cropped-Sderot-removebg-preview.png

קוסמטיקאית

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין קוסמטיקאית באור עקיבא

קוססמטיקאית מומלצת באור עקיבא יודעת לתת לכם את כל הטיפים והעצות הנדרשות כדי שתוכלו להעניק לעור הפנים שלכם ולטיפוח הגוף שלכם, את כל התנאים על מנת ש"התוצאה" תהיה בוהקת ומתוחה לאורך השנים (ובעיקר כדי שתוכלו להמשיך לאהוב את עצמכם בכל יום מחדש).

במגזין שנמצא כאן ממש לפניכם, תוכלו לדפדף בכיף בין שלל מאמרים מעניינים בנושאי קוסמטיקה שונים, כמו כן תוכל לקרוא מידע מרתק שמגיע מאנשי מקצוע מהתחום, ואף תוכלו לגלות חידושים ופיתוחים מעניינים ביותר שיש לעולם הקוסמטיקה (הטיפוח והיופי), להציע לנו בשנת 2023. כן, מדובר בטיפים ובמידע שכל מי שאוהב (או אוהבת) לטפח את הגוף, ימצא בו עניין רב. והרי ידוע כי נפש בריאה בגוף בריא… אז לטובת מצב הרוח, תמיד כדאי לקבל עוד קצת אינפורמציה אודות אסתטיקה וטיפוח (לכל המכורים לדבר…).

בשנות הניסיון הרבות שלנו בקוסמטיקה באור עקיבא למדנו הרבה יותר מאיך להיות מטופחים ויפים. למדנו להעריך את היופי המשתנה בין כל אחת ואחד מאיתנו ולמדנו איך להתנהל מול אברי הפנים הפחות אהובים עלינו. אנחנו בהחלט מאמינות שטיפוח הפנים מגיע קודם כל מבפנים. אנו מזמינות אתכם ואותכן, להמשיך ולהתעניין בתחום, לשאול שאלות, לצלול פנימה לכל דבר שאתם מגלים בו עניין ובעיקר כשזה נוגע לטיפוח – להתייעץ ולשתף אותנו כדי שנוכל להמשיך וללמוד ביחד. הרי תמיד אפשר ללמוד דברים חדשים וגם קוסמטיקה באור עקיבא, כל שנה מביאה איתה חידושים רבים בתחום (תכשירים חדשים וטכנולוגיות מתקדמות שנמצאות איתנו בכדי להקל עלינו את שגרת הטיפוח). 

תיהנו!

תפריט נגישות