חיים טובים יותר עם בניה עירונית משובחת. 

 

אז מה בתפריט?

התכניות הרבות לשיפור פני הערים בפריפריה לא נוגעות רק לבתים הפרטיים שלכם אלא לכל המבנים שבעיר. התוכניות השונות מציעות שדרוגים, שיפוצים והוספת מרכזי תעשייה רבים, אזורי מסחר ופנאי וכן שיפוץ, הגדלה והוספה של מבנים לטובת הציבור שישפרו את חייהם של כל התושבים בעיר, הוותיקים והחדשים. בנוסף, תכניות רבות שנועדו לשפר את פני העיר, ישפרו גם הפערים בין הפריפריה למרכז ויעלו את ערכן של הדירות האזור. 

 

איך תקדמו פרויקט התחדשות עירונית במתחם המגורים שלכם? 

בשביל להתחיל את הפרויקטים האלו דווקא אצלכם בשכונה, אתם קודם כל צריכים לחשוב על זה טוב טוב ולהבין האם אתם באמת מוכנים לכך. הרי לטוב ולרע, זמן הבניה הוא לא קצר כל כך ואתם אלו שתתגוררו באתר בניה או תפונו למבנה אחר שאינו הבית המוכר שלכם. קבלן בניין באור עקיבא יכול לייעץ לכם לגבי תכניות הבניה הממשלתיות שמתאימות למצב שלכם. כל שכונה או דירה היא ייחודית ושונה ולכן גם דורשת תכנית שונה וקבלן בניין באור עקיבא בקיא בכל התוכניות שרלוונטיות לגביכם. 

 

אם אתם מתגוררים בבניין דירות להבדיל מבית פרטי, אתם לא יכולים לקבל את ההחלטה לבד הרי אתם מתגוררים במבנה שהוא אינו שלכם בלבד. מן הסתם, שיפוץ הבניין ישפיע על כל הדיירים ולכן, אתם צריכים להגיע להסכמה של יותר מרוב (נרחיב על זה בהמשך). אחרי שהחלטתם עם עצמכם שאתם מעוניינים בתהליך, כל מה שנותר לכם זה לשכנע את יתר הדיירים בבניין לשיפוץ הקרב. השכנוע לא חייב להיות מורכב מדי, היעזרו במאמר הזה ובטח תצליחו לשכנע אותם שכדאי להם! 

 

אחרי ההסכמה, קבלן בניין באור עקיבא יתחיל לעבוד על שיפוץ הבניין שלכם ועל השגת האישורים הנדרשים לכך. וועד הבית שלכם יישאר בתקשורת עם קבלן הבניין באור עקיבא כדי שתמיד תרגישו מעורבים. השיפוצים עלולים להביא איתם תקופה מסוימת של אי נוחות אבל כאשר מסתכלים על התמונה הגדולה, אין ספק שהשיפוץ יביא לכם רק טוב ובטח אם קבלן בניין באור עקיבא הוא שאחראי על כך.

 

אז מה כל זה אומר בעצם?

ובכן, התוכניות שמתוכננות לאור עקיבא מיועדות בעיקר עבורכם, תושבי העיר שלא רק נהנים משיפוץ ובניה מוזלת (או אפילו בחינם) אלא גם מכל אותם מבנים ציבוריים ומתחמים שונים שיקומו בעיר עם הוצאתם לפועל של כל התוכניות. אנשים לא אוהבים לשמוע את זה, אבל לפעמים יש צורך בפינוי-בינוי ובמיוחד כאשר המבנה שאתם קוראים לו בית, הוא הרבה יותר סכנה ממקום מבטחים. יותר מכך, אחרי שנים של חיים מאושרים בבית, מגיע לכם להתחדש בבית חדש ומשודרג ובטח שבשכונה מחודשת, רחובות מטופחים, מבנים ציבוריים שמתאימים לכמות התושבים הגדלה ומרכזי בילוי ופנאי גם בשכונות שבעבר היו שקטות יותר. 

 

תקופת השיפוצים יכולה להיות לא הכי נעימה. הרעש יציף את הרחוב, אבק ולכלוך וכן גם חומרי בניין שיסתובבו ברחובות אבל כל אלו שווים את הקושי. לאחר העבודה של קבלן בניין באור עקיבא, תחזרו לבית יפיפה, גדול, נקי ופתוח, לרחוב מטופח עם מדרכות רחבות וצמחיה מגוונת וכן שכונה שעוטפת את כל אלו בחן ובנועם. מרכזי תעשיה ומסחר שיקומו בסביבת הבית שלכם וכן, מבנים ציבוריים לשירותכם, יקלו על היומיום וכל זה רק ההתחלה!

 

לסיכום

עם השנים, כמו כל דבר, גם המבנים שלנו מתבלים וגם הערים והמקומות בהם בחרנו לגור, משתנים, מתפתחים והופכים להיות דבר אחר לגמרי ממה שהיו בתחילה. הפרויקטים הרבים של הממשלה, מחזירים את הנוחות לחיים שלכם. קבלן בניין באור עקיבא מיישם את תכניות הממשלה, מעלה את הערך של הבית שלכם ומציע לכם איכות חיים טובה יותר ושלא נדבר בכלל על כל הסביבה!



תפריט נגישות