cropped-Sderot-removebg-preview.png

רואה חשבון

באור עקיבא

ברוכים הבאים למגזין רואה חשבון באור עקיבא

המגזין כולל מדריכים ועצות שהכנו בעבור כל אלו אשר נזקקים להגיש דו"חות כספיים מעת לעת. אנו בהחלט ממליצים לכם להתעניין בתכנים שהכנו כאן ולהעמיק את הידע בתחום. במגזין שלפניכם הרי שתוכלו למצוא מגוון נרחב ביותר של כתבות, מאמרים, עצות ומדריכים שונים אשר אנחנו מגישים לכם, ממיטב רואי החשבון באור עקיבא וסביבתה.

כן, בעזרת ידע זה תוכלו להיות בטוחים יותר שאתם עושים את הצעדים הנכונים (במיוחד אם אתם בעלי עסק). אנחנו מאמינים כי באמצעות הכתבות והמאמרים שלנו תוכלו להעמיק את הידע ולצלול לעומקו של התחום. 

זאת ועוד, הרי שיש להניח כי לאחר ההתעמקות בחומרים ניתן יהיה לחוש כי המילה "חשבונאות" היא לאו דווקא המפלצת המאיימת שחשבתם שהיא… וגם הביטוי "רשות המיסים" הוא לא ביטוי גס (במיוחד כאשר נוצרים בעבורכם החזרי מס, או כשיש לכם הליך מסודר של הוצאה מוכרת בעסק שלכם). 

כמו כן, יש להניח כי באמצעות קריאת המגזין שלנו תוכלו להגיע מוכנים לפגישה עם רואה החשבון שלכם ותוכלו לדעת בדיוק מה לשאול כדי להכיר יותר לעומק את כל העניינים הפיננסיים אצלכם בעסק.

רואיי החשבון שלנו מביאים לכם את מיטב הידע שהם רכשו כדי להכיר בפניכם את העולם הפיננסי המופלא. בין אם אתם פותחים עסק חדש, בין אם מדובר בעוסק פטור או בחברה בע"מ, הרי שבעזרת הכתבות והמדריכים שהכנו לכם אתם יכולים להכיר לעומק את המושגים שאתם כנראה הולכים לשמוע לא מעט. אנו שמחים לחלוק אתכם את המידע הרב שאנו מביאים ב"מגזין רואה חשבון באור עקיבא". דלתנו תמיד פתוחה לכל שאלה וגם לכל ייעוץ שברצונכם לקבל. מחכים לשמוע מכם.

קריאה מהנה.

תפריט נגישות