cropped-Sderot-removebg-preview.png

רואה חשבון

באור עקיבא

רואה חשבון באור עקיבא – שירותים

פתיחת תיק במס הכנסה עם רואה חשבון באור עקיבא

מזל טוב. פתיחת תיק במס הכנסה מהווה את תחילתו של התהליך העסקי החדש שלכם. עם רואה חשבון באור עקיבא אתם יכולים לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות מהולדתו של העסק החדש. אנחנו נלווה אתכם בכל שלביו של התהליך ויחד נוכל להמשיך ולאפשר לעסק שלכם לצמוח ולגדול.

רואה חשבון באור עקיבא מציע לכם מגוון רחב של שירותים

משרד ראיית החשבון "רואה חשבון באור עקיבא", מעניק ללקוחותיו מגוון שירותים שונים ומגוונים כגון:

  • עריכת דוחות שנתיים
  • פתיחת תיק במס הכנסה
  • ייעוץ בנושאי חשבונות ומס
  • חשבות שכר
  • הצהרת הון
  • ראיית חשבון לעוסק פטור
  • ראיית חשבון לעוסק מורשה
  • ראיית חשבון לחברה בע"מ
  • החזרי מס
  • ראיית חשבון לשכירים

הצהרת הון עם רואה חשבון באור עקיבא

אחת לכמה שנים על חברות ואנשים עם הכנסות גבוהות להגיש הצהרת הון למס הכנסה. בעזרת רואה חשבון באור עקיבא אתם יכולים לחסוך מעצמכם את התהליך המייגע ולהיות בטוחים שהצהרת ההון שלכם נמצאת בידיים טובות. רשות המיסים עלולה לבקש מכם הצהרת הון גם אם אתם אינכם עומדים בקריטריונים שרשומים מכיוון שהצהרה זו נועדה לבדוק פערים בין ההון הקיים שלכם לבין ההכנסות שלכם.

אין צורך לדאוג כאשר אתם מגישים הצהרת הון עם רואה חשבון באור עקיבא אני יודע בדיוק איך להצהיר על הונכם ואיך לענות על כל צרכי רשות המסים במקצועיות ובמהירות. אנשים שממלאים הצהרת הון לבדם לרוב שוכחים כל מני נכסים בבעלותם או שאינם מכירים את החוקים לעומקו ולכן עלולים להחמיץ נכסים מסוימים שרשות המסים דורשם בהם בתוך הצהרת ההון. עם רואה חשבון באור עקיבא אין שום חשש שדבר כזה יקרה. 

שנים בראיית חשבון נתנו לי את היכולות הנדרשות למלא את הצהרת ההון שלכם במקצועיות מרשימה ובלי לשכוח כמובן שום פרט להצהרה. אני יודע כיצד ואיפה למצוא את כל הקבלות האסמכתאות הנדרשות כדי להוכיח את הונכם כראוי אל מול רשות המיסים. 

גם לגבי הצהרת ההון הראשונה שלכם במידה ופתחתם עסק, תוכלו להיות בטוחים שאני מעביר את התמונה בשלמותה לרשות המיסים. הצהרת ההון היא רק חלק מהתהליכים הבירוקרטים שבעלי עסקים נדרשים להם במדינה שלנו וזה עוד כלום. עם רואה חשבון באור עקיבא אתם פשוט לא צריכים להתעסק בזה. אם יש צורך, אני אברר איתכם לגבי מידע מסוים או שאבקש מכם פרטים ואבדוק את הדברים במקצועיות ובאמינות בעצמי.

מטרתי כרואה חשבון באור עקיבא היא לאפשר לכם כמה שיותר שקט ונחת. אני עם הידע שרכשתי בהכשרתי ועם שנות הניסיון הרבות שלי, יודע לבצע את כל העבודות הפיננסיות הנדרשות לעסק שלכם כך שאתם יכולים למקד את מירב תשומת הלב בעסק עצמו, בפיתוח שלו ובפיתוח שלכם.

נתתי לכם כאן רק טעימה קטנה ממגוון השירותים הרחב שאתם מקבלים אצל רואה חשבון באור עקיבא. רואה חשבון מקצועי ואמין שנותן לכם שירות אדיב ומנומס בכל זמן עם אכפתיות רבה לשלווה שלכם ולטובתו של העסק שלכם. עם רואה חשבון באור עקיבא אתם הולכים בדרך הנכונה אל עסק מוצלח ואל העתיד שלכם.

עוסק מורשה עם רואה חשבון באור עקיבא

תמיד כשתגיעו אלי לשיחת הייעוץ הראשונית אני אדע להמליץ לכם על סוג התיק שכדאי לכם לפתוח במס הכנסה. לכל סוג יש את המשמעויות שלו, הזכויות והחובות שלו וכן את הייחודיות שמבדילה אותו מתיקי העסק האחרים. פתיחת עוסק מורשה מקנה לעסק שלכם משקל "רציני" יותר מכיוון שזה מעיד על הכנסות ברמה גבוהה יותר משל עוסק פטור, הכנסות גבוהות – הרבה לקוחות. מנגד, עוסק פטור כשמו כן הוא – פוטר את העסק שלכם מתשלום מע"מ ולכן יכול לחסוך לכם בהרבה הוצאות וכן לקסום יותר לעסקים קטנים אם להם אתם מעוניינים לתת שירות. לכן גם חשוב בעת הגעתכם להחלטה, להסתכל גם על קהל הלקוחות שלכם ועל השאיפות העסקיות המידיות והריאליות.

עוסק מורשה ניתן לפתוח כאשר ההכנסות הצפויות מהעסק שלכם יהיו מעל  102.292 ₪ בשנה (נכון לשנת 2022). לרוב סוג עסק זה, יתאים לבעלי עסקים ואנשי מקצוע עם הכנסות גבוהות יותר מאלו המאפשרות עוסק פטור וכן לאנשים שמציעים שירותים או מוכרים לעסקים גדולים או בינוניים שדורשים חשבוניות מס. עוסק מורשה מחויב לגבות מלקוחותיו מע"מ וכן גם רשאי לקבל החזרי מס על הוצאותיו שלו הנוגעות לעסק כמו מחשב, טלפון נייד, מזון בשעת העבודה וכל הוצאה עסקית אחרת. 

עוסק פטור עם רואה חשבון באור עקיבא

עוסק פטור מיועד לעסקים עם הכנסה שנתית של עד 102,292 ₪ בשנה (נכון ל-2022). הפטור הוא מתשלומי מע"מ ועל העסק שלכם עדיין תהיה החובה לשלם מס הכנסה וביטוח לאומי. לכן גם חשוב כל כך להיעזר ברואה חשבון באור עקיבא שמלווה אתכם ויודע בדיוק איך לנהל את העסק שלך מבחינה פיננסית. 

עוסק פטור יתאים במיוחד לעסקים בתחילת דרכם שההכנסות שלהם עדיין נמוכות יחסית וכן לאלו המציעים שירותים או מוכרים לעסקים קטנים. הרי לכם יש פטור מתשלומי מע"מ ואתם יכולים למכור או לתת שירות במחירים נמוכים יותר מעסקים שחייבים במע"מ. מנגד יש לקחת בחשבון שלא תקבלו החזרי מע"מ אבל אין צורך להיבהל, עם תכנון פיננסי נכון, לא יהיה בכך צורך ותוכלו להנות מהיתרונות של אי תשלום המע"מ. 

פתיחת עוסק פטור יכולה להתאים גם לאנשים שעובדים מהבית. החזרי המס יכולים לחול על חלל העבודה בו הם עובדים ולכן גם רואה חשבון באור עקיבא מנוסה ואמין יודע להציג בפניכם אפשרויות שלא חשבתם עליהם כדי שתוכלו להתנהל כלכלית בצורה המתאימה לכם ביותר.

תפריט נגישות