cropped-Sderot-removebg-preview.png

מגזין קבלן בניין, קבלן בנייין

באור עקיבא

מימד נוסף לממ"ד באור עקיבא

כל אחד שבונה בית באור עקיבא יודע שמומלץ להתקין ממ"ד בכל בית בישראל. גם אם אתם משפצים את הבית באור עקיבא, ברור שיש לכם הזדמנות מעולה להתקין ממ"ד בבית ובכך להביא לדיירי הבית לא רק חדר מוגן להגיע אליו בעת צרה אלא גם תחושה כללית של ביטחון ורוגע כי עצם הידיעה שיש לכם ממ"ד, מקלה על תחושות הלחץ והחרדה.

ממ"ד בבית מביא איתו המון שלווה ואתם לא צריכים לדאוג בבחירת איש המקצוע שיגיע אליכם כי קבלן בניין באור עקיבא שמפקח על הבניה שלכם ודואג לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, נותן לכם ראש שקט וממ"ד בטיחותי במיוחד

מה הוא ממ"ד ומה הוא מענק בטחוני?

ממ"ד משמעותו מרחב מוגן דירתי, מרחב מוגן עבור הקומה כולה נקרא בקיצור ממ"ק וישנו גם מרחב מוגן מרחבי אך כאן לא ניכנס לזה. אי אפשר לשכוח את אותם המרחבים המוגנים השכונתיים האלו שעדיין לפעמים אנו נתקלים בהם מבחוץ. המקלטים האלו עם המדרגות שיורדות מתחת לפני האדמה והחדר החשוך, המחניק והמפחיד שהביא לתושבי השכונה כולה מקום מבטחים בעת לחימה ויחד עם ביטחון, היווה גם כמקום מפגש לכל השכנים בסביבה. בימינו ואולי למזלנו, המרחבים המוגנים מתחילים להיכנס אלינו הביתה וקבלן בניין באור עקיבא, בונה לכם את הממ"דים האיכותיים ביותר ששומרים עליכם מוגנים בתוך שטח הבית מבלי הצורך להתחיל להתרוצץ בחוץ.

אם אתם גרים בבניין רב דירות, מספיק ש- 60% מהשכנים מסכימים להוסיף ממ"דים, ואתם יכולים לחייב את כולם להכניס את הממ"דים לדירותיהם ולשפץ את הבניין כולו אבל למען האמת, מי לא רוצה ממ"ד באור עקיבא? נכון שהאזור שלנו הוא טיפה פחות בסיכון מאיום הרקטות והטילים אבל אין דבר כזה במדינה שלנו להיות בטוחים מדי. ממ"ד באור עקיבא שתתקינו היום, יבוא לטובתכם בעתיד והשכנים שלכם, גם אלו שהתנגדו, יגידו לכם תודה.

 

מי מפחד מראדון?

למרות כל היתרונות שיש בבניית ממ"ד ועוד לא נגענו בכולם, יש כאלו שחוששים להתקין ממ"ד בביתם. הם חוששים לכך בגלל הפחד שלהם מגז הראדון. הראדון הוא גז רדיואקטיבי המזיק לבריאות כשנחשפים לכמויות גדולות שלו וכאשר בונים את הממ"ד בצורה לא מקצועית, עלול להיות עודף של הגז בבנייה. יש אותו בכל חומרי הבנייה שלנו בכמות מזערית וחשוב לשמור על הכמות שתהיה כמה שיותר נמוכה.

 

קבלן בניין באור עקיבא הוא בעל ניסיון נרחב והידע הרב שלו בבניית ממ"דים העניק לו את כל הכלים להתמודדות עם גז הראדון והפחתת הפצתו בחלל החדר. קודם כל, התקנה של וונטה איכותית בחלון הממ"ד שדואגת לאוורור החדר ומותאמת לממ"דים, מורידה משמעותית את הראדון, שנית – איטום יסודי בין הרצפה לשטח ואיטום הקירות כמובן, גם כן מפחית את עצם פליטת הראדון. ניתן גם לצבוע את הקירות בצבעים ייעודיים לאוורור הראשון והפחתתו כך שאין לכם ממה לדאוג בנושא זה עם קבלן בניין באור עקיבא.

 

כמה כסף אקבל על הוספת ממ"ד לדירתי?

אז ככה, כל קבלן בניין באור עקיבא שמכיר את תחום הוספת הממדי"ם ובניה של בתים או מבנים באופן כללי במקצועיות מרשימה, יודע להגיד לכם שהמחיר תלוי בהמון גורמים וביניהם, האם מדובר בבניה צמודת קרקע או בבניין דירות משותף. נכון לשנת 2022 עומד המענק עבור בניית ממ"ד לבית צמוד קרקע, לא משנה אם מדובר בבית חדש או בשיפוץ של בית ישן, על 10,400 ₪. אם מדובר בבניין שבו יש  יותר משתי קומות – המענק עומד על 9,100 ₪.

 

אם אתם בונים או משפצים את ביתכם באמצעות קבלן בנין פרטי מאור עקיבא או בכלל, קחו בחשבון שתקבלו את הכסף רק אם תציגו היתר בנייה שהוצא לאחר ה-19.12.2010 ובו אישור לבניית ממ"ד קדמי ובנוסף, את המענק תקבלו רק אם לא עברו מעל שלוש שנים מאז שקיבלתם את היתר הבניה. לצערנו, זהו החוק אבל בואו, עברו מספיק שנים כדי שהיתר הבניה שלכם יתאים להחזר.

 

תוכלו גם לקבל מענק גבוה מזה אם תגישו בקשה למשרד השיכון וגם בנושא הזה חכם יהיה להתייעץ עם קבלן בניין באור עקיבא שכבר מכיר את התהליך וחווה את הגשת הבקשות מן הסוג הזה עם לקוחות קודמים. המקצועיות ארוכת השנים מביאה איתה המון ניסיון ולא רק בתחום הבניה עצמה. מקרים רבים של הצלחות וכישלונות שהוא נחשף אליהם במהלך השנים, לימדו והראו לו מתי יש סיכוי טוב להצלחה ולכן טוב לשמוע ממנו. את הכסף, יש לציין, תקבלו מהבנק רק לאחר הנפקה של תעודת זכאות שהבנק מוציא לכם.

 

הממ"ד יפה, אבל איך אדע שהוא גם טוב?! 

נכון, ממ"ד צריך להיות אסתטי ונעים אבל העיקר בחדר הזה הוא הביטחון שהוא מביא. אז בשביל שתדעו שהממ"ד שלכם עומד בכל התקנים ושהוא אכן בטיחותי ומוגן, חשוב לבחור את קבל הבניין באור עקיבא שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. קבלן בניין באור עקיבא מתקין ממ"דים באיכות מרשימה ומקצועיות מרשימה עוד יותר הוא יבצע אצלכם עבודה מעולה ולכן כדאי לבחור בו לעבודה החשובה הזו. החשיבות של בניה איכותית היא תמיד גבוהה אבל כאשר אנו מדברים על מרחב מוגן, בוודאי שהחשיבות עולה אף יותר וקבלן בניין באור עקיבא, מודע לכך היטב ועובד במקצועיות וביסודיות מרשימה מתוך ההבנה של חשיבות הבניה.

 

לסיכום 

אז כמו שכבר אמרנו, כולנו יכולים להפיק המון תועלת ממ"ד בביתנו שמגן עלינו אם חלילה נצטרך. אפילו באור עקיבא השקטה לרוב, תמיד טוב להיות מוגנים או לפחות לדעת שיש חדר מוגן בבית לכל צרה שלא תהיה. קבלן בניין באור עקיבא בונה לכם ממ"ד איכותי במקצועיות מרשימה גם בבית קרקע פרטי וגם בבניין דירות ובטח אם אתם רוצים להוסיף ממ"ד למבנה קיים, אין ספק שקבלן בניין באור עקיבא הוא האיש שלכם למשימה! אל תתפשרו על קבלן בניין! זה החדר המוגן ביותר בבית שלכם!

תפריט נגישות