שומרים על איכות הבית באור עקיבא

or akiva image

אור עקיבא נמצאת בתנופת בניה מרשימה בשנים האחרונות. לאט לאט מתמלאת העיר בשכונות חדשות, בבנייני דירות מרשימים ובמגוון רחב של אנשים שמביאים איתם אופי וצבע חדש לעיר וגם את יכולותיהם המקצועיות שמאפשרות לכם להנות מחיים איכותיים יותר. העיר מגבשת לה זהות חזקה יותר וחיי התושבים בה רק משתפרים ככל שעובר הזמן. אז בין אם אתם גרים בדירה חדשה ובין אם עברתם לגור בשכונות הוותיקות יותר באור עקיבא, הנה כל בעלי המקצוע שאתם צריכים להכיר בעיר כדי לשמור על איכות הבית שלכם גם שנים קדימה!

מכינים את הבית 

קודם כל, יש כמה דברים שחשוב להכין בהם את הבית החדש שלכם בו אתם הולכים לגור למשך שנים ארוכות. התקנת דודי שמש באור עקיבא מתבצעת במהירות והמחיר של ההתקנה לא משתווה בכלל לחיסכון המשמעותי שדוד שמש מביא איתו. התקנה חד פעמית של דוד שמש מאפשרת לכם להנות ממים חמים ברוב ימות השנה בלי לשלם על כך בחשבון החשמל!

בדקו את האיטום בביתכם. אם הבית שלם אינו אטום כמו שצריך, אתם תוציאו מאות שקלים בשנה על השימוש בחשמל. בנוסף, אם אתם גרים ברחוב סואן, איטום ובידוד איכותיים יעזרו לכם להנות מהשקט גם כשאתם גרים במרכז העניינים. קראו לקבלן איטום באור עקיבא שיבדוק את מצב האיטום שלכם ותוודאו חיים נוחים בבית למשך שנים!

אם עברתם לדירה מושכרת, מומלץ להזמין מנעולן שיחליף לכם את הצילינדר ועל הדרך, שיבדוק גם את מנגנון הנעילה. החלפת הצילינדר עם מנעולן מקצועי ואמין, מאפשרת לכם לדעת שאתם היחידים להם יש את המפתח לדירתכם החדשה. ודאו כי המנעולן מעביר אליכם את כל המפתחות של המנעול שלכם.
עוד בעל מקצוע אידיאלי לכניסה לדירה שכבר גרו בה לפניכם, הוא הצבעי. הרבה פעמים אנשים שעוזבים דירות, לא מקפידים לצבוע ולטייח את הקירות כמו שצריך ולכן, ביקור של צבעי מקצועי טרם כניסתכם לדירה, מאפשר לכם להכנס לבית נקי וחדש בעל קירות לבנים ונעימים.

בנוסף, אנו בטוחים שבחרתם את הבית המתאים לכם ביותר. יחד עם זאת, האם התחשבתם במוצרים שאתם רוצים שיהיו בו? אם למשל אתם מתכננים להביא גריל למרפסת, חשוב לוודא כי ישנה נקודת גז במקום. אם אין, זה הזמן לקרוא לטכנאי גז באור עקיבא שיגיע להתקין עבורכם את נקודת הגז החשובה. שיבדוק כבר את חיבורי הגז בבית. בכל זאת, טכנאי גז לא מגיע לביקור כל יומיים.

דואגים לאבטחה

עם כניסתכם לבית, חשוב להתקין את מערכות האבטחה המתאימות לחיים שלכם. האבטחה מתחילה עם המנעול. התייעצו עלם מנעולן מאור עקיבא לגבי המנעולים המומלצים לשימוש באזור זה והסתכלו גם על רמת האבטחה של השכנים שלכם. אם אתם רואים כי הרחוב מלא בשערים חשמליים, יישרו עם שכניכם קו והתקינו שערים חשמליים גם אצלכם. עוד דבר שיכול לעזור עם רמת האבטחה שלכם- מצלמות אבטחה. התקנת מצלמות אבטחה בבית או בחוץ, מבטיחה לכם מעקב אחר המתרחש בסביבת הבית שלכם ומאפשרת לכם להרגיש הרבה יותר בטוחים. 

במיוחד אם עברתם לדירה חדשה, מומלץ תמיד להתקין מצלמות אבטחה בבית הרי אי אפשר להיות בטוחים מדי. שערים חשמליים לחניה למשל מאפשרים לכם לדעת שגם ברחוב הומה, אף אחד לא יתפוס את החניה הפרטית שלכם והרכב שלכם יישמר ללא פגע. 

רגע לפני שנכנסים

תיאמתם כבר את ההגעה של חברת ההובלות? לפני שהם מגיעים עם כל הציוד שלכם, הכינו את הבית בעוד כמה דרכים. למשל, הזמינו מדביר שיבצע הדברה למזיקים השונים שבאזור. אם אתם עוברים לגור בבית קרקע, אתם כנראה תיתקלו בזוחלים כאלו ואחרים אז אם המפגש הזה לא מרגש אתכם, הזמינו את המדביר שיבצע הדברה מקצועית וייסודית וייתן לכם להרגיש הכי בבית. הדברות שונות מחזיקות לזמנים שונים אז בדקו עם המדביר כל כמה זמן יהיה עליכם לקרוא לו.

בנוסף, חברת ניקיון לקראת הכניסה שלכם לבית, תהפוך את הימים הראשונים בדירה החדשה להרבה יותר נוחים. אתם תוכלו לסדר את החפצים שלכם ישר מההובלה ולא תאלצו להתחיל לשפוך אקונומיקה בכל מקום. הזמנה של חברת ניקיון לקראת הכניסה לבית מתאימה גם לבתים ותיקים וגם לבתים חדשים. לכו תדעו עם הבית נוקה לאחר עבודתו של קבלן עבודות הגבס או לאחר התקנת המזגן. חברת הניקיון מאפשרת לכם להיכנס לבית בראש שקט ופשוט להנות מהמצב הטוב ביותר של הבית שלכם.

מתחילים את החיים  בכיף

אם נעזרתם בכל המקצועות הללו, אתם תתחילו את החיים שלכם בצורה הנוחה ביותר באור עקיבא. התחלה חדשה מן הסוג הזה, מאפשרת לכם נחת ואת היכולת להתמקד בחיים החדשים שלכם ולא בכל מני מטלות הקשורות אל הבית. בעלי המקצוע הללו, מכניסים אתכם לבית בראש שקט ועם כל השדרוגים שאתם צריכים בשביל להנות מהחיים החדשים שלכם בצורה הטובה ביותר.

הבית החדש שלכם הולך לשמש אתכם למשך שנים ארוכות ואפילו עשרות שנים. חשוב להשקיע עם הכניסה שלכם אליו את כל מה שאתם יכולים בשביל להיטיב עם החיים שלכם בתוכו. קחו בחשבון שהחיים בבית גוררים איתם שינויים אחת לכמה שנים אז אם אתם נתקלים בבעלי מקצוע איכותיים במיוחד, שמרו את המספר שלהם, אתם עוד תצרו איתם קשר. 

בעלי המקצוע באור עקיבא דואגים לתת שירות איכותי במיוחד בגלל זה. המטרה של כל בעל מקצוע טוב, היא שאתם תהיו מרוצים מהשירות שנתן ולכן תחזרו להיעזר בו מתי שרק תצטרכו ושלא נדבר על כך שתמליצו עליו לחברים. עם בעלי המקצוע שרשמו לכם כאן, אתם מתחילים את החיים שלכם כמו שמגיע לכם, בנחת, בשלווה ובשמחה! 

Share the Post:

תפריט נגישות